شامپو ضد شوره خشک آلوپینکس

Alopinex Caffeine For Dry Dandruff Shampoo
شامپو ضد شوره خشک آلوپینکس (Alopinex Caffeine For Dry Dandruff Shampoo) با هدف جلوگیری از ریزش مو و تقویت ریشه و ساقه مو و همچنین رفع شوره و خارش سر فرموله گردیده است. این شامپو با فرمول منحصر به فرد و دارابودن مواد فعال کافئین، نیاسینامید و زینک پی اس ای، قادر است با تقویت جریان خون مویرگی اطراف فلیکول ها، تنظیم ترشح چربی پوست سر، مهار آنزیم 5 آلفا ، رودکتاز و جلوگیری از فعالیت هورمون تستوسترون، نقشی موثر در جلوگیری از ریزش مو و رویش مجدد موی ریخته شده داشته باشد. پیروکتون اولامنین، سدیم و زینک پی اس ای موجب رفع شوره خشک و جلوگیر از عود آن می شوند. همچنین ده دلیل حضور دکسپانتنول ، بیزابولول ، گلیسریل اولثاث و ویتامین E موجب مرطوب شدن کف سر و کاهش تحریکات پوست سر، رفع پوست ریزی و رفع خارش خواهد شد.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
150,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

بروز شده در مهر 15, 1401

شامپو ضدشوره آلوپینکس (Alopinex Caffeine For Dry Dandruff Shampoo) مناسب با شوره خشک و پوست سر حساس با هدف جلوپیری از ریزش مو و تقویت ریشه و ساقه مو و همچنین رفع شوره و خارش سر فرموله گردیده است. این شامپو با فرمول منحصر به فرد و دارا بودن مواد فعال کافئین، و زینک پی سی ای قادر است با تقویت جریان خون مویرگی اطراف فولیکول ها و جلوگیری از فعالیت هورمون تستوسترون نقش مهمی در جلوگیری از ریزش مو و رویش مجدد مو داشته باشد. همچنین ترکیبات به کار رفته در این محصول موجب رفع شوره خشک و جلوگیری از عود آن میشود. همچنین به دلیل حضور مواد معدنی و ویتامین E موجب مرطوب شدن کف سر و کاهش تحریکات پوست سر ، رفع پوسته ریزی و رفع خارش گردد. 

 

مشخصات:

  • مناسب شوره خشک و پوست سر حساس
  • ضد شوره و تقویت کننده مو
  • رفع پوسته ریزی خشک
  • رفع خارش پوست سر
  • کاهش تحریکات پوست سر
  • حاوی ویتامین E
  • حاوی کافئین

 

روش مصرف:

مقدار مناسبی از شامپو را روی موی مرطوب ماساژ داده، تا خوب کف نماید و به مدت 3 دقیقه بگذارید کف شامپو روی پوست سر باقی بماند، سپس با آب بشویید.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

شامپو ضد شوره خشک آلوپینکس

در انبار موجود نمی باشد

150,000 تومان
- +