اسپری ضد موخوره و گره باز کن آرچیلو 250 میلی لیتر

Archilo Splitend Tangled Hair Spray 250 ml
اسپری ضد موخوره و گره باز کن آرچیلو مناسب موهای وز و گره خورده بوده و با آبرسانی بالا به ساقه موها از ایجاد موخوره و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. این اسپری تسهیل کننده شانه پذیری موها نیز هست.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید
شناسه محصول: 1529990

توضیحات

نقد و بررسی اسپری ضد موخوره و گره باز کن آرچیلو

با کمک اسپری ضد موخوره و گره باز کن آرچیلو می‌توانید به راحتی گره موهایتان را باز کنید و به آسانی به آن‌ها حالت دهید. ماده اصلی موها را کراتین تشکیل می‌دهد که نقش مهمی در حفظ سلامت و زیبایی موها دارد. در اصل کراتین مسئول حفظ رطوبت، شادابی، براقیت، نرمی و خوش حالتی است و زمانی که کراتین موها دچار آسیب شود، مو ظاهری خشک، کدر، وز و بد حالت به خود خواهد گرفت و کم کم به سمت کم حجم شدن و نازک شدن پیش خواهد رفت.

اما خوشبختانه اسپری ضد موخوره به علت دارا بودن کراتین هیدرولیز شده به درون موها نفوذ نموده و سبب ترمیم و بازسازی آن‌ها خواهد شد. با استفاده از اسپری گره باز کن آرجیلیو می‌توانید آسیب‌هایی همچون موخوره، گره و وز شدگی را درمان نمایید.

موخوره چیست؟

موخوره عارضه‌ای است که با شکستن موها آغاز می‌شود. نوک ساقه مو دو شاخه یا چند شاخه می‌شود و به سمت ریشه پیش می‌رود. کمبود آمینواسیدهایی مانند متیونین و سیستئین منجر به ایجاد این حالت چند شاخه می‌شود؛ چرا که این کمبود ترک خوردن سلول‌های فولیکول مو را به دنبال دارد. گفتنی است موخوره ارتباطی با قد موها و جنس آن‌ها ندارد و ممکن است چه در موهای کوتاه یا صاف، بلند یا فر و روشن یا تیره دیده شود.

از جمله عوامل ایجاد این عارضه نیز می‌توان به رنگ، دکلره و استفاده از مواد شیمیایی، شستن هر روزه مو و شستشوی نادرست، خشک کردن مو با روش‌های اشتباه، استفاده از شوینده‌های نامناسب، شانه کردن موها به صورت خشن و روش‌های غیر اصولی و قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب اشاره نمود.


ویژگی های اسپری ضد موخوره و گره باز کن آرچیلو

  • جلوگیری از موخوره و شکنندگی موها
  • مناسب موهای وز و گره خورده
  • آبرسانی بالا به ساقه مو
  • تسهیل شانه پذیری مو
  • فاقد سولفات و پارابن

ترکیبات

آب دیونیزه، سیلیکون کواترنیوم 18، تریدست-6، تریدست-12، کراتین هیدرولیز شده، سدیم پی سی آ، هیدروکسی پروپیل اکسیدایز استارج پی جی تریمونیوم کلراید، استارچ هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، سدیم لاکتات، سدیم کلراید، اوره، لاکتیک اسید، گلیسرین، لوولینیک اسید، آنیسیک اسید، پلی سوربات-20، پتاسیم سوربات، سدیم بنزوات، پی ای جی-12 دایمتیکون، دکسپانتنول، سیتریک اسید، دی سدیم ا د ت آ، اسانس مجاز آرایشی


چطور مصرف کنیم

اسپری گره باز کن مو آرچیلو را روی موی خشک و یا نم دار اسپری کنید. به آرامی ماساژ دهید و سپس خشک کرده و به دلخواه حالت دهید.


لطفا دقت کنید

محصول را در دمای 10 تا 30 درجه سانتی گراد، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و دسترس اطفال نگهداری کنید.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اسپری ضد موخوره و گره باز کن آرچیلو 250 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +