منیزیم سیترات ناو 180 عدد

Now Magnesium Citrate
برند: ناو | NOW
انرژی 20 کالری چربی کل 2 گرم 3% چربی ترانس 0 گرم منیزیم (از منیزیم سیترات منیزیم گلیسینات و منیزیم مالات) 400 میلی گرم 100%
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

موجود در انبار

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
2,550,000 تومان
- +

توضیحات

خرید مکمل کنترل اشتها سرکه سیب ناو

منیزیم سیترات ناو 180 عدد Now Magnesium Citrate  علاوه بر منیزیم حاوی گلیسینات و مالات است. منیزیم یک ماده معدنی است که برای تولید انرژی و متابولیسم، انقباض عضلانی، انتقال تکانه های عصبی و معدنی شدن استخوان حیاتی است.  منیزیم یک کوفاکتور مورد نیاز برای حدود 300 آنزیم است. از جمله واکنش هایی که توسط این آنزیم ها کاتالیز می شود، می توان به سنتز اسیدهای چرب، پروتئین و متابولیسم گلوکز اشاره کرد. وضعیت منیزیم همچنین برای تنظیم تعادل کلسیم از طریق تأثیرات آن بر غده پاراتیروئید مهم است.

پشتیبانی از سیستم عصبی: منیزیم یک ماده معدنی است که برای تولید انرژی و متابولیسم، انقباض عضلانی، انتقال تکانه های عصبی و معدنی شدن استخوان ضروری است.

فراهمی زیستی برتر/با گلایسینات و مالات: سیترات منیزیم به راحتی جذب می شود و سافت ژل های سیترات منیزیم NOW در یک پایه مایع با اشکال کلات برای فراهمی زیستی برتر ارائه می شوند.

تضمین کیفیت GMP: گواهینامه GMP با رتبه A NPA به این معنی است که همه جنبه‌های فرآیند تولید NOW، از جمله روش‌های آزمایشگاهی/آزمایشی (برای پایداری، قدرت، و فرمول‌بندی محصول) مورد بررسی قرار گرفته است.

اگر نیاز به مشاوره یا خرید دارید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

تیم پشتیبانی داروباکس در خدمت شماست

ویژگی‌های مکمل کنترل اشتها سرکه سیب ناو

سیترات منیزیم به دلیل ساختار شیمیایی آب را به داخل روده می کشد. منیزیم و اسید سیتریک دارای اتم هایی با بار مخالف هستند که باعث می شود وقتی آنها را با هم مصرف می کنید اثر اسمزی در دستگاه گوارش شما ایجاد شود. این بدان معناست که آب وارد روده می شود و توسط مدفوع جذب می شود. این کار به روان شدن دستگاه گوارش و نرم شدن مدفوع کمک می کند و دفع مدفوع را آسان تر می کند.

مصرف سیترات منیزیم یکی از راه‌های افزایش سطح منیزیم است، به‌ویژه از آنجایی که فراهمی زیستی بالاتری نسبت به سایر انواع مکمل‌های منیزیم دارد.

پیشگیری از کمبود منیزیم بسیار مهم است زیرا منیزیم برای صدها عملکرد مختلف بدن و همچنین برای دفع علائم رایج مانند اضطراب، مشکلات خواب، درد، اسپاسم، سردرد و تغییرات فشار خون مورد نیاز است.

از آنجایی که منیزیم یک الکترولیت است که برای عضلات و سلول‌های عصبی اهمیت ویژه‌ای دارد، استفاده از سیترات منیزیم ممکن است مزایایی مانند افزایش آرامش، افزایش کیفیت خواب و کمک به کاهش استرس داشته باشد. همچنین می تواند به مبارزه با اسپاسم عضلانی، درد و درد کمک کند، زیرا منیزیم به آرامش عضلات منقبض شده کمک می کند.

کلسیم و منیزیم با هم کار می کنند تا یکدیگر را متعادل کنند و منیزیم ممکن است بتواند تجمع کلسیم را کاهش دهد و در نتیجه از سلامت کلیه ها حمایت کند. در حالی که سیترات منیزیم برای پیشگیری از مشکلات کلیوی مفید است، اکسید منیزیم ممکن است برای این منظور بهتر عمل کند.

منیزیم یک ماده معدنی ضروری برای حفظ تراکم استخوان، ریتمیک قلب طبیعی، عملکرد ریوی و سطوح سالم گلوکز خون است. داشتن سطوح کافی برای حفظ فشار خون طبیعی و ریتم ضربان قلب، محافظت در برابر مسائلی مانند فشار خون بالا و آریتمی (ضربان قلب نامنظم) مهم است.

سیترات منیزیم معمولا برای جلوگیری از ضربان قلب نامنظم استفاده می شود. علاوه بر این، دیواره‌های شریان را انعطاف‌پذیرتر می‌کند – دیواره‌های سرخرگ سفت خطر آترواسکلروز است و می‌تواند به مشکلات قلبی عروقی کمک کند.

علاوه بر این، سیترات منیزیم به ساخت استخوان کمک می کند، زیرا برای تنظیم حمل و نقل کلسیم از طریق غشای سلولی کار می کند. استخوان های ما تقریباً 60 درصد منیزیم بدن را دارند.

ارزش غذایی

حجم سرو: 3 سافت ژل

سروینگ در هر ظرف: 60

به ازای هر وعده

  • انرژی 20 کالری
  • چربی کل 2 گرم 3%
  • چربی ترانس 0 گرم
  • منیزیم (از منیزیم سیترات منیزیم گلیسینات و منیزیم مالات) 400 میلی گرم 100%

سایر مواد تشکیل دهنده

روغن سبوس برنج، کپسول نرم ژل (ژلاتین، گلیسرینکس) و لسیتین آفتابگردان

فاقد: قند، نمک، نشاسته، مخمر، گندم، گلوتن، ذرت، سویا، شیر، تخم مرغ، صدف یا مواد نگهدارنده. در جای خشک و خنک نگه دارید.

نحوه استفاده از مکمل سرکه سیب ناو

به عنوان یک مکمل غذایی، روزانه 3 سافت ژل، ترجیحا همراه با غذا مصرف کنید. مصرف این محصول را همراه با کلسیم، OsteoBoron، ویتامین D و زینک ناو در نظر بگیرید.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

منیزیم سیترات ناو 180 عدد

موجود در انبار

2,550,000 تومان
- +