آشواگاندا ناو 90 عدد NOW Ashwagandha 450 mg

برند: ناو | NOW
آداپتوژن آیورودا از بین برنده رادیکال آزاد پشتیبانی از سیستم ایمنی بدون GMO یک مکمل غذایی با کیفیت بالا مناسب گیاهخواران و وگان ها تضمین کیفیت GMP
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

آشواگاندا ناو 90 عدد NOW Ashwagandha 450 mg از سیستم ایمنی شما حمایت می کند و با رادیکال های آزاد مبارزه می کند. آشواگاندا (Withania somnifera) گیاهی است که به طور گسترده در آیورودا، سیستم سنتی گیاهی در هند استفاده می شود. آشواگاندا به عنوان یک مقوی عمومی و “آداپتوژن” استفاده می شود، که به بدن کمک می کند تا با استرس موقت سازگار شود. علاوه بر این، داده های اولیه نشان می دهد که آشواگاندا از یک سیستم ایمنی سالم پشتیبانی می کند.

  • آداپتوژن آیورودا
  • از بین برنده رادیکال آزاد
  • پشتیبانی از سیستم ایمنی
  • بدون GMO
  • یک مکمل غذایی با کیفیت بالا
  • مناسب گیاهخواران و وگان ها
  • تضمین کیفیت GMP

Ashwagandha شاید بیشتر به دلیل خواص کاهش استرس خود شناخته شده است. چندین مطالعه این مزیت را برجسته می‌کنند و توانایی آشواگاندا در کاهش استرس و اضطراب شرکت‌کنندگان را به میزان قابل توجهی مشاهده می‌کنند.

یک مطالعه خاص نشان داد که آشواگاندا می تواند برای کیفیت خواب نیز مفید باشد-محققان تأیید کردند که شرکت کنندگان با دوزهای این گیاه در مقایسه با دوزهای دارونما بسیار بهتر می خوابیدند. چند مطالعه بالینی کوچک نشان داد که آشواگاندا در کاهش سطح گلوکز خون و تری گلیسیرید (شایع ترین نوع چربی در خون) مفید است. یک مطالعه اثرات کاهش قند خون آشواگاندا را با داروهای تجویز شده برای دیابت نوع 2 تشبیه کرد.

طریقه مصرف آشواگاندا ناو 90 عدد NOW Ashwagandha 450 mg

1 کپسول 2 تا 3 بار در روز مصرف شود.

سایر مواد تشکیل دهنده

آرد برنج، هیپروملوز (کپسول سلولز) و اسید استئاریک (منبع گیاهی).

این محصول حاوی مخمر، گندم، گلوتن، سویا، شیر، تخم مرغ، ماهی، صدف یا آجیل درختی نمی باشد اما در کارخانه ای تولید می شود که این آلرژن ها را فراوری می کند.

هشدارها

فقط برای بزرگسالان طراحی شده است. برای زنان باردار/شیرده توصیه نمی شود. در صورت مصرف دارو (مخصوصاً هورمون های تیروئید) یا داشتن بیماری (به خصوص بیماری های تیروئیدی و گوارشی، از جمله زخم) با پزشک مشورت کنید. این محصول ممکن است در برخی از افراد حساس باعث ناراحتی گوارشی شود. اگر بعد از استفاده از این محصول دچار ناراحتی گوارشی شدید، مصرف را قطع کنید. دور از دسترس کودکان نگه دارید.

ممکن است تنوع رنگ طبیعی در این محصول ایجاد شود.

پس از باز کردن در جای خشک و خنک نگهداری شود.

ارزش غذایی آشواگاندا ناو 90 عدد NOW Ashwagandha 450 mg

اندازه سرو: 1 کپسول گیاهی

به ازای هر وعده

عصاره آشواگاندا (Withania somnifera) (ریشه) (حداقل 2.5٪ بیتانولید کل – 11 میلی گرم) 450 میلی گرم

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آشواگاندا ناو 90 عدد NOW Ashwagandha 450 mg

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +