کراتین مونوهیدرات ناو NOW Creatine Monohydrate

برند: ناو | NOW
سوخت عضلات شما را فراهم می کند پیش ماده ای برای آدنوزین تری فسفات (ATP) به حفظ بافت عضلانی موجود کمک می کند حمایت از رشد و توسعه توده بدون چربی به ارتقای عملکرد مطلوب در طول دوره های کوتاه مدت ورزش شدید کمک می کند
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

کراتین مونوهیدرات ناو NOW Creatine Monohydrate یک پودر خالص است که سوخت عضلات شما را فراهم می کند. کراتین ترکیبی است که به طور طبیعی در بدن و عمدتاً در عضلات اسکلتی وجود دارد. عملکرد کراتین این است که به عنوان پیش ماده ای برای آدنوزین تری فسفات (ATP) عمل می کند، شکلی از انرژی شیمیایی که توسط همه سلول ها استفاده می شود.

ذخایر بدن کراتین مجموعه‌ای از ATP به‌راحتی در دسترس برای انرژی ایجاد می‌کند که برای سوخت‌رسانی سریع قدرت و نیرو لازم است. مطالعات نشان داده اند که مکمل کراتین می تواند به حفظ بافت عضلانی موجود، حمایت از رشد و توسعه توده بدون چربی و ارتقای عملکرد مطلوب در طول دوره های کوتاه مدت ورزش شدید کمک کند. کراتین مونوهیدرات ناو هیچ افزودنی یا نگهدارنده ای ندارد.

طریقه مصرف کراتین مونوهیدرات ناو NOW Creatine Monohydrate

یک و یک دوم پیمانه را در آب میوه یا مایعات دیگر ترکیب کنید و 3 تا 4 بار در روز (قبل و بعد از ورزش) مصرف کنید (برای 7 روز به این سبک مصرف کنید). بعد از آن برای نگهداری و حفظ عضلات خود 1 تا 3 بار در روز مصرف کنید. بین دوزهای استفاده 3 تا 4 ساعت فاصله بیندازید. برای استفاده مداوم بیش از 28 روز، روزانه یک وعده مصرف کنید. همراه با این محصول از مایعات زیادی استفاده کنید.

هشدارها

این محصول فقط برای بزرگسالان طراحی شده است. در صورت بارداری/شیردهی، مصرف دارو، یا داشتن بیماری (به ویژه بیماری کلیوی) با پزشک مشورت کنید. دور از دسترس کودکان نگه دارید.

ممکن است تنوع رنگ طبیعی در این محصول ایجاد شود.

با مخمر، گندم، گلوتن، سویا، ذرت، شیر، تخم مرغ، ماهی، صدف یا آجیل درختی تولید نشده است. این محصول در یک مرکز GMP که سایر محصولات آلرژن فراوری می شود تولید شده است.

این محصول بر حسب وزن به فروش می رسد نه حجم.

پس از باز کردن در جای خشک، خنک و تاریک نگهداری شود.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کراتین مونوهیدرات ناو NOW Creatine Monohydrate

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +