شامپو ضد شوره موی خشک تا معمولی لپیور 325 میلی لیتر

Lapure Dry Scalp Care Anti Dandruff Shampoo 325 ml
شامپو ضد شوره موی خشک تا معمولی لپیور با داشتن ترکیبات موثر مانند روغن آرگان و عصاره آلوئه ورا علاوه بر پاکسازی کامل پوست و موی سر به تغذیه و تقویت آنها پرداخته و همچنین شوره‌های خشک سر را از بین می‌برد.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
127,500 تومان

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 2294932

توضیحات

بروز شده در مرداد 23, 1403

نقد و بررسی شامپو ضد شوره موی خشک تا معمولی لپیور
شامپو ضد شوره موی خشک تا معمولی لپیور حاوی روغن آرگان و عصاره آلوئه ورا بوده و به دلیل ترکیبات خاص خود، می‌تواند به بهبود سلامت پوست سر و موها کمک کند. شامپو ضد شوره لپیور مدل اسکالپ کر با داشتن فرمول ملایم ضمن پاک کردن کامل پوست و موی سر و از بین بردن شوره‌ها، پوست سر را آبرسانی کرده و با استفاده مستمر مشکلات ناشی از این عارضه را کاهش خواهد داد. خرید شامپو ضد شوره با داشتن ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده، شانه پذیری موها در حمام و پس از خشک شدن موها را بالا می‌برد تا موهایی زیبا و سالم داشته باشید.
چرا باید از شامپو ضد شوره درای اسکالپ کر لپیور استفاده کنیم؟
شوره سر از جمله مشکلاتی است که بر ظاهر و اعتماد به نفس افراد تاثیرگذار است. شوره خشک به دلیل ایجاد پوسته‌های ریز که به سادگی از پوست و ساقه مو جدا می‌شوند، مشکل ساز هستند که اثر آن بر روی لباس به ویژه لباس تیره مشخص است. کسانی که پوست بسیار خشکی دارند عموما احساس خارش مداوم روی پوست سر خود را دارند و ابتلا به این نوع شوره در آنها بیشتر دیده می‌شود. خرید شامپو ضد شوره موی خشک تا معمولی لپیور با فرمولاسیون ملایم، علاوه بر پاک کردن کامل پوست و موی سر به رفع شوره‌ها می‌پردازد. در ادامه به بررسی ترکیبات موجود در این شامپو می‌پردازیم:

آلوئه ورا: برگ‌های آلوئه ورا، مواد اکتیو و معدنی فراوانی دارد که به ساقه مو استحکام می‌بخشد. همچنین با داشتن خاصیت ضد التهابی سبب تسکین پوست سر خشک و مستعد شوره خواهد شد.
روغن آرگان: روغن آرگان موجود در شامپو ضد شوره، انعطاف ساقه موها را افزایش می‌دهد و ضمن نرم و ابریشمی کردن مو، درخشش طبیعی موها را باز می‌گرداند.

قیمت شامپو ضد شوره موی خشک تا معمولی لپیور
شامپو ضد شوره موی خشک تا معمولی لپیور در داروخانه آنلاین داروباکس طبق فاکتور رسمی شرکت پخش و تحت نظارت سازمان غذا و دارو تایید می‌شود و داروباکس با تخفیف‌های منظم، قیمت این محصول را در پایین ترین سطح رقابتی قرار داده تا همه افراد با هر بودجه ای بتوانند خرید خود را انجام دهند. برای اطلاع از قیمت این محصول، کافیست به بالای همین صفحه مراجعه کنید و بعد از بررسی به سبد خرید خود اضافه نمایید و در کمترین زمان ممکن درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

ویژگی های شامپو ضد شوره موی خشک تا معمولی لپیور

شانه پذیری بالای موها در حمام و پس از خشک شدن موها
حاوی روغن آرگان و عصاره آلوئه ورا
مناسب موی خشک تا معمولی
تغذیه کننده موی سر
پاک کننده ملایم

ترکیبات
سدیم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، آکریلات کوپلیمر، پروپیلن گلایکول، گلیسرین، آکریلات کوپلیمر، کوکامید دی اتانول آمین، گلایکول دی استئارات، استر روغن نارگیل، آمودایمتیکون، لوریل گلوکوزاید، پیروکتون اولامین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اسید سالیسیلیک، پی ای جی 12 دایمتیکون، سدیم هیدروکساید، سدیم کلراید، سدیم آرگان، آمفو استات، کلیمبازول، هیدروکسی پروپیل گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، اسید سیتریک، دی سدیم ا د ت ا، عصاره بامبو، عصاره آلوئه ورا، مخلوط متیل کلرو ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه.

چطور مصرف کنیم
ابتدا موی سر را خیس نموده، به مقدار مناسبی از شامپو ضد شوره لپیور آغشته و پس از یک تا دو دقیقه ماساژ آبکشی نمایید.

لطفا دقت کنید
در دمای 10 تا 40 درجه سانتی گراد و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.
دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

شامپو ضد شوره موی خشک تا معمولی لپیور 325 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

127,500 تومان
- +