ماسک مو مغذی با آبکشی کریستال 500 میلی لیتر

Crystal Revitalizing Rich Hair Mask 500 ml
ماسک مو مغذی با آبکشی کریستال محصولی مغذی و آبرسان برای مو است. این ماسک در ترمیم موها و از بین بردن زبری موها تاثیر دارد. این محصول دارای عصاره آلوئه ورا است که در تقویت ساختار مو اثر می‌گذارد.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید
شناسه محصول: 949029

توضیحات

نقد و بررسی ماسک مو مغذی با آبکشی کریستال

ماسک مو مغذی با آبکشی کریستال محصولی مرطوب کننده و مغذی برای موهای بانوان است. امروزه خرید ماسک مو بیش از گذشته رونق گرفته که دلیل آن راحتی استفاده و اثر گذاری است. ماسک کریستال دارای ظرفیت 500 میلی لیتری است و به راحتی می‌توان تا مدت‌ها از آن استفاده کرد. عصاره آلوئه ورای موجود در این محصول در ترمیم و تغذیه موها تاثیر دارد. همچنین مواد و ترکیبات موجود در آن اثر گذاری مستقیمی بر متابولیسم تارهای مو و پوست سر دارد که باعث از بین رفتن شوره و موخوره می‌شود. گفتنی است پس از آغشته کردن مو به مواد این ماسک، نیاز است سر را به طور کامل آبکشی کنید.

نحوه استفاده از ماسک های مو

ابتدا سر و موهای خود را با آب ولرم و شامپو به خوبی شست شو دهید؛ سپس اجازه دهید موها چند دقیقه کمی خشک شوند و بعد از آن مقداری از ماسک مو را کف دست ریخته و بر روی تمام موها به صورت یکسان بمالید. حدود 5 دقیقه منتظر بمانید تا مواد به خوبی جذب ساقه‌های مو شوند و در پایان اگر نیاز به آبکشی داشت، سر خود را بشوئید.


ویژگی های ماسک مو مغذی با آبکشی کریستال

  • ترمیم کننده و تقویت کننده
  • تامین رطوبت مورد نیاز مو
  • مغذی و آبرسان
  • درخشندگی مو
  • محافظت از مو

ترکیبات

آب دیونیزه، گلیسرین، ستیل الکل، سترومونیوم کلراید 30 درصد، کوکامیدو پروپیل، بتانین 30 درصد، پارافین مایع، سدیم بی سی ای، عصاره آلوئه ورا، عصاره جوانه گندم، عصاره سیب، اسید سیتریک، مخلوط متیل کلرو، دی سدیم ا د ت آ، رنگ و اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی


چطور مصرف کنیم

پس از استحمام و شستن مو با شامپوی مناسب، مقداری از ماسک را روی دست ریخته و سپس بر روی تارهای مو بمالید. تا 4 دقیقه اجازه دهید محتویات ماسک بر روی مو بماند و پس از آن با آب ولرم موها را آبکشی نمائید.


لطفا دقت کنید

از تماس محتویات ماسک به مژه‌ها و سطوح مخاطی جلوگیری نمائید.

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

بعد از استفاده از ماسک، آبکشی سر فراموش نشود.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

ماسک مو مغذی با آبکشی کریستال 500 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +