اسپری بینی سرد میوولیس

Mivolis Cold spray, 20 ml
تمیز کردن حفره بینی و حمایت از درمان سرماخوردگیمرطوب کردن مخاط خشک بینیبرای تسکین ملایم سرماخوردگیایجاد احساس شادابی و بهبود سلامتیبدون مواد نگهدارنده و الکلبرای بزرگسالان و کودکان از 6 سال نمایش بیشتر
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

بررسی اسپری بینی سرد میوولیس:

اسپری بینی سرد Mivolis تنفس را آسان می کند و برای مرطوب کردن مخاط خشک بینی، تمیز کردن حفره بینی و حمایت از درمان سرماخوردگی و تب یونجه استفاده می شود. اسانس‌های طبیعی موجود در آن از تنفس آزاد پشتیبانی می‌کنند، بلافاصله پس از استفاده از این مکمل و ویتامین خارجی احساس شادابی میکنید و سلامتی خود را بهبود می‌بخشید.اسپری بینی سرد میوولیس برای تسکین ملایم سرماخوردگی بدون مواد نگهدارنده با روغن های ضروری و فاقد مواد نگهدارنده و الکل می باشد.

فقط تا زمان «تاریخ مصرف» روی برچسب و کارتن استفاده کنید. پس از باز کردن بیش از 6 هفته استفاده نکنید. دور از دسترس کودکان نگهداری شود!

هشدارها

پس از جراحی بینی یا تصادفات، قبل از استفاده باید با پزشک مشورت کنید. اگر علائم شما بدتر شد یا بعد از 7 روز بهبودی حاصل نشد، باید با پزشک مشورت کنید. اگر همزمان با اسپری بینی تحت درمان هستید، باید یک ساعت قبل از اسپری بینی Mivolis استفاده کنید. در صورت حساسیت یا حساسیت بیش از حد به هر یک از ترکیبات از استفاده نکنید. دستگاه پزشکی برای کودکان زیر 6 سال مناسب نیست زیرا می تواند منجر به اسپاسم برونش و شرایطی شبیه به آسم شود. اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، یا اگر فکر می کنید ممکن است باردار باشید، قبل از استفاده از این وسیله پزشکی از پزشک یا داروساز خود راهنمایی بخواهید.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اسپری بینی سرد میوولیس

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +