بالم احیا کننده و بازسازی مو دنسی سولوشن ویشی

Vichy dercos densi solutions restoring thickening balm
بالم احیا کننده مو ویشی سری Densi Solutions یک ترمیم و احیا کننده برای موهای ضعیف، نازک و شکننده می باشد. استفاده از این بالم ، به نرمی و سالم سازی موها کمک می کند و محافظ کف سر و مو خواهد بود.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
150,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

بروز شده در بهمن 30, 1401

بالم بازسازی کننده مو دنسی سولوشن ویشی (vichy dercos densi solutions restoring thickening balm) یک ترمیم و احیا کننده برای موهای ضعیف، نازک و شکننده می باشد. کمک به بازسازی و احیای موهای آسیب دیده و ضعیف، در کنار استحکام بخشی و حجم دهی به موها، آن چیزی است که این محصول آن را برآورده می سازد. استفاده از بالم دنسی سولوشن، به نرم کنندگی و سالم سازی موها کمک می کند و محافظ کف سر و مو خواهد بود. تارهای مو به وسیله این بالم، قوی تر و ضخیم تر شده و ظاهری لطیف و درخشان به خود می گیرند. این محصول با حجم 150 میلی لیتر تولید شده و فرمول آن فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ بوده است.

بالم احیا کننده مو ویشی برای افرادی که موهایی ضعیف، نازک و شکننده دارند، مناسب می باشد. این محصول موهای ضعیف، نازک و شکننده را ترمیم و بازسازی می کند و لطافت و نرمی را به موها بازمی گرداند.

 

مشخصه ها:

  • ترمیم، احیا و بازسازی کننده موهای ضعیف، نازک و شکننده
  • استحکام بخشی به موها

  • فاقد پارابن

  • فاقد سیلیکون و رنگ

  • حجم دهنده مو

  • نرم کننده مو

 

روش مصرف:  بعد از شامپو کردن و آبکشی موها، کف سر و ساقه ی موها تا انتها را به بالم آغشته کنید و بعد از یک دقیقه آبکشی نمایید.

 

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

بالم احیا کننده و بازسازی مو دنسی سولوشن ویشی

در انبار موجود نمی باشد

150,000 تومان
- +