ماسک موهای خشک و آسیب دیده بیول با آبکشی 200 میلی لیتر

Biol Hair Mask For Dry And Damaged Hair 200 ml
برند: بیول (Biol)
ماسک موهای خشک و آسیب دیده بیول با آبکشی به واسطه ترکیب موثر خود یعنی عصاره جوانه گندم باعث ترمیم سلولی تارهای مو شده و از مو در برابر هرگونه آسیب شیمیایی و تغییرات محیطی محافظت می‌کند.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید
شناسه محصول: 1473239

توضیحات

نقد و بررسی ماسک موهای خشک و آسیب دیده بیول با آبکشی

ماسک موهای خشک و آسیب دیده بیول با آبکشی حاوی عصاره جوانه گندم بوده که ویتامین‌های A، B و E و املاح معدنی منیزیم و سلنیوم را در بر دارد. ویتامین A تقویت رشد مو و ترمیم سلولی تارهای مو را به دنبال دارد. گروه B حجم دهنده موها و ترمیم کننده غشای سلولی تارهای موی خشک و آسیب دیده است. ویتامین E نیز افزایش دهنده عمر سلولی موها است. ماسک مو بیول با آبکشی باعث احیای مجدد موها و خنثی شدن آثار سو آلودگی‌های محیط است. بدین صورت استفاده از این ماسک مو می‌تواند موها را در برابر اثر هرگونه مواد شیمیایی و تغییرات محیطی Ph محافظت می‌کند.

درمان موهای خشک و شکننده

به صورت کلی موی خشک به مویی اطلاق می‌شود که رطوبت کافی جذب نمی‌کند یا رطوبت خود را از دست می‌دهد. به همین علت موی خشک همواره مات، شکننده و آسیب پذیر است. اگر شما موهای خشک و شکننده‌ای دارید می‌توانید جهت رفع خشکی مو از انواع ماسک مو ، روغن گیاهی و شامپوهای نرم کننده استفاده کنید. در این میان ماسک با آبکشی جوانه گندم بیول نیز یک انتخاب ایده آل به شمار می‌آید. روغن جوانه گندم از اسیدهای چرب با زنجیره بلند تشکیل شده است که به آن خاصیت نرم کنندگی می‌بخشد و در عین حال رطوبت را افزایش می‌دهد.

علاوه بر موارد گفته شده در نظر داشته باشید از محصولات دارای مواد شیمیایی مانند رنگ مو و دستگاه‌های حرارتی حالت دهنده مو مانند سشوار بیش از اندازه استفاده نکنید. سعی کنید کمتر موهایتان را مدل دم اسبی و سفت ببندید و در هنگام خواب از کش، گیره و کلیپس استفاده ننمایید.


ویژگی های ماسک موهای خشک و آسیب دیده بیول با آبکشی

  • حاوی عصاره جوانه گندم و ویتامین‌ها
  • مناسب موهای خشک و آسیب دیده
  • ترمیم کننده سلول تارهای مو
  • با آبکشی

ترکیبات

آب دیونیزه، ستریمونیوم کلراید، ستئاریل الکل، کراتین هیدرولیز شده، اسید سیتریک، عصاره جوانه گندم، کلاژن هیدرولیز شده، اسانس، دپانتنول، ایزوتیازولینون 0.1%


چطور مصرف کنیم

بعد از شستشوی کامل موها با شامپو، میزان کافی از ماسک را روی موهای نم دار قرار دهید. از ریشه تا نوک موها را به آن آغشته نمایید. به مدت 5 دقیقه ماساژ داده و با آب ولرم آبکشی کنید.


لطفا دقت کنید

ماسک عصاره جوانه گندم را در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

از یخ زدگی محصول جلوگیری کنید.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

ماسک موهای خشک و آسیب دیده بیول با آبکشی 200 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +