بروز شده در اردیبهشت 31, 1403

نقد و بررسی قرص لاغری و مسدود کننده چربی گیاهی فت بلوکر میولیس

       در صورت نیاز به خرید  با شماره تماس 09334445543 تیم پشتیبانی داروباکس تماس بگیرید.

قرص گیاهی لاغری و چربی سوز Mivolis محصولی از برند معتبر میولیس است که خاصیت مسدود کنندگی چربی ها را دارد و به کاهش یا کنترل وزن بسیار کمک خواهد کرد. قرص فت بلوکر میولیس کاملا گیاهی بوده و حاوی کاکتوس گلابی خاردار می باشد و بدون کوچکترین عوارض به لاغری و رسیدن به وزن دلخواه شما کمک خواهد کرد. همچنین این قرص به سرعت می تواند به کاهش چربی های دور شکم و رسیدن به تناسب اندام کمک شایانی کند. قرص فت بلوکر با ترکیب شدن در رژیم غذایی شما منجر به چربی سوزی و چربی زدایی طبیعی از بدن خواهد شد. همچنین در قرص گیاهی Fat Blocker میولیس هیچگونه ماده ی افزودنی مانند رنگ های مصنوعی، مواد نگهدارنده، طعم دهنده و نمک به کار نرفته و 100 درصد طبیعی می باشد. قرص فت بلوکر میولیس احساس سیری را طولانی می کند و با کاهش هوس غذایی و جلوگیری از ذخیره چربی ها و تشکیل چربی های جدید به کاهش وزن و تناسب اندام می پردازد. همچنین این قرص برای مصرف طولانی مدت مناسب می باشد.

قرص لاغری فت بلوکر میولیس ساخت کشور آلمان است و تعداد آن 30 عدد می باشد. اگر به دنبال خرید قرص لاغری گیاهی، برای کاهش یا کنترل وزن و همچنین چربی سوزی و لاغری هستید، این محصول یکی از با کیفیت ترین گزینه ها برای شماست.


ویژگی های قرص لاغری و مسدود کننده چربی گیاهی فت بلوکر میولیس

  • کمک به کاهش یا کنترل وزن و لاغری
  • کاهش چربی‌های دور شکم و تناسب اندام
  • کاملا گیاهی و بدون کوچکترین عوارض
  • کاهش دهنده اشتها و از بین برنده ی چربی ها
  • جلوگیری از هوس غذایی
  • ساخت کشور آلمان
  • فاقد رنگ مصنوعی، طعم دهنده، نمک یا مواد نگهدارنده

روش مصرف

برای کنترل وزن: روزانه 2 قرص فت بلاکر میولیس با هر وعده ی غذایی مصرف شود.
برای کاهش وزن: روزانه 3 قرص فت بلاکر میولیس با هر وعده ی غذایی مصرف شود.


ترکیبات

مجموعه فیبر ساخته شده از مواد گیاهی آلی (گلابی خاردار)، سلولز و سلولز میکروکریستالی، سوربیتول، استئارات منیزیم، گلیکولات نشاسته سدیم، دی اکسید سیلیکون


لطفا توجه داشته باشید

قرص Fat Blocker را دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

در صورت مصرف دارو و یا بیماری خاص، قبل از مصرف قرص چربی سوز فت بلوکر به پزشک خود اطلاع دهید.

مصرف قرص لاغری Fat Blocker میولیس برای زنان شیرده و باردار، کودکان و نوجوانان زیر 12 سال، افراد کم وزن و مبتلا به بیماری های دستگاه گوارش ممنوع است.