آرژنین ناو 500 میلی گرم 100 عدد NOW L-Arginine

برند: ناو | NOW
آمینو اسید ضروری مشروط پیش ساز نیتریک اکسید در متابولیسم و دفع اوره و سنتز DNA و تولید پروتئین نقش دارد.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

موجود در انبار

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
1,190,000 تومان
- +

توضیحات

آرژنین ناو 500 میلی گرم 100 عدد NOW L-Arginine به تولید پروتئین در بدن شما کمک می کند. آرژنین یک آمینو اسید پایه ضروری است که عمدتاً در متابولیسم و دفع اوره و همچنین در سنتز DNA و تولید پروتئین نقش دارد. ال-آرژنین استفاده شده در این محصول دارای کیفیت بالا است. ممکن است تنوع رنگ طبیعی در این محصول ایجاد شود.

  • آمینو اسید ضروری مشروط
  • پیش ساز نیتریک اکسید
  • در متابولیسم و دفع اوره و سنتز DNA و تولید پروتئین نقش دارد.

ال-آرژنین ممکن است به تقویت عملکرد جنسی کمک کند، به ویژه هنگامی که با سایر داروهای اختلال نعوظ (ED) همراه باشد. تحقیقات نشان داده است که مکمل های ال-آرژنین در ترکیب با داروهای ED مانند مهارکننده های PDE5 می تواند عملکرد جنسی را در افراد مبتلا به ED.5 به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

هنگامی که ال آرژنین به اکسید نیتریک تبدیل می شود، می تواند به تقویت جریان خون، رساندن اکسیژن بیشتر به سراسر بدن و آرامش عضلات صاف کمک کند. همه این عوامل برای نعوظ ضروری هستند.

طریقه مصرف آرژنین ناو 500 میلی گرم 100 عدد NOW L-Arginine

2 کپسول دو بار در روز در صورت نیاز مصرف کنید. بین وعده های غذایی یا هنگام خواب با حداقل 8 اونس آب یا آبمیوه برای تسهیل جذب مصرف کنید.

پس از باز کردن در جای خشک و خنک نگهداری شود.

این محصول فقط فقط برای بزرگسالان طراحی شده است و برای زنان باردار یا شیرده نیست. در صورت مصرف دارو (به ویژه داروهای ضد فشار خون، ضد انعقاد و داروهای ضد دیابت)، بیماری (مخصوصاً آسم یا بیماری کلیوی) یا قصد انجام عمل جراحی، با پزشک مشورت کنید. افراد مبتلا به گلوکوم یا هرپس سیمپلکس باید از مصرف این فرآورده اجتناب کنند مگر اینکه توسط پزشک تجویز شده باشد. اگر دچار انفارکتوس میوکارد شده اید یا بیماری عروق کرونر ایجاد کرده اید، از آن استفاده نکنید. دور از دسترس کودکان نگه دارید.

ارزش غذایی

حجم سرو: 2 کپسول گیاهی

وعده در هر ظرف: 50

به ازای هر وعده

ال-آرژنین (فرم آزاد) 1 گرم (1000 میلی گرم)

سایر مواد تشکیل دهنده

هیپروملوز (کپسول سلولز)، اسید استئاریک (منبع گیاهی) و دی اکسید سیلیکون.

این مکمل با ترکیبات گندم، گلوتن، سویا، شیر، تخم مرغ، ماهی، صدف یا آجیل درختی تولید نمی شود. اما در کارخانه ای تولید می شود که این آلرژن ها را فراوری می کند.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آرژنین ناو 500 میلی گرم 100 عدد NOW L-Arginine

موجود در انبار

1,190,000 تومان
- +