کرم دست عصاره آب‌ دوغ و لیمو شیرین باله آ

Balea Buttermilk and Lemon Hand Cream
دسته:
کرم دست عصاره آب‌ دوغ و لیمو شیرین باله آ مراقبت ملایمی را با رایحه تازه آب‌دوغ و لیمو شیرین برای پوست به همراه داشته و دست‌هایی لطیف و صافی را برای شما فراهم می‌سازد. این کرم جهت مراقبت روزانه از دست‌هایی با پوست خشک و بسیار خشک استفاده می‌شود. با کرم دست لیمو شیرین باله آ می‌توانید احساس لطافت دست‌های خود را احساس کنید.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
310,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

بروز شده در مهر 15, 1401

کرم دست عصاره آب‌ دوغ و لیمو شیرین باله آ (Balea Buttermilk & Lemon Hand Cream) مراقبت ملایمی را با رایحه تازه آب‌دوغ و لیمو شیرین برای پوست به همراه داشته و  دست‌هایی لطیف و صافی را برای شما فراهم می‌سازد. این کرم جهت مراقبت روزانه از دست‌هایی با پوست خشک و بسیار خشک استفاده می‌شود.با کرم دست لیمو شیرین باله آ می‌توانید احساس لطافت دست‌های خود را احساس کنید.  

فرمول‌های مغذی موجود در این محصول تنش دست‌های خشک را کاهش داده و احساس نرمی را به پوست ارائه می‌دهد. این کرم دست از برند Balea بافتی سبک بوده و منجر به ایجاد بافتی نازک از یک رطوبت قوی بر روی پوست شده و دست‌های خشک شما را نرم و مرطوب می‌کند.

وجود پانتنول و روغن زیتون در فرمولاسیون این محصول دستان شما را ابریشمی و صاف می‌کند و وجود روایح با طراوت آب‌دوغ و لیمو شیرین به مراقبت کامل از دستان شما کمک می‌کند و دستانی نرم و ابریشمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این کرم دست بدون الکل، رنگ و پارابن بوده و به صورت کاملا گیاهی طراحی شده و منجر به خشکی و حساسیت پوست نخواهد شد

 

مشخصات:

  • ایجاد نرمی، لطافت و حالت ابریشمی پوست
  • طراحی شده به صورت گیاهی
  • حاوی پانتنول و روغن زیتون
  • مرطوب کنندگی قوی پوست
  • کاهش احساس تنش پوست
  • ایجاد بافتی نازک از یک رطوبت قوی بر روی پوست

 

روش مصرف :

روی پوست تمیز به دفعات مورد نیاز در طول روز مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کرم دست عصاره آب‌ دوغ و لیمو شیرین باله آ

در انبار موجود نمی باشد

310,000 تومان
- +