مکمل انرژی زای گو اتلتیکا ATLHETICA GO! Energy Now Gel 

برند: ناو | NOW
مواد معدنی و مواد مغذی از دست رفته در طول تمرینات خود را ریکاوری کنید. حاوی 100 میلی گرم بتا آلانین حاوی 60 میلی گرم پتاسیم حاوی 85 میلی گرم سدیم حاوی 100 میلی گرم کافئین
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

مکمل انرژی زای گو اتلتیکا ATLHETICA GO! Energy Now Gel حاوی یک ترکیب انرژی زا و مواد مغذی است و آمادگی شما را برای انجام تمرینات افزایش می دهد. این مکمل غذایی در فرمول  خود بتا آلانینی، سدیم، پتاسیم و کافئین را به همراه دارد. به عبارت بهتر حاوی تمام چیزی هایی است که بدن شما برای بازگرداندن مواد معدنی و مواد مغذی از دست رفته در طول تمرینات و مسابقات نیاز دارد.

فواید مکمل انرژی زای گو اتلتیکا ATLHETICA GO! Energy Now Gel 

تحریک تمرین و ترکیب انرژی با تمرینات بدنی برای بهتر شدن نتایج شما ضروری است. ATLHETICA GO! Energy Now Gel  یک ژل آماده مصرف است که حاوی ترکیبات منحصر به فرد توسعه داده شده توسط Atlhetica Nutrition است. شما فقط باید کمی آب را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید و بعد بنوشید. تائورین روی سیستم عصبی مرکزی اثر می‌گذارد، سطح آدرنالین را بالا نگه می‌دارد و در نتیجه تمایل بیشتر و عملکرد بهتری دارد.

کافئین هوشیاری و تمرکز را افزایش می دهد و گردش خون و عملکرد قلب را فعال می کند. علاوه بر این، باعث افزایش ترشح کلسیم، انقباض عضلانی و در نتیجه افزایش قدرت عضلانی می شود.

  • مواد معدنی و مواد مغذی از دست رفته در طول تمرینات خود را ریکاوری کنید.
  • حاوی 100 میلی گرم بتا آلانین
  • حاوی 60 میلی گرم پتاسیم
  • حاوی 85 میلی گرم سدیم
  • حاوی 100 میلی گرم کافئین

طریقه مصرف مکمل انرژی زای اتلتیکا ATLHETICA GO!

30 گرم را با آب مخلوط کنید و قبل یا در حین تمرین مصرف کنید. این محصول برای افراد سالم بالای 19 سال توصیه می شود.

ATLHETICA GO Energy Now Gel

از این مکمل همراه چه محصولات دیگری می توان استفاده کنم؟

شما می توانید از کمکل GO همراه با هر محصولی که بدن شما به آن نیاز دارد استفاده کنید. به طور مثال می توانید آن را با یک ایزوتونیک ترکیب کنید.

مواد تشکیل دهنده

مالتودکسترین، پالاتینوز (ایزومالتولوز)، کافئین، بتا آلانین، کلرید سدیم، سیترات سدیم، اکسید منیزیم، کلرید پتاسیم، آب تصفیه شده، آب نارگیل، اسید سیتریک، نگهدارنده اسید فزونیک اسید، تنظیم کننده تحریک کننده اسید سوربات، بنزوات سدیم و دی سدیم EDTA، رنگ مصنوعی قرمز 40 و شیرین کننده سوکرالوز. “بدون گلوتن.” آلرژن ها: ممکن است حاوی مشتقات سویا باشد.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مکمل انرژی زای گو اتلتیکا ATLHETICA GO! Energy Now Gel 

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +