نرم کننده مو لونا ویتروس مناسب انواع مو 400 میلی لیتر

Vitreous Luna Hair Conditioner 400 ml
نرم کننده مو لونا ویتروس مناسب انواع مو بوده و با داشتن ترکیبات مغذی و کمپلکس ویتامین‌ها به تغذیه و آبرسانی ساقه مو کمک کرده و از وز شدن و ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند تا موهایی زیبا، سالم و براق داشته باشید.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید
شناسه محصول: 2294963

توضیحات

نقد و بررسی نرم کننده مو لونا ویتروس
مایع نرم کننده مو لونا ویتروس مناسب انواع مو حاوی کمپلکسی از ویتامین‌هاست که ساقه مو را به خوبی تغذیه و آبرسانی کرده و باعث نرمی و لطافت مو می‌شود. همچنین از وز شدن مو و ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند تا موهایی زیبا و سالم داشته باشید. ترکیبات آبرسان موجود در محصولات نرم کننده مو ، رطوبت مورد نیاز ساقه مو را تامین کرده و برای یک دوره طولانی حفظ و استحکام موها را تامین می‌کنند.
در ترکیبات نرم کننده مو لونا ویتروس، ویتامین E جهت محافظت مو در برابر عوامل آسیب زای محیطی گنجانده شده است. با استفاده منظم از این محصول، چربی پوست سر تنظیم شده و شانه پذیری مو بیشتر خواهد شد و شما از موهایی زیبا، سالم و براق لذت خواهید ‌برد.
فواید استفاده از نرم کننده مو لونا ویتروس
اگر به دنبال گیسوانی زیبا و براق هستید، توصیه ما به شما خرید نرم کننده مو لونا ویتروس است. برای بررسی بیشتر فواید این نرم کننده لازم است به ترکیبات موثر آن نگاهی بیندازیم:

پانتنول: این ماده پیش ساز ویتامین B5 بوده که درخشندگی و استحکام مو را بهبود بخشیده و باعث حفظ رطوبت آنها می‌شود.
ویتامین E، توکوفریل استات به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی، آسیب‌های محیطی را کاهش می‌دهد.
نیاسینامید: از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند. شانه پذیری و حالت دهی آنها را افزایش می‌دهد.
ویتامین B6: چربی طبیعی مو را تنظیم می‌کند.
بیوتین: به حفظ سلامت مو کمک می‌کند.

خرید نرم کننده مو لونا ویتروس
برای خرید نرم کننده مو لونا ویتروس می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین داروباکس مراجعه کنید و بعد از بررسی قیمت و مشخصات، محصول را به سبد خرید اضافه و در کمترین زمان ممکن درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. تمامی سفارشات با بسته بندی مناسب و در زمان مقرر شده به شما تحویل داده می‌شود. همچنین اگر سوالی درباره محصول داشتید، می‌توانید با کارشناسان آرایشی و بهداشتی مجموعه در ارتباط باشید و خریدی آگاهانه و لذت بخش را تجربه کنید. خوشحال می‌شویم در بخش نظرات، تجربیات خود را درباره استفاده از محصول با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ویژگی های نرم کننده مو لونا ویتروس

جلوگیری از وز شدن مو و ایجاد موخوره
تغذیه و آبرسانی ساقه مو
باعث نرمی و لطافت مو
حاوی کمپلکس ویتامین
مناسب انواع مو

ترکیبات
ستئاریل الکل، بهن تریمونیوم کلراید، ستریمونیوم کلراید، گلیسرین، مخلوط آمودایمتیکون، تری دست 12 و ستریمونیوم کلراید، پروپیلن گلیکول، سیکلوپنتاسیلوکسان، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، کلرو متیل ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، زینک پیرولیدون کربوکسیلات، اسید سیتریک، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، نیاسینامید، پیریدوکسین هیدروکلراید، آب دیونیزه.

چطور مصرف کنیم
پس از شستشو موی سر با شامپو، ساقه موها به ویژه انتهای آنها را به طور کامل به نرم کننده ویتروس مدل Luna آغشته کرده و پس از 1 تا 2 دقیقه کاملا آبکشی نمایید.

لطفا دقت کنید
در محل خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
در صورت تماس با چشم‌ها، آنها را با آب فراوان شستشو دهید.
از تماس با چشم‌ها و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

نرم کننده مو لونا ویتروس مناسب انواع مو 400 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +