اسپری دوفاز مو کراتینه رجینا ویتروس مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده 250 میلی لیتر

Vitreous Regina Two Phase Hair Spray 250 ml
اسپری دوفاز مو کراتینه رجینا ویتروس یک محصول بی نظیر برای مراقبت و احیای موها است که به طور خاص برای موهای آسیب دیده، رنگ شده و خشک طراحی شده است که با داشتن ترکیبات کراتین و روغن آرگان به ترمیم و بازسازی ساختار مو کمک کرده و باعث افزایش استحکام و مقاومت آن می‌شود.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید
شناسه محصول: 2297229

توضیحات

نقد و بررسی اسپری دوفاز مو کراتینه رجینا ویتروس
اسپری دوفاز مو کراتینه رجینا ویتروس مناسب موهای رنگ شده، خشک و آسیب دیده حاوی کراتین و روغن آرگان است که موجب آبرسانی، لطافت و درخشندگی مو شده و از آن در برابر شوک‌های حرارتی و آسیب‌های محیطی محافظت می‌نماید. این اسپری با فرمولاسیون دوفاز خود، ترکیبی از مواد مغذی و کراتین را ارائه می‌دهد که به تقویت و احیای موها کمک می‌کند. فاز اول این اسپری شامل مرطوب کننده‌ها و مواد نرم کننده است که به حفظ رطوبت طبیعی مو و جلوگیری از خشکی و شکنندگی آن کمک می‌کند. فاز دوم حاوی کراتین است که به ترمیم و بازسازی ساختار مو، افزایش مقاومت آنها و کاهش وزی و موخوره کمک می‌کند. خرید اسپری دوفاز و استفاده روزانه می‌تواند به بهبود ظاهر و سلامت کلی موها کمک کند و تجربه ای رضایت بخش از مراقبت مو را برای شما فراهم آورد.
اسپری دوفاز مو کراتینه رجینا ویتروس برای چه کسانی مناسب است؟
اسپری دوفاز مو کراتینه رجینا ویتروس برای طیف گسترده ای از افراد مناسب است که به دنبال بهبود وضعیت و ظاهر محصول خود هستند. در زیر به برخی از گروه‌هایی که می‌توانند از این محصول بهره مند شوند اشاره می‌کنیم:

استفاده از محصولات شیمیایی مانند رنگ مو و فر، می‌تواند به موها آسیب برساند. اسپری دوفاز رجینا ویتروس به حفظ سلامت و ترمیم موهای رنگ شده و شیمیایی شده کمک می‌کند و به آنها درخشندگی و نرمی می‌بخشد.
اسپری دو فاز رجینا ویتروس با رطوبت رسانی به موها و کاهش وز، به صاف و نرم شدن آنها کمک می‌کند و باعث می‌شود که موها راحت‌تر حالت بگیرند.
این اسپری حاوی کراتین است که به ترمیم و بازسازی ساختار موهای آسیب دیده کمک می‌کند و باعث افزایش استحکام و مقاومت آنها می‌شود.
این محصول با رطوبت رسانی به موها و کاهش وز، به صاف و نرم شدن آنها کمک می‌کند و باعث می‌شود که موها راحت تر حالت بگیرند.

خرید اسپری دوفاز مو کراتینه رجینا ویتروس
اسپری دوفاز مو کراتینه رجینا ویتروس محصولی ایده آل برای افراد با موهای رنگ شده، خشک و آسیب دیده است و شما می‌توانید این محصول را با قیمت مصوب و به روز از داروخانه آنلاین داروباکس به صورت غیر حضوری و تخفیف ویژه خرید کنید. با خرید از وبسایت داروباکس می‌توانید از مزایایی مانند ارسال سریع و به موقع، بسته بندی مناسب، مشاوره رایگان با متخصصان پوست و مو، قیمت تخفیف خورده و … بهره مند شوید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

ویژگی های اسپری دوفاز مو کراتینه رجینا ویتروس

مناسب موهای رنگ شده، خشک و آسیب دیده
افزایش آبرسانی، لطافت و درخشندگی مو
حاوی کراتین و روغن آرگان
تثبیت کننده رنگ مو
تقویت کننده موس

ترکیبات
سیکلوپنتا سیلوکسان، ستریمونیوم کلراید، پروپیلن گلایکول، کوکامیدو پروپیل بتائین، فنوکسی اتانول اتیل هگزیل گلیسرین، بنزوفنون 4، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، سدیم کلراید، تری اتانول آمین، روغن آرگان، کراتین هیدرولیز شده، پانتنول، بیوتین، CI 15985، CI 17200، CI19140، CI14720، آب دیونیزه.

چطور مصرف کنیم
در ابتدا اسپری دو فاز مو رجینا ویتروس را به خوبی تکان داده، سپس بر روی موهای خشک یا مرطوب اسپری نمایید.
مناسب برای استفاده بعد از سشوار

لطفا دقت کنید
در محل خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
از تماس با چشم خودداری نمایید.

اسپری دوفاز مو کراتینه رجینا ویتروس مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده 250 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +