کرم مغذی و ضد سلولیت کافی coffee cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 200ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

کرم بدن coffee cream  از برند Mccosmetics حاوی ترکیبی از مواد فعال است که به طور موضعی روی سلولیت، تجمع آب (ورم) و چربی‌های انباشته شده پوست عمل می‌کند.  این کرم ضد سلولیت با عملکرد لیپولیتیک باعث تحریک میکروسیرکولاسیون، ترویج تخلیه لنفاوی و بهبود متابولیسم سلولی می‌شود.

تمامی محصولات ام سی کازمتیک mccosmetic در دسته اسنشیال در 4 لاین زیر قرار داده شده که جزو ملزومات فیشال های حرفه ای و کلاسیک و روتین‌های این برند است.

  • صورت face
  • بدن body
  • ماسک masks
  • تاپیک آمپول topic ampoules

 

کرم مغذی و ضد سلولیت کافی coffee cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic

 

معرفی کرم مغذی و ضد سلولیت کافی coffee cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic

کرم مغذی و ضد سلولیت کافی coffee cream ام سی کازمتیک حاوی فرمولی تولید شده با مواد فعال مختلف است که در نهایت به طور موضعی روی چربی‌های انباشته شده در بدن عمل می‌کند و به سفت شدن پوست کمک می‌کند؛ همچنین سبب افزایش رطوبت پوست و همچنین رفع احتباس آب در پوست (کاهش تورم) می‌شود.

این کرم ضد سلولیت با خاصیت چربی‌سوزی با تحریک گردش خون مویرگی عمل می‌کند و در نتیجه باعث بهبود متابولیسم سلولی می‌شود. اگر این کرم با ماساژ روی پوست اعمال کنید، شاهد کاهش چربی‌های انباشته شده و سلولیت خواهید بود.

 

ترکیبات موثر

یکی از مواد اصلی کرم مغذی و ضد سلولیت کافی coffee cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic ، کافئین است. این ماده فواید زیادی برای پوست دارد و نقش آن در این کرم، بیدار کردن سلول‌های پوست و مقابله با آلودگی‌های خارجی است. از طرف دیگر به لطف اثر سم‌زدایی، دفاع پوست را به حداکثر می‌رساند و همچنین چربی‌های انباشته شده را هدف قرار می‌دهد و باعث می‌شود به راحتی از بدن خارج شوند.

علاوه بر این وجود روغن هسته زردآلو به دلیل خاصیت تسکین خارش، خشکی و التهاب روی پوست در این کرم اهمیت دارد. در نهایت گیاه سنتلا آسیاتیکا دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ترمیم‌کنندگی و همچنین تسکین‌دهنده است. این ماده نه تنها باعث ایجاد یک سد برای پوستی سالم‌تر می‌شود، بلکه باعث افزایش تولید کلاژن برای داشتن پوستی صاف‌تر می‌شود. گفتنی است که با افتادگی پوست مقابله می‌کند و باعث لیفتینگ تدریجی پوست بدن هم می‌شود.

در مجموع این کرم بدن با نرم و لطیف کردن پوست و مقابله  با سلولیت، احتباس آب و چربی‌های انباشته شده موضعی روی پوست بدن به سلامت و زیبایی بدن کمک می‌کند. این کرم با ترکیبی از مواد فعال، به صاف‌تر شدن، نرم‌تر شدن، لاغری و کاهش تورم پوست کمک می‌کند.

 

لیست ترکیبات

  • هیالورونیداز Hyaluronidase یک آنزیم پروتئینی به ویژه در درمان فیبروز مرتبط با سلولیت است. این ماده فعال از فعل و انفعالات مسئول احتباس آب جلوگیری می‌کند و مایع باقی مانده را حذف می‌کند و حجم سلول‌های چربی را کاهش می‌دهد. هیالورونیداز به ویژه برای درمان سلولیت مناسب است زیرا یک ماده فعال است که به فیبروز مرتبط با این مشکل حمله می‌کند.
  • کافئین Caffeine باعث کاهش علائم خستگی و بیدار شدن سلول‌های پوست می‌شود و با آلودگی‌های خارجی احتمالی مقابله می‌کند. ، به لطف اثر سم‌زدایی، دفاع پوست را به حداکثر می‌رساند. علاوه بر این چربی‌های انباشته شده را نیز هدف قرار می‌دهد و باعث می‌شود به راحتی از بدن خارج شود.
  • روغن هسته زردآلو Apricot Kernel oil خاصیت تسکین خارش، خشکی و التهاب روی پوست را دارد. روغن هسته زردآلو بافت سبکی داشته و روی پوست خارش‌دار، ترک‌خورده، زخمی یا نیازمند ترمیم اعمال می‌شود؛ چرا که بدون برجای گذاشتن اثر چربی، بهبودی پوست را تسریع می‌کند.
  • گیاه سنتلا آسیاتیکا Centella Asiatica دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ترمیم‌کنندگی و همچنین تسکین‌دهنده است. این ماده نه تنها باعث ایجاد یک سد پوستی سالم‌تر می‌شود، بلکه باعث افزایش تولید کلاژن برای داشتن پوستی صاف‌تر می‌شود. همچنین با افتادگی پوست مقابله کرده و باعث لیفتینگ تدریجی پوست می‌شود.

 

اندیکاسیون

  • مناسب برای مشکلات پوستی از جمله سلولیت، احتباس آب، چربی انباشته شده، تورم و خستگی پاها
  • زمان استفاده: صبح و عصر
  • سن: 20+
  • نوع پوست: همه انواع پوست

مزایای اصلی: بهبود رطوبت پوست و رفع احتباس آب، تحریک گردش خون مویرگی و در نتیجه بهبود متابولیسم سلولی

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کرم مغذی و ضد سلولیت کافی coffee cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 200ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +