نیاسین ناو 100 عددی Now Niacin 500mg  

برند: ناو | NOW
500 میلی گرم نیاسین در هر وعده در بسیاری از جنبه های سلامتی، از عملکرد مغز گرفته تا سلامت قلب و فراتر از آن، نقش دارد.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

نیاسین ناو 100 عددی Now Niacin 500mg به تامین ویتامین B3 بدن شما کمک می کند. نیاسین یک ویتامین محلول در آب فوق العاده مهم است که در بسیاری از جنبه های سلامتی، از عملکرد مغز گرفته تا سلامت قلب و فراتر از آن، نقش دارد.

ویتامین B3 که ویتامین نیاسین و نیاسینامید نیز نامیده می شود، یک ویتامین مهم تغییر دهنده چربی و محلول در آب است که در بسیاری از غذاهای رایج از جمله انواع خاصی از گوشت ها، ماهی تن ، دانه ها، قارچ ها و غیره یافت می شود. ویتامین B3 نیاسین به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است و نشان داده شده است که به درمان طیف گسترده ای از بسیاری از مشکلات رایج سلامتی کمک می کند.

خرید نیاسین ناو 100 عددی Now Niacin 500mg  

نیاسین یک گزینه درمانی مهم برای کمک به کاهش سطح کلسترول در نظر گرفته می شود. دلیل این امر این است که ثابت شده است که نیاسین خطر بیماری قلبی را در بیماران مبتلا به دیس لیپیدمی مختلط که افزایش کلسترول پلاسما، تری گلیسیرید یا هر دو است، کاهش می دهد.

در مطالعات نشان داده شده است که مکمل نیاسین برای افرادی که در معرض افزایش خطر حمله قلبی، سکته مغزی یا سایر اشکال بیماری قلبی ناشی از سطوح بالای کلسترول بد LDL، سطوح پایین کلسترول مفید HDL یا کلسترول مفید هستند، بسیار مفید است.

جدا از کمک به تعادل کلسترول و تری گلیسیرید، ویتامین B3 فواید دیگری برای سلامت قلب دارد، از جمله توانایی کاهش تصلب شرایین، که سخت شدن خطرناک شریان‌ها می‌تواند منجر به بیماری عروق کرونر قلب شود.

برای کسانی که قبلاً از ایست قلبی یا بیماری قلبی، از جمله حمله قلبی قبلی رنج می‌برند، ویتامین B3 می‌تواند با کاهش سطح لیپوپروتئین‌های با چگالی کم در خون، که یکی از عوامل خطر اصلی است، به کاهش خطر عود کمک کند. بیماری قلبی. در یک کارآزمایی 24 هفته‌ای، مردانی که دارای لیپوپروتئین بالا بودند، هنگام درمان با نیاسین با دوز بالا و طولانی‌رهش، کاهش سطح لیپوپروتئین را تجربه کردند.

یکی از بزرگترین مزایای نیاسین توانایی آن در متعادل کردن سطح قند خون و کمک به کنترل  علائم دیابت است. در واقع، فرض بر این است که ویتامین B3 به شکل نیاسینامید با بهبود عملکرد سلول‌های بتا، سلول‌هایی که مسئول تولید انسولین هستند، به دیابت کمک می‌کند.

نه تنها بیماران دیابتی اغلب می توانند به طور موثری سطح قند خون را با کمک نیاسین کنترل کنند، بلکه نیاسین ممکن است خطر ابتلا به کلسترول خون بالا و بیماری قلبی را نیز کاهش دهد ، که هر دوی این موارد معمولا در افراد مبتلا به دیابت دیده می شود.

سایر فواید ویتامین B3

برخی از افراد از نیاسین یا نیاسینامید برای بهبود سلامت پوست و درمان بیماری هایی مانند  آکنه  و التهاب استفاده می کنند. در واقع، ویتامین B3 به شکل نیاسینامید به عنوان یک درمان طبیعی برای مراقبت از پوست برای کمک به پاکسازی آکنه در صورت استفاده موضعی روی پوست تجویز می‌شود و افراد دیگر مصرف مکمل‌های نیاسین یا ویتامین B کمپلکس را برای کاهش علائم انتخاب می‌کنند.

مطالعات نشان داده اند که ویتامین B3 برای سلامت مغز مفید است و ممکن است به محافظت در برابر  بیماری آلزایمر و سایر اختلالات مغزی مرتبط با افزایش سن که با زوال شناختی مرتبط هستند، کمک کند.

نیاسین یا نیاسینامید نیز برای درمان و پیشگیری از اسکیزوفرنی و توهم استفاده می شود. به علاوه، برخی مطالعات و گزارش های موردی اثرات درمانی نیاسین را برای افسردگی ، اختلال دوقطبی و سایر اختلالات روانپزشکی نیز یافته اند.

برخی تحقیقات نشان می دهد که ویتامین B3 به شکل نیاسینامید می تواند در افزایش تحرک مفاصل موثر باشد. در واقع، مطالعات نشان داده‌اند که افزایش مصرف نیاسین ممکن است با سطوح پایین‌تر درد مفاصل و کاهش التهاب مرتبط با شرایطی مانند استئوآرتریت همراه باشد.

دوزهای بالای نیاسینامید تجویز شده در مطالعات برای بهبود انعطاف پذیری و کاهش تورم نشان داده شده است و به بسیاری از کسانی که نیاسینامید مصرف می کنند این امکان را می دهد تا بتوانند مسکن ها یا داروهای استاندارد آرتریت را کاهش دهند .

به عنوان یک درمان برای آرتروز یا  درد استخوان و مفاصل ، نیاسین معمولاً در دوزهای بالا به دلیل اثرات ضد التهابی آن تجویز می شود. کاهش التهاب می تواند به کاهش علائم آرتریت و بازسازی غضروف مفصلی کمک کند که برای تحرک و قدرت بسیار مهم است.

کمبود ویتامین B3 می تواند باعث ایجاد پلاگر شود، وضعیتی که اغلب در مناطق فقیرنشین و در افرادی که اختلالات خوردن یا اعتیاد به الکل دارند دیده می شود. علائم پلاگر می تواند شامل مسائلی مانند ضعف عضلات، مشکلات گوارشی، التهاب و تحریک پوست باشد.

افراد مبتلا به پلاگرا معمولاً سطوح بسیار پایین نیاسین و سایر ویتامین های B دارند که ناشی از مصرف کم نیاسین یا سایر عوامل زمینه ای مانند مشکلات متابولیسم پروتئین یا جذب آمینو اسید است. هنگامی که سطح ویتامین B3 بازیابی نشود، افراد مبتلا به پلاگر می توانند تنها در عرض چند سال در نتیجه کمبود آن بمیرند.

درمان معمولی برای پلاگر تجویز سطوح بالایی از نوع ویتامین B3 به نام نیکوتین آمید است که عملکردی مشابه نیاسین دارد اما از نظر جذب و عوارض جانبی کمی متفاوت است.

ناتوانی جنسی که به آن اختلال نعوظ نیز می گویند ، ناتوانی مرد در حفظ نعوظ است. این می تواند با رضایت جنسی تداخل داشته باشد و ممکن است تا حدی به دلیل جریان خون کم و گردش خون بد، علاوه بر عوامل دیگری مانند استرس، خستگی و بیماری باشد.

مکمل ویتامین B3 می تواند به جلوگیری از عملکرد نعوظ کمک کند زیرا نیاسین به عنوان یک گشادکننده عروق عمل می کند و به بهبود جریان خون در سراسر بدن کمک می کند. مطالعات نشان می دهد که روزانه 1500 میلی گرم نیاسین برای بهبود عملکرد جنسی در مردان مبتلا به ناتوانی جنسی کافی است.

ارزش غذایی

وعده در ظرف 100

اندازه سرو 1 کپسول

به ازای هر کپسول

  • 500 میلی گرم نیاسین در هر وعده

سایر مواد تشکیل دهنده

ژلاتین (کپسول)، سلولز، سیلیس، استئارات منیزیم (منبع گیاهی)

طریقه مصرف نیاسین ناو 100 عددی Now Niacin 500mg  

روزانه 1 کپسول در صورت نیاز همراه با غذا مصرف شود. این کپسول با قدرت بالا باید تحت نظر پزشک مصرف شود.

هشدارها

در صورت احساس ناراحتی طولانی مدت، مصرف را قطع کرده و با پزشک خود مشورت کنید. در صورت بارداری/شیردهی، مصرف دارو یا بیماری با پزشک مشورت کنید. این محصول فقط برای بزرگسالان طراحی شده است. از دوز توصیه شده بیشتر استفاده نکنید. با معده خالی مصرف نکنید. این محصول ممکن است باعث برافروختگی موقت، خارش یا سوزن سوزن شدن بثورات قرمز روی پوست شود. این واکنش طبیعی و بی ضرر است. در جای خشک و خنک و دور از نور نگهداری شود.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نیاسین ناو 100 عددی Now Niacin 500mg  

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +