شامپو بدن کرمی پاپایا لپیور 414 میلی لیتر

Lapure Papaya Body Wash 414 ml
شامپو بدن کرمی پاپایا لپیور حاوی عصاره جودوسر و رایحه لذت بخش پاپایا علاوه بر پاکسازی پوست به حفظ لطافت و نرمی پوست شما کمک می‌کند و تجربه ای بی نظیر برای شما ایجاد می‌کند.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
103,500 تومان

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 2297267

توضیحات

بروز شده در مرداد 23, 1403

نقد و بررسی شامپو بدن کرمی پاپایا لپیور
شامپو بدن کرمی پاپایا لپیور با داشتن ترکیبات مغذی حاوی عصاره جو دوسر و پاپایا، تجربه ای بی نظیر از حمام را برای شما فراهم می‌کند. بافت غلیظ و کرمی این محصول به پوست شما نرمی و لطافت بیشتری می‌بخشد و به دلیل داشتن مواد مرطوب کننده قوی، برای پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسب است. به طور مثال عصاره جو دوسر موجود در این محصول، خاصیت آبرسانی قوی و ضد التهابی برای پوست دارد. شامپو بدن کرمی پاپایا رایحه ای کرمی، مخملی و استوایی به رنگ نارنجی را تداعی می‌کند که در کنار لطافت بخشی استفاده از محصول، حس و اثر خوب آن را ماندگارتر خواهد کرد.
چرا شامپو بدن کرمی پاپایا لپیور را انتخاب کنیم؟
شامپو بدن کرمی پاپایا لپیور یکی از محصولات محبوب برای بهداشت و مراقبت از پوست است که به دلیل فرمولاسیون خاص خود، مزایای زیادی برای پوست دارد. در زیر به دلایلی که ممکن است شما را به خرید شامپو بدن ترغیب کند، اشاره می‌کنیم:

پاپایا موجود در این شامپو بدن، سرشار از آنزیم‌ها، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها است که به تغذیه و روشن شدن پوست کمک می‌کنند.
این شامپو به دلیل داشتن بافت کرمی، پوست را به طور عمقی آبرسانی کرده و نرمی و لطافت آن را افزایش می‌دهد.
این محصول آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی پوست را به آرامی پاک کرده و به تعادل PH پوست کمک می‌کند.
شامپو بدن پاپایا معمولا حاوی ویتامین C و A است که به تقویت سلامت پوست و حفظ جوانی آن کمک می‌کند.
عطر شیرین و دلنشین پاپایا، تجربه ای آرامش بخش و دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.
استفاده منظم از این شامپو می‌تواند به یکنواختی رنگ پوست کمک کند.

قیمت شامپو بدن کرمی پاپایا لپیور
قیمت شامپو بدن کرمی پاپایا لپیور در داروخانه آنلاین داروباکس به روز و با کمترین قیمت رقابتی ارائه می‌شود تا همه افراد بتوانند یک خرید لذت بخش را تجربه کنند. قیمت محصولات موجود در وبسایت داروباکس طبق فاکتور رسمی شرکت پخش و تحت نظارت سازمان غذا و دارو تایید می‌شود. شما با بالا رفتن در همین صفحه می‌توانید از قیمت محصول مطلع شوید و بعد از بررسی به سبد خرید خود اضافه نمایید. داروباکس قسمتی از سود خود را در قالب تخفیف‌های منظم به مشتریان جهت رفاه بیشتر ارائه می‌کند.

ویژگی های شامپو بدن کرمی پاپایا لپیور

شستشوی محافظت شده و بدون آسیب
با خاصیت آبرسانی و ضد التهابی
حاوی عصاره جو دوسر
بافت کرمی و یکدست
غلظت و کف مناسب
با رایحه خاص پاپایا

ترکیبات
سدیم لورت سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، آکریلات کوپلمر، لوریل گلوکوزاید، گلیسرین، کوکامید دی اتانول آمین، سدیم کلراید، استایرن، گلایکول دی استئارات، مخلوط بوتیلن گلایکول و عصاره جو دوسر و آب دیونیزه، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، پروپیلن گلایکول، سوربیتول، پی ای جی 75 لانولین، سدیم لاکتات، پانتنول، هیدروکسی پروپیل گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، اوره، سدیم سیترات، اسید سیتریک، دی سدیم ا د ت ا، مخلوط متیل کلرو ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، سدیم هیدروکساید، آب دیونیزه.

چطور مصرف کنیم
پس از خیس کردن بدن، مقدار کافی از شامپو بدن لپیور مدل Papaya را به کف دست و یا لیف ریخته و پس از شستشو و لذت بردن از رایحه، به صورت کامل آبکشی نمایید.

لطفا دقت کنید
در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

شامپو بدن کرمی پاپایا لپیور 414 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

103,500 تومان
- +