داروخانه‌های آنلاین از جمله کسب‌وکارهای اینترنتی هستند که نقش بسزایی در تسهیل زندگی مردم و قطع زنجیره کرونا دارند. این داروخانه‌ها ارائه دهنده داروهای OTC هستند. یعنی تنها مجوز ارسال داروهایی را دارند که بدون تجویز و نسخه پزشک می‌توان از داروخانه‌ها تهیه کرد.

شما می‌توانید برای خرید این دسته از داروها از داروخانه‌های آنلاین استفاده کنید، بدون آنکه وقتتان به هدر رود. همچنین سلامت‌تان را با تجمع در محلی که مکان رفت‌وآمد بیماران است به خطر نمی‌اندازید.

اگرچه طی ماه‌های اخیر نهادهای دولتی همانند انجمن غذا و دارو با فروش اینترنتی داروها به مخالفت می‌پردازند اما به نظر می‌رسد داروخانه‌های آنلاین همچنان در راستای کمک به حفظ سلامت جامعه، قدم خواهند برداشت.

داروباکس

داروباکس تنها یک داروخانه آنلاین نیست. بلکه پلتفرمی است که خدمات متنوعی را در حوزه سلامت آنلاین ارائه می‌کند. امکان مشاوره آنلاین، اخذ نوبت دکتر، خدمات پزشکی در منزل و خرید دارو از جمله این خدمات است.

درخواست دارو

 

داروباکس تنها گزینه این فهرست است که در آن امکان خرید دارو با نسخه دکتر وجود دارد. شما در این پلتفرم می‌توانید با نسخه پزشک‌های فعال در داروباکس، عکس نسخه سایر پزشکان دارای کد نظام پزشکی یا نسخه الکترونیک اقدام به تهیه دارو کنید. همچنین با درج نام یا گرفتن عکس از داروهای OTC نیز می‌توانید بدون نیاز پزشک، داروی مورد نیازتان را سفارش دهید.

ساز و کار داروباکس برای سفارش دارو بدین نحو است که پس از دریافت سفارش شما، آن را برای داروخانه‌ها ارسال کرده و پس از تایید سفارش توسط یک داروخانه، لینک و هزینه پرداخت برای شما پیامک می‌شود. پس از پرداخت نیز سفارش با پیک اسنپ به دست شما خواهد رسید.

یکی از مزیت‌های داروباکس، امکان برقرای تماس مسئول فنی داروخانه با سفارش دهندگان است تا راهنمایی لازم برای داروهای درخواستی را به افراد ارائه کند. در برخی از موارد ممکن است اصل نسخه فیزیکی توسط داروخانه درخواست شود که در این صورت پیک ابتدا نسخه شما را دریافت و پس از ارائه به داروخانه، داروی شما تحویل داده خواهد شد.

داروباکس ، سلامت بمانید، شاد باشید

 

لازم به ذکر است سرویس تهیه دارو داروباکس در شهرهای تهران، مشهد، کرج، اهواز، اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه و رشت در دسترس است.