توصیه های عمومی:

       در صورت نیاز به خرید  با شماره تماس 09334445543 تیم پشتیبانی داروباکس تماس بگیرید.

  • رعایت دقیق دستورالعمل ها ی مصرف، جهت سلامت کودک شما ضروری است. از پزشک خود سؤال نمایید که آیا نیاز هست از آب جوشانده شده خنک شده و یا سر شیشه و شیشه شیر جوشانده شده (استریل) استفاده گردد؟
  • طبق دستور پزشک معالج مصرف گردد.
  • به تاریخ انقضای درج شده در کف قوطی توجه نمایید.

پودر در قوطی ۴۰۰ گرمی

جهت مصرف در کودکان بالای یک سالِ مبتلا به اختلالات گوارشی و آلرژی های شدید غذایی که نمی توانند پروتئین شیر، سویا و یا شیرخشک های حاوی پروتئین هیدرولیز شده را تحمل کنند.

جهت آماده سازی: ۱- دست ها، تمامی سطوح و ظروف مورد استفاده را بشویید. مقدار تجویز شده از آب را در بطری تمیز بریزید (به جدول راهنمای اندازه ها توجه کنید) ۲- مقدار تجویز شده از پودر را اضافه نمایید، پیمانه را خشک کرده به داخل قوطی برگردانید ۳- درب بطری را گذاشته و به خوبی تکان دهید. به محض اینکه مصرف یک وعده را شروع کردید، آن وعده را ظرف مدت یک ساعت مصرف نمایید و باقیمانده را دور بریزید.

توجه: بسته به نیازهای تغذیه ای هر فرد، دستور العمل های آماده سازی مختلفی می تواند توسط پزشک تجویز شود. طبق تجویز و توصیه پزشک عمل نمایید.

 

راهنمای اندازه ها :

میزان آب مورد نیاز تعداد پیمانه شیر خشک حجم محلول نهایی
۱۴۸میلی لیتر(۵fl oz) ۴ پیمانه سر صاف (۳۸ گرم) ۱۷۷ میلی لیتر  (۶fl oz)
۲۲۲ میلی لیتر (۷٫۵fl oz) ۶ پیمانه سر صاف ( ۵۷ گرم) ۲۶۶ میلی لیتر(۹fl oz)

براى آماده سازى یا گرم کردن شیر خشک هرگز از دستگاه مایکروویو استفاده نکنید. مى تواند منجر به سوختگى– هاى جدى شود.

  • سایر اطلاعات:
  • تحت نظارت و دستور پزشک، الکر جونیور قابلیت استفاده در تیوب فیدینگ را دارد.
  • این فرآورده حاوی فنیل آلانین می باشد.
  • این فراورده حاوی طعم دهنده مصنوعی وانیل می باشد.

به محض آماده سازی، ظرف حاوی محلول آماده شده را در داخل یخچال قرار دهید و ظرف مدت ۲۴ ساعت کودک را با آن تغذیه نمایید. قوطی باز نشده و یا باز شده را در دمای اتاق(حداکثر ۲۵ درجه سانتیگراد) نگهداری نمایید؛ از نگهداری در دماهای بالا اجتناب نمایید. محتویات قوطی باز شده را طی مدت ۱ ماه مصرف نمایید.