خرید پاستیل مکمل مو شوگر بیر هیر

SUGARBEAR HAIR VITAMINS

شوگر بیر هیر یک برند آمریکایی مکمل مو است که برای تقویت، افزایش رشد و کاهش ریزش مو، تقویت ناخن، سلامت پوست و … به کار می رود و در دسته محصولات مراقبت از مو  قرار می گیرد.

مکمل های شوگر بیر به شکل پاستیل تولید می شوند، حاوی ویتامین ها، مواد ضروری و مفید برای مو و مواد گیاهی هستند، بو و طعمی عالی داشته و اثربخشی فوق العاده ای دارند.

ویژگی‌های پاستیل ویتامین مو شوگربیر

SugarBearHair برای حداکثر ایمنی و حداکثر نتایج روی مو تلاش می کند و تحت دستورالعمل های تایید شده توسط FDA محصولات خود را تولید می کند.

داشتن موهای سالم نشانه سلامت یا زیبایی بوده و موها مانند سایر قسمت بدن نیز برای سلامت و رشد به انواع مواد مغذی نیاز دارند. در واقع عامل ریزش مو در برخی موارد کمبودهای تغذیه‌ای و رژیم غذایی ناسالم می‌باشد.

از این رو مدت‌هاست که استفاده از مکمل‌های ویتامینه مو برای بسیاری از افراد ضروری شده است. ویتامین‌های مو یک درمان کوتاه‌مدت نیستند، بلکه سرمایه‌گذاری بلندمدت برای حفظ سلامت مو هستند.

اگر نیاز به مشاوره یا خرید دارید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

تیم پشتیبانی داروباکس در خدمت شماست

پاستیل ضد ریزش و تقویت کننده مو شوگر بیر آبی، محصول کم نظیری برای رفع مشکل کمبود ویتامین موها ارائه داده که بهترین انتخاب برای کسانی بوده که به دنبال ویتامین‌هایی برای خوردن آسان و بدون مشکل بلعیدن قرص‌ها هستند.

فرمول این پاستیل علاوه بر بیوتین، از مواد معدنی مفید برای سلامت مو مانند روی، ویتامین C، اسید فولیک، کولین، روغن نارگیل و بیش از ۱۳ ویتامین بهره‌مند شده تا به حفظ رشد طبیعی مو کمک کند.

این آدامس بر پایه پکتین گیاهی مشتق شده از میوه بوده تا به نیاز گیاه‌خواران نیز پاسخ دهد.

برای خرید این محصول، روی دکمه زیر کلیک کنید:


خرید محصول

 

علاوه بر آن، این آدامس‌های ویتامینه حاوی هورمون نیستند و روی موهای صورت یا بدن تأثیری نخواهند گذاشت. این محصول علاوه بر بهبود سلامت کلی و افزایش استحکام مو به حفظ ناخن‌های طبیعی نیز کمک می‌کند.

آزمایشات بالینی نشان داده که مواد فرمول گیاهی این محصول به بهبود سلامت مو کمک کرده و استفاده ۲ عدد از آن‌ها در روز کافیست تا تمام مواد مغذی مورد نیاز برای رسیدن به اهداف مو دریافت شود.

این آدامس‌ها با توت‌های طبیعی طعم‌دار شده‌اند تا طعم شیرینی برای استفاده‌ کنندگان داشته باشند.

پس اگر به دنبال یک ویتامین گیاهی هستید که به حفظ مو و ناخن شما کمک کند و  یک پاستیل نرم، جویدنی و خوشمزه هم باشد، مکمل پاستیلی ویتامینه شوگر بیر هیر تنها انتخاب جذابی بوده که از آن پشیمان نخواهید شد.

نحوه استفاده از پاستیل ویتامین مو شوگربیر