شامپو ضد شوره موی چرب تا معمولی لپیور 325 میلی لیتر

Lapure Oily Scalp Care Anti Dandruff Shampoo 325 ml
شامپو ضد شوره موی چرب تا معمولی لپیور به طور کامل باعث رفع شوره سر چرب می‌شود و با کنترل میزان چربی پوست از بروز مجدد آن جلوگیری می‌کند. افزایش شادابی موها و خنک کنندگی پوست سر از دیگر مزایای این محصول است.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
127,500 تومان

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 2294717

توضیحات

بروز شده در مرداد 23, 1403

نقد و بررسی شامپو ضد شوره موی چرب تا معمولی لپیور
شامپو ضد شوره موی چرب تا معمولی لپیور یک راه حل کامل برای رفع شوره سر و کنترل چربی پوست سر است. این شامپو با استفاده از مواد اکتیو طبیعی و ترکیبات معدنی دریا و خاک رس سیاه، به طور کامل موها را پاکسازی نموده و درخشش طبیعی آن‌ها را افزایش می‌دهد. فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول با میزان کف کنترل شده، نه تنها به تمیز کردن عمیق پوست سر کمک می‌کند، بلکه خاصیت خنک کنندگی آن تجربه‌ای تازه و با طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. شامپو ضد شوره لپیور مناسب موی چرب تا معمولی با کنترل چربی اضافی پوست سر، انتخابی ایده‌آل جهت بهبود سلامت و زیبایی موها شما است.
مزیت استفاده از شامپو ضد شوره موی چرب تا معمولی لپیور
با خرید شامپو ضد شوره و استفاده از آن، شما از مزایای بسیاری بهره‌مند خواهید شد. این شامپو به طور موثر شوره سر چرب را از بین برده و به پاکسازی کامل پوست سر و موها کمک می‌کند. با فرمولاسیون منحصر به فرد خود که حاوی مواد اکتیو طبیعی و مواد معدنی دریا و خاک رس سیاه است، به کنترل میزان چربی پوست سر و درخشش موها کمک می‌‎کند. استفاده از شامپو ضد شوره موی چرب لپیور به دلیل خاصیت خنک کنندگی، حس تازگی و شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ناگفته نماند کنترل میزان کف نیز یکی دیگر از مزایای این محصول است که به شستشوی موثر و آسان موها بدون آسیب رساندن به آن‌ها کمک می‌کند. این شامپو نه تنها شوره را کاهش می‌دهد بلکه باعث بهبود کلی سلامت و زیبایی موهای شما نیز می‌شود.
قیمت شامپو ضد شوره موی چرب تا معمولی لپیور
شامپو ضد شوره موی چرب لپیور در داروخانه آنلاین داروباکس با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود که از جمله مزایای اصلی خرید آن به شمار می‌آید. این داروخانه با ارائه تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های مناسب، امکان خرید این محصول با کیفیت را برای شما فراهم می‌کند. همچنین با خرید شامپو ضد شوره موی چرب تا معمولی لپیور از داروباکس به شما این امکان داده می‌شود تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، محصول مورد نظر خود را به راحتی و با اطمینان از اصالت کالا تهیه کنید. امکان مشاهده نظرات و امتیازهای دیگر خریداران و همچنین ارائه خدماتی همچون ارسال سریع و پیگیری آنلاین سفارش، تجربه خرید را برای شما لذت بخش‌تر و اقتصادی‌تر می‌کند.

ویژگی های شامپو ضد شوره موی چرب تا معمولی لپیور

دارای مواد معدنی دریا و خاک رس سیاه
کنترل میزان چربی پوست سر
با خاصیت خنک کنندگی
حاوی مواد اکتیو طبیعی
با میزان کف کنترل شده
درخشان کننده موها
رفع شوره سر چرب
پاک کننده کامل

ترکیبات
سدیم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، آکریلات کوپلیمر، سدیم لولفین سولفونات، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، پروپیلن گلایکول، گلایکول دی استئارات، پیروکتون اولامین، استایرن/آکریلات کوپلیمر، گلیسرین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اسید سالیسیلیک، سدیم هیدروکساید، سدیم کلراید، کلیمبازول، هیدروکسی پروپیل گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، منتول، خاک رس سیاه، کوکامید دی اتانول آمین، اسید سیتریک، دی سدیم EDTA، عصاره نمک دریایی، عصاره بامبو، مخلوط متیل کلروایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه

چطور مصرف کنیم
ابتدا موی سر را خیس نموده، به مقدار مناسبی از شامپو آغشته و پس از یک تا دو دقیقه ماساژ آبکشی کنید.

لطفا دقت کنید
در دمای 10 تا 40 درجه سانتی گراد و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

شامپو ضد شوره موی چرب تا معمولی لپیور 325 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

127,500 تومان
- +