کوکتل ویال مزوتراپی فیوژن سلولیت Fusion Cellulite برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 5x10ml |  ضد سلولیت

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

کوکتل ویال مزوتراپی فیوژن سلولیت از برند اسپانیایی ام سی کازمتیک، ترکیبی از مواد فعال است که باعث کاهش سلولیت، بهبود استحکام پوست و افزایش جریان خون می‌شود. در عین حال، سنتز کلاژن را تحریک می‌کند و انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد. همچنین با از بین بردن ورم و آب اضافی بدن، سبب لاغری موضعی نیز می‌شود.

مزوتراپی یک روش درمانی است با تزریق ترکیبی از مواد مغذی، ویتامین‌ها، ضد چروک، آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و سایر مواد مفید در لایه میانی پوست (مزودرم)، فواید درمانی بی‌شماری ارائه می‌دهد. انواع کوکتل ویال مزوتراپی mesotherapy / cocktail vials برند ام سی کازمتیک با بهره‌گیری از ترکیبات لوکس و گران‌بها در کنار فناوری‌های پیشرفته متخصصان اسپانیایی و همچنین پیشرفته‌ترین خط تولید، ساخته شده‌اند و رسیدن به نتایج قابل مشاهده را تسریع می‌کنند.

 

معرفی کوکتل ویال مزوتراپی فیوژن سلولیت FUSION CELLULITE برند ام سی کازمتیک mccosmetic

سلولیت مجموعه‌ای از چربی است که به بافت همبند زیر پوست شما فشار می‌آورد. این مشکل اغلب روی ران‌ها، شکم و باسن ظاهر می‌شود. سلولیت باعث می‌شود سطح پوست شما برآمده، گود و چروکیده به نظر برسد.  ترکیبی از ورزش، رژیم غذایی و درمان‌های موضعی می‌تواند ظاهر سلولیت را کاهش دهد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) نیز چندین روش درمانی را برای سلولیت تأیید کرده است.

یکی از روش‌های موضعی درمان سلولیت، استفاده از کوکتل ویال مزوتراپی فیوژن سلولیت FUSION CELLULITE برند ام سی کازمتیک است که با ترکیب خاص خود، گردش خون را بهبود می‌بخشد، متابولیسم را تحریک می‌کند و سلول‌های چربی بدن را از بین می‌برد.

این ویال مزوتراپی نه‌تنها برای کاهش و بهبود ظاهر سلولیت، بلکه برای لاغری موضعی و بهبود حالت پوست مرغی بدن نیز کاربرد دارد.

یکی از مواد اصلی کوکتل ویال مزوتراپی فیوژن سلولیت mccosmetic کافئین است. این ماده فواید زیادی برای پوست دارد و نقش آن در این محصول، بیدار کردن سلول‌های پوست و مقابله با آلودگی‌های خارجی است. از طرف دیگر به لطف اثر سم‌زدایی، دفاع پوست را به حداکثر می‌رساند و همچنین چربی‌های انباشته شده را هدف قرار می‌دهد و باعث می‌شود به‌راحتی از بدن خارج شوند.

 

ترکیبات موثر

کارنیتین: یک الیگوپپتید است که در متابولیسم اسیدهای چرب نقش دارد و از اسیدهای آمینه ضروری L-lysine و L-methionine بیوسنتز می‌شود. ال-کارنیتین نقش حیاتی در اکسیداسیون لیپید و تولید انرژی با انتقال اسیدهای چرب با زنجیره بلند به ماتریکس میتوکندری ایفا می‌کند، جایی که می‌توان آنها را اکسید کرد (“یا به اصطلاح چربی‌ها را سوزاند”) و انرژی آزاد کرد. کمبود ال کارنیتین بدن را از تبدیل لیپیدها به انرژی باز می‌دارد. این باعث تجمع چربی در لایه پوست و ایجاد سلولیت می‌شود. سلولیت نیز در نتیجه عملکرد معیوب سیستم لنفاوی ایجاد می‌شود که منجر به ذخیره سموم باقی مانده در سلول‌های چربی می‌شود.

کوکتل ویال مزوتراپی فیوژن سلولیت ام سی کازمتیک، چربی سوزی راتسهیل می‌کند و به بدن در حذف محصولات جانبی (کتون‌های سمی) متابولیسم که پس از فرآیند تجزیه چربی ایجاد می‌شوند، کمک می‌کند. این اثر برای سیستم لنفاوی و سلول‌های چربی مفید است و روشی انقلابی در درمان سلولیت و ترک‌های پوستی است و حالتی محکم و سفت به پوست می‌دهد.

فواید کارنیتین

  • بافت ناهموار پوست را اصلاح می‌کند.
  • استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.
  • آب غیر ضروری زیر جلدی را از بین می‌برد.
  • ظاهر قابل مشاهده سلولیت را کاهش می‌دهد.
  • سوزاندن چربی‌های موضعی اضافی را تسهیل می‌کند.

 

  • کافئین Caffeine باعث کاهش علائم خستگی و بیدار شدن سلول‌های پوست می‌شود و با آلودگی‌های خارجی احتمالی مقابله می‌کند. ، به لطف اثر سم‌زدایی، دفاع پوست را به حداکثر می‌رساند. علاوه بر این چربی‌های انباشته شده را نیز هدف قرار می‌دهد و باعث می‌شود به‌راحتی از بدن خارج شود.
  • گیاه سنتلا آسیاتیکا Centella Asiatica دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ترمیم‌کنندگی و همچنین تسکین‌دهنده است. این ماده نه‌تنها باعث ایجاد یک سد پوستی سالم‌تر می‌شود، بلکه باعث افزایش تولید کلاژن برای داشتن پوستی صاف‌تر می‌شود. همچنین با افتادگی پوست مقابله کرده و باعث لیفتینگ تدریجی پوست می‌شود.

 

اندیکاسیون

  • موارد مصرف: سلولیت، درمان ورم و احتباس آب
  • دفعات تکرار: هر 2-3 هفته (تقریباً 6-10 جلسه) درمان تثبیتی: 1 جلسه هر 3 ماه
  • ناحیه درمان: صورت و بدن

می‌توان از این محصول به صورت موضعی، ترانس درمال با مزوتراپی مجازی (یونتوفورز یا الکتروپوریشن)، با RF، سونوگرافی، با میکرونیدلینگ (درماپن یا درما رولر) استفاده کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کوکتل ویال مزوتراپی فیوژن سلولیت Fusion Cellulite برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 5x10ml |  ضد سلولیت

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +