فوم شستشو صورت باله آ مخصوص پوست های چرب و مستعد جوش

Balea Anti Pickel Face Wash Foam
تمیز کننده و لایه برداری موثر پوستحاوی ترکیبات AHA (اسید لاکتیک) و BHA (اسید سالیسیلیک)کمک به از بین بردن سلول‌های مرده پوستبازسازی و تقویت بافت پوستتنظیم محتوای چربی پوستحاوی روی و نیاسینامید (ویتامین B3)جلوگیری از تشکیل جوش‌های جدیدماده فعال آلانتوئین برای تسکین پوستحفاظت پوست در برابر آفتاب و عوامل محیطی نمایش بیشتر
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

موجود در انبار

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
599,000 تومان
- +

توضیحات

بررسی اجمالی فوم شستشو صورت باله آ مخصوص پوست های چرب و مستعد جوش

فوم شوینده پوست چرب و جوشدار باله آ یک شوینده و پاک کننده صورت برای پوست چرب و جوشدار است که به آرامی پوست را تمیز می‌کند و لایه‌های اضافی را برداشته و از بین می‌برد. این فوم حاوی ترکیبات موثری چون AHA (آلفا هیدروکسی) و BHA (اسید سالیسیلیک) می‌باشد که به کاهش سلول‌های مرده پوست کمک می‌کنند و پوست را بازسازی می‌کنند. این فرمول به پوست شما کمک می‌کند تا یکدست تر و درخشان‌تر نمایان شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته فوم شوینده پوست چرب و مستعد جوش باله آ آلمان این است که حاوی روی و ماده فعال نیاسینامید است. این ترکیبات می‌توانند محتوای چربی پوست را تنظیم کنند و به پیشگیری از تشکیل جوش‌های جدید کمک کنند. به این ترتیب، پوست شما باعث می‌شود تا به راحتی کنترل شود و به تعادل برسد. علاوه بر این، ماده فعال آلانتوئین نیز به عنوان یک تسکین‌دهنده پوست در این فرمول وجود دارد. این ماده به پوست کمک می‌کند تا آرام‌تر و ملایم‌تر باشد و از تحریک‌ها و التهاب‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

فوم شوینده پوست چرب و جوشدار Baleaبرای انواع پوست چرب و مستعد جوش مناسب است و دارای سازگاری پوستی مثبتی است. این به این معناست که باعث تحریک یا تنش پوست نمی‌شود و می‌توانید با اطمینان از آن استفاده کنید. اگر به دنبال یک محصول موثر برای تمیز کردن و بهبود وضعیت پوست چرب و جوشدار خود هستید،فوم شوینده پوست چرب و جوشدار باله آ یک انتخاب عالی خواهد بود که می توانید اصل و اورجینال این محصول بی نظیر را با اطمینان خاطر از فروشگاه آناویتان تهیه نمایید.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فوم شستشو صورت باله آ مخصوص پوست های چرب و مستعد جوش

موجود در انبار

599,000 تومان
- +