آمینو گوست

Ghost Amino
وزن ۳۹۶ گرم 4.5 گرم BCAA 5.5 گرم EAA افزایش سنتز پروتئین آبرسانی به بدن جلوگیری از تخریب عضله ۴۰ سروینگ
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
1,950,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

مکمل آمینو گوست یکی از محصولات عالی برای تامین آمینواسیدهای مورد نیاز بدن است که به شما کمک می‌کند از مزایای موجود بهره مند شوید و نیازهای بدن‌تان را به راحتی تامین کنید. این محصول برای گیاهخواران هم قابل استفاده است و به ورزشکاران کمک می‌کند عملکرد ورزشی خود را بهبود ببخشند، عضلات قوی تری به کمک این محصول بسازند و انرژی بیشتری در طول تمرین داشته باشند. این محصول 10 گرم آمینو اسید ضروری را در خود دارد و در آن 5.5 گرم از EAA ها و 4.5 گرم از BCAA  ها دیده می شود. در کنار مواد تشکیل دهنده ای که ذکر کردیم موادی همچون تائورین هم دیده می‌شود. وجود Astragin در این محصول باعث شده است که توانایی بدن برای جذب آمینواسیدهای کلیدی، پروتئین‌ها و گلوکز بهبود یابد.

طریقه مصرف آمینو گوست

AminoWelch s Action

اندازه سروینگ یک اسکوپ معادل  10.1 گرم یا  دو اسکوپ معادل 20.2 گرم است. برای اینکه بهترین نتیجه را از این محصول بگیرید بهتر است طریقه مصرف را از مربی یا پزشک تان جویا شوید.

هشدارها

اگر باردار هستید یا به کودک خود شیر می‌دهید بدون مشورت با پزشک از این محصول استفاده نکنید. در صورتیکه بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید قبل از مشورت با یک فرد متخصص به سراغ هیچ مکملی نروید. این محصول را دور از دسترس کودکان نگه دارید. از دوز توصیه شده روزانه فراتر نروید.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آمینو گوست

در انبار موجود نمی باشد

1,950,000 تومان
- +