کرم مرطوب کننده و ضد آلودگی smog away cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 50ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

کرم مرطوب کننده و ضد آلودگی ام سی کازمتیک با برخورداری از ترکیبات آنتی اکسیدان و محافظت کننده پوست به خوبی از پوست شما در مقابل کلیه عوامل بیرونی و استرس‌های ناشی از قرارگیری در محیط‌های مختلف مراقبت می‌کند. این کرم وظیفه آبرسانی و ترمیم پوست را نیز بر عهده دارد و به همین دلیل به فروش بالایی دست یافته است. استفاده از این کرم به افرادی که در محیط‌های آلوده و شهرهای بزرگ با مشکل آلایندگی زندگی می‌کنند، توصیه می‌شود.

تمامی محصولات ام سی کازمتیک mccosmetic در دسته اسنشیال در 4 لاین زیر قرار داده شده که جزو ملزومات فیشال های حرفه ای و کلاسیک و روتین‌های این برند است.

  • صورت face
  • بدن body
  • ماسک masks
  • تاپیک آمپول topic ampoules

معرفی کرم مرطوب کننده و ضد آلودگی smog away cream برند ام سی کازمتیک

کرم مرطوب کننده و ضد آلودگی smog away cream برند ام سی کازمتیک یکی از مهم‌ترین محصولات روتین پوستی برای افرادی است که در محیط‌های آلوده زندگی می‌کنند. بافت بسیار لطیف و نرم این کرم در همان لحظه اول نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. اگر به صورت روزمره مجبور هستید ساعات زیادی را در معرض نور خورشید یا هوای آزاد قرار بگیرید، بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به تهیه این محصول بی‌نظیر اقدام کنید. این کرم دارای ترکیبات جاذب رطوبت است و  همچنین به ترمیم سطح پوست کمک می‌کند. از دیگر خواص آن می‌توان به تسکین پوست، کاهش سوزش پوست حساس و محافظت از پوست در برابر استرس‌های محیطی و تهاجمات جوی اشاره کرد.

این کرم از پوست صورت در مقابل آسیب‌های روزانه همانند پرتوهای UV  و همچنین رادیکال‌های آزاد محافظت خواهد کرد. همین امر، روند ترمیم پوست را تسریع می‌کند و موجب جوانسازی صورت شما خواهد شد. افرادی که دارای پوست‌های حساس هستند باید به کارگیری این کرم را در روتین روزمره خود بگنجانند.

تقویت لایه موسوم به اپیدرم یکی دیگر از مزیت‌های مهم کرم مرطوب کننده و ضد آلودگی ام سی کازمتیک است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. این لایه همان بخش بیرونی پوست شما برشمرده می‌شود و نقش مهمی در زیبایی‌تان دارد. افزایش سنتر کلاژن و الاستین یکی دیگر از قابلیت‌های این کرم مرطوب کننده و ضد آلودگی به شمار می‌رود که در نهایت خاصیت ارتجاعی پوست شما را بهینه خواهد کرد.

در این کرم از موادی کمک گرفته شده است که به مرور زمان خطوط ریز و چین و چروک موجود بر روی پوست را پر می‌کنند. در ادامه با ترکیبات این کرم آشنا می‌شوید.

 

ترکیبات موثر

از جمله ترکیبات موثر این کرم باید به مواردی همچون عصاره آلترموناس، هیالورونات سدیم و سوربیتول اشاره کنیم که هر سه آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

 

  • مخمر باکتری آلتروموناس Alteromonas Ferment Extract: یک ماده آرایشی است که از تخمیر نوع خاصی از باکتری‌های دریایی به نام آلتروموناس به دست می‌آید. این عصاره اغلب در محصولات مراقبت از پوست و آرایشی برای مزایای پوست استفاده می‌شود، زیرا به دلیل توانایی آن در کمک به بهبود ظاهر و بافت پوست شناخته شده است. این ماده ترکیبات و متابولیت‌های زیست فعالی تولید می‌کند که دارای خواص آبرسانی، تسکین دهنده و محافظتی برای پوست هستند. این ترکیبات به افزایش حفظ رطوبت پوست کمک می‌کنند، اثرات آنتی اکسیدانی ایجاد می‌کنند و از عملکرد سد پوست حمایت می‌کنند. در نتیجه، محصولات حاوی عصاره مخمر آلتروموناس اغلب برای تقویت هیدراتاسیون پوست، کاهش قرمزی و سوزش و حفظ پوست سالم استفاده می‌شود. عصاره آلرتناموس که با کمک فیتوپلانکتون‌ها ساخته می‌شود و نقش اصلی را در تسریع فرایند سنتر کلاژن ایفا خواهد کرد. این همان ماده‌ای است که بر مقاومت و استحکام پوست شما می‌افزاید.

 

  • هیالورونات سدیم Sodium Hyaluronate: هیالورونات سدیم نیز وظیفه افزایش میزان جذب آب به پوست را بر عهده دارد و به نوعی می‌توان آن را یک ابزار آبرسان دانست. طبیعتاً آبرسانی دقیق و مداوم پوست آن را جوان نگه می‌دارد و اجازه نمی‌دهد تا گذر روزگار چین و چروک خاصی را بر روی پوست شما پدید بیاورد. هیالورونیک اسید بخشی طبیعی از بافت همبند پوست است و ظرفیت نگهداری آب را دارد. این توانایی نه تنها پوست را عمیقاً مرطوب می‌کند، بلکه پوست را حجیم نگه می‌دارد و در عین حال به کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می‌کند.

اسید هیالورونیک به کشش و انعطاف پوست کمک می‌کند و چین و چروک و خطوط پوست را کاهش می‌دهد. همچنین ثابت شده است که اسید هیالورونیک به بهبود سریع‌تر زخم‌ها کمک می‌کند و می‌تواند جای زخم را کمرنگ تر کند.

یک مطالعه در سال 2016 نشان داد که استفاده از اسید هیالورونیک روی پوست برای بهبود زخم‌ها می‌تواند به تسکین التهاب و تنظیم ترمیم بافت کمک کند.

حدود 50% از کل اسید هیالورونیک بدن در پوست وجود دارد. کاهش این مقدار می‌تواند منجر به ایجاد چین و چروک شود.

 

  • سوربیتولSprbitol : این ماده مهم‌ترین اثر را در افزایش نرمی و رطوبت پوست می‌گذارد. لایه‌های مختلف پوست شما به کمک همین ترکیب به ظاهر ساده تسکین می‌یابند و سپس به صورت کامل پاکسازی خواهند شد. بنابراین، می‌توانیم بگوییم که به کارگیری عصار آلترموناس، هیالورونات سدیم و سوربیتول موجب شده است تا این محصول در مقابل سایر کرم‌های موجود در بازار حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و به انتخاب اول کاربران تبدیل شود.

اندیکاسیون

موارد مصرف: رطوبت رسانی به پوست، خنثی سازی اثر رادیکال‌های آزاد

نوع پوست: انواع پوست

سن: +18

افرادی که دارای خشکی پوست هستند و پوستشان رطوبت کافی را ندارد، باید حتماً از این کرم استفاده کنند. علاوه بر این، کسانی که مجبورند به دلیل شرایط کاری خود در فضای آزاد قرار بگیرند و همواره با مواردی همچون نور خورشید و یا استرس‌های محیطی روبرو می‌شوند، می‌توانند از مزایای کرم مرطوب کننده و ضد آلودگی ام سی کازمتیک بهره ببرند. این محصول را می‌توان بر روی همه پوست‌ها از جمله پوست‌های حساس به کار گرفت و لازم نیست از این نظر نگرانی خاصی داشته باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کرم مرطوب کننده و ضد آلودگی smog away cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 50ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +