کوکتل ویال مزوتراپی اوت فیوژن Out Fusion برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 5x10ml | ضد چروک و تیرگی دور چشم

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

کوکتل ویال مزوتراپی اوت فیوژن out fusion برند ام سی کازمتیک یک ویال مزوتراپی مخصوص ناحیه حساس دور چشم است که با کاهش کیسه‌های چشمی، پف و حلقه‌های تیره و همچنین  مقابله با خطوط ریز و افتادگی پوست زیر چشم، ناحیه چشم را احیا می‌کند.

کوکتل ویال مزوتراپی اوت فیوژن Out Fusion برند ام سی کازمتیک mccosmetic

معرفی کوکتل ویال مزوتراپی اوت فیوژن OUT FUSION برند ام سی کازمتیک

کوکتل ویال مزوتراپی اوت فیوژن out fusion برند ام سی کازمتیک محصولی ایده‌آل برای درمان حساس‌ترین قسمت صورت یعنی پوست اطراف چشم است. این ویال مزوتراپی که به طور ویژه با نیازهای چشم سازگار شده است، نه‌تنها سیاهی زیر چشم را کاهش می‌دهد، بلکه چین و چروک‌های ریز و خطوط بیانی اطراف آنها را نیز کاهش می‌دهد. چروک‌های پای کلاغی، کیسه‌های زیر چشم یا حلقه‌های تیره… این محصول  همه این موارد را با کمک یک کوکتل موثر از مواد فعال که شامل ویتامین E، اسید اسکوربیک و دی متیل اتانول آمین یا به‌اختصار DMAE است، کاهش می‌دهد. پس از گذشت تنها چند ماه، پوست اطراف چشم شاداب و زیبا می‌شود که حتی می‌توان این اثر را برای همیشه حفظ کرد.

کوکتل ویال مزوتراپی اوت فیوژن out fusion برند ام سی کازمتیک با هر گونه نقص اطراف چشم، اعم از افتادگی، خطوط ریز و چین و چروک یا حلقه‌های تیره، به روشی موثر و طولانی مدت مقابله می‌کند. ناحیه اطراف چشم یکی از حساس‌ترین و نازک‌ترین مناطق است و نیاز به درمان خاصی دارد. دقیقاً به همین علت کوکتل ویال مزوتراپی اوت فیوژن out fusion برند ام سی کازمتیک طراحی شده است. با کمک این محصول مزوتراپی نه‌تنها کیسه‌های زیر چشم و ظاهر چین و چروک‌ها بهبود پیدا می‌کنند، بلکه سیاهی زیر چشم نیز با استفاده از فرمول مؤثری که شامل ویتامین‌ها، آمینوپپتیدها و ماده مؤثر به نام دی متیل اتانول آمین است، کاهش میابد.

ترکیبات فعال اوت فیوژن برای کاهش و جلوگیری از سیاهی دور چشم، تقویت استحکام، افزایش رطوبت و کاهش چین و چروک در ناحیه حساس اطراف چشم به طور خاص نشان داده شده است.

نتیجه استفاده از کوکتل مزوتراپی مخصوص چشم ام سی کازمتیک تنها پس از حدود 5 تا 8 جلسه، نمایان شده و چشم‌های شما ظاهر بسیار شاداب‌تر و بیدارتری خواهند داشت؛ همچنین با جلسات درمانی تثبیت‌کننده، حتی می‌توان اثر جامع را برای همیشه حفظ کرد.

ترکیبات موثر

کوکتل ویال مزوتراپی اوت فیوژن out fusion برند ام سی کازمتیک از ترکیبی از مواد فعال تشکیل شده است که شامل موارد زیر است: استیل هگزا پپتید 8، (DMAE)، اسید اسکوربیک، ویتامین E، سدیم پیروات، پانتنول.

  • سدیم پیرووات: خواص بازسازی کننده و انرژی زا سدیم پیروات آن را برای استفاده در درمان‌های جوانساز و د چروک ایده‌آل می‌کند. این ماده نه‌تنها سنتز کلاژن بلکه فعالیت فیبروبلاست را نیز تحریک می‌کند. هنگامی که با عوامل احیا کننده مانند سیلیکون آلی یا سنتلا آسیایی ترکیب می‌شود، می‌تواند برای درمان پیری پوست، چین و چروک و درمان شل شدن پوست استفاده شود. مطالعات دیگر نشان می‌دهد که پیرووات به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند، بنابراین به کاهش آسیب رادیکال‌های آزاد به بدن کمک می‌کند.

 

  • اسید آسکوربیک Ascorbic Acid: دارای خواص آنتی‌اکسیدانی قوی است. این ماده نه‌تنها از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند، بلکه به افزایش تولید کلاژن (پروتئین ضروری برای پوست) نیز کمک می‌کند. همچنین به مبارزه با علائم پیری و فرسودگی، روشن شدن رنگ پوست و بهبود کلی ظاهر پوست کمک می‌کند.

 

  • استیل هگزا پپتید -8: استیل هگزا پپتید Acetyl hexapeptide-8 یک پپتید مصنوعی است که عمدتاً در محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود. این ماده که با نام تجاری اصلی خود Argireline و به طور کلی به عنوان استیل هگزا پپتید-3 شناخته می‌شود، دارای خواص اتصال به آب و توانایی ترمیم پوست است که در کمک به جوان‌تر به نظر رسیدن و احساس پوست نقش دارد.

استیل هگزا پپتید-8 یک پپتید مهارکننده انتقال دهنده‌های عصبی است، به این معنی که در لایه‌های سطحی پوست تاثیر می‌گذارد تا ظاهر خطوط و چروک‌ها را با عملکردی مشابه بوتاکس، از بین ببرد.

جالب اینجاست که تحقیقات نشان داده است که این پپتید همچنین به حمایت از کلاژن سازی پوست و سفت‌تر شدن پوست نیز کمک می‌کند.

 

  • پانتنول panthenol: پانتنول که به عنوان پرو ویتامین B5 شناخته می‌شود، یک مرطوب کننده محبوب است که سرعت هیدراتاسیون و آبرسانی پوست را افزایش می‌دهد، همچنین از دست دادن آب ترانس اپیدرمی (مقدار آبی که از طریق پوست تبخیر می‌شود) را کاهش می‌دهد. نتیجه کلی بهبود احساس و ظاهر پوست، از جمله ظاهری انعطاف‌پذیرتر است.

استفاده موضعی پانتنول در مقادیر بین 1-5٪ گزارش شده است که به بهبود و ترمیم سد دفاعی پوست کمک می‌کند.

 

  • سیلیکون آلی Organic silicon: سیلیکون ارگانیک اپیدرم را هیدراته نگه می‌دارد، پوست را سفت و تقویت می‌کند و همچنین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند تا به طور فعال از پیری زودرس جلوگیری کند. محرک و تنظیم‌کننده فیبروبلاست‌ها است و در پیشگیری از پیری، از بین بردن رادیکال‌های آزاد و آبرسانی پوست نیز موثر است.

 

  • ویتامین E: ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی است که به عنوان آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و به محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب در سراسر بدن کمک می‌کند. این ماده در سبوم (روغن پوست) ما یافت می‌شود که یک سد طبیعی برای حفظ رطوبت در پوست شما ایجاد می‌کند.

 

  • ترکیب DMAE: سبب سفت شدن و استحکام پوست می‌شود و برای درمان شل شدن پوست کاربرد دارد.

اندیکاسیون کوکتل ویال مزوتراپی اوت فیوژن Out Fusion ام سی کازمتیک

اندیکاسیون

موارد مصرف: سیاهی دور چشم، خطوط ریز، چین و چروک دور چشم

دوره درمان: برای به دست آوردن یک نتیجه جامع و رضایت‌بخش، توصیه می‌شود که درمان در 5 تا 8 جلسه انجام شود. این جلسات باید در فواصل 2 هفته‌ای، برگزار شود. علاوه بر این توصیه می‌شود جلسات درمانی فردی هر 1 تا 2 ماه یکبار انجام شود که تضمین کننده ماندگاری طولانی یا حتی دائمی نتایج درمان است.

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کوکتل ویال مزوتراپی اوت فیوژن Out Fusion برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 5x10ml | ضد چروک و تیرگی دور چشم

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +