کرم مرطوب کننده moisturizing cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 50ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

کرم مرطوب کننده ام سی کازمتیک mccosmetics یک مرطوب کننده غنی از ترکیبات گیاهی و فناوری‌های تخصصی برند اسپانیایی ام سی کازمتیک است که رطوبتی ماندگار برای پوست نرمال تا خشک فراهم می‌سازد. این کرم نه تنها به مرطوب شدن لایه‌های درونی پوست کمک می‌کند، بلکه سبب محافظت، تقویت و جوانسازی پوست می‌شود؛ علاوه بر این، دارای بافتی سبک و ملایم است که حس طراوت و شادابی را به پوست ارزشمند شما القا می‌کند!

سری essential برند ام سی کازمتیک mccosmetic شامل چندین محصول ضروری برای پاکسازی عمیق و آماده سازی بافت پوست است و با شعار “تمامی مسیر از اینجا شروع می‌شود”  به نوعی اشاره به نقش بسیار مهم  در پاکسازی پوست در فیشال حرفه ای و روتین پوستی این برند دارد.

تمامی محصولات ام سی کازمتیک mccosmetic در دسته اسنشیال در 4 لاین زیر قرار داده شده که جزو ملزومات فیشال های حرفه ای و کلاسیک و روتین‌های این برند است.

  • صورت face
  • بدن body
  • ماسک masks
  • تاپیک آمپول topic ampoules

معرفی کرم مرطوب کننده moisturizing cream برند ام سی کازمتیک

کرم مرطوب کننده اسپانیایی ام سی کازمتیک بافتی غنی، کرمی و لطیف دارد که برای فیشال حرفه ای یا روتین پوست داخل خانه کاربرد دارد. این کرم مجلل و لوکس بهترین انتخاب برای مراقبت از پوست نرمال، خشک و خیلی خشک است و به خوبی نیازهای این نوع پوست را برطرف می‌سازد.

مهم‌ترین دغدغه پوست خشک، تقویت و بازسازی سد پوست است و مشکلاتی مانند دهیدراته شدن پوست، شکنندگی، حساس شدن و آسیب پذیری پوست خشک از ضعیف بودن سد هیدرولیپیدی پوست نشات می‌گیرد. متخصصان و محققان برند تخصصی فیشال پوست ام سی کازمتیک، با استفاده از ترکیبات تخصصی در فرمولاسیون کرم مرطوب کننده ام سی کازمتیک نوید بازیابی و تقویت لایه هیدرولیپیدی پوست می‌دهند. این کرم ضمن آبرسانی و تغذیه، قابلیت ارتجاعی پوست را نیز افزایش می‌دهد و خشکی و زبری پوست را با لطافت و نرمی دلنشینی جایگزین می‌کند.

ترکیبات آنتی اکسیدان به کار رفته در این مرطوب کننده اسپانیایی، رادیکال‌های آزاد که باعث پیری زودرس هستند را خنثی می‌کنند و همچنین به مرور زمان، قدرت پوست برای جذب و حفظ رطوبت را افزایش می‌دهند.

اگر با مشکلاتی نظیر خشکی و زبری پوست، دهیدراته شدن پوست، احساس سوزش و تحریک سریع پوست مواجه هستید، مرطوب کننده ام سی کازمتیک را انتخاب کنید تا این مشکلات به طور کاملاً تخصصی و ماندگار برطرف شوند.

 

سد دفاعی ضعیف چه نشانه‌هایی دارد؟

آسیب سد پوستی ممکن است ظاهر لایه بیرونی پوست را تغییر دهد. علائم زیر نشانه‌های سد دفاعی ضعیف و آسیب دیده پوست است:

  • از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست
  • خارش و پوسته پوسته شدن
  • چین و چروک و پیری زودرس
  • تغییر رنگ پوست
  • دهیدراته شدن پوست
  • نازک شدن لایه اپیدرمی
  • عفونت‌های باکتریایی یا ویروسی قابل مشاهده

 

چگونه می‌توان سد دفاعی پوست را تقویت کرد؟

اولین قدم برای تقویت و بازسازی سد هیدرولیپیدی پوست این است که از پوست خود با روتین مراقبت تخصصی و فیشال های منظم مراقبت کنید. مراقبت خوب از پوست نه تنها پوست شما را نرم، قوی و سالم نگه می‌دارد، بلکه به شما کمک می‌کند تا روند افزایش سن و پیری پوست را کاهش دهید.

استفاده از یک مرطوب کننده قوی که عاری از ترکیبات مضر است، آب را در سد پوست شما نگه داشته و سبب افزایش نرمی و خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. از بهترین ترکیبات برای ترمیم سد پوست می‌توان به سرامیدها، آمینواسیدها، ویتامین‌ها، روغن‌های مغذی و ترکیبات گیاهی اشاره کرد.

 

آیا کرم مرطوب کننده ام سی کارمتیک می‌تواند به تقویت و بازسازی سد هیدرولیپیدی پوست بپردازد؟

بله! کرم مرطوب کننده ام سی کازمتیک بک محصول تخصصی برای روتین پوست نرمال و خشک است که به واسطه ترکیبات گیاهی ارزشمند و گرانبهای خود به بازسازی و ترمیم سد هیدرولیپیدی پوست می‌پردازد و مشکلات و چالش‌های خشکی پوست را برای همیشه برطرف می‌کند. در ادامه با ترکیبات موثر این کرم بیشتر آشنا می‌شوید.

ترکیبات موثر کرم مرطوب کننده ام سی کازمتیک

  1. عصاره میموزا (درخت گل ابریشم) Mimosa Tenuiflora گیاهی است که در آمریکای مرکزی می‌روید و به نام Tepezcohuite (به معنی درخت پوست) شناخته می‌شود. مطالعات اخیر روی این گیاه، وجود مواد فعال مانند فلاونوئیدها، تانن‌ها و عناصر کمیاب متعدد را نشان داده است. عصاره میموزا به دلیل خواص تسکین دهنده محافظتی خود در صنعت محصولات پوستی استفاده می‌شود. Mimosa Tenuiflora یک ترکیب قوی عالی برای بازسازی اپیدرم آسیب دیده است که از زمان مایاها شناخته شده بود و از پودر پوست آن برای بهبود ضایعات پوستی، سوختگی‌ها و زخم‌ها استفاده می‌شد. این عصاره در ترمیم آسیب‌های پوستی بسیار موثر است و همچنین به محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند.

عصاره Mimosa Tenuiflora همچنین دارای یک اثر ضد میکروبی شبیه به آنتی بیوتیک ها است و از پوست آسیب دیده در برابر عفونت محافظت می‌کند. این ویژگی سبب شده تا برای درمان پوست  در موارد زخم و سوختگی، واریس و زخم دیابت موثر باشد، همچنین انتخابی ایمن برای پوست مبتلا به پسوریازیس، پوست‌های خشک، زبر و ترک خورد، با مشکل پوسته پوسته شدن یا خارش است.

  1. گلیسیرین Glycerin: گلیسیرین آب را جذب می‌کند و آن را به پوست متصل می‌کند و سبب آبرسانی پوست می‌شود. این ماده همچنین از پوست در برابر منابع تحریک کننده محیطی محافظت کرده و به بازیابی سد پوستی کمک می‌کند.

 

  1. رتینول Retinol: رتینول مشتقی از ویتامین A است که رنگ و بافت کلی پوست را بهبود می‌بخشد. این ماده با یک اثر آنتی اکسیدانی قوی، با خطوط و چین و چروک، علائم تیره و رنگدانه‌ها و لک‌ها مبارزه می‌کند. متخصصین پوست به دلیل توانایی رتینول در بهبود ظاهر پوست ضعیف شده، افزایش فرآیند طبیعی نوسازی پوست و مبارزه با علائم پیری، استفاده از محصولات حاوی رتینول مثل کرم مرطوب کننده ام سی کازمتیک را از سنین جوانی توصیه می‌کنند. با قدرت می‌توان ادعا کرد که رتینول پوست خسته، کدر و ضعیف را با پوستی درخشان، شاداب و سالم جایگزین کرده و روند بازسازی پوست را تسریع می‌کند.
  2. توکوفرول Tocopherol: توکوفرول که بیشتر به عنوان ویتامین E شناخته می‌شود، خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد که محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. این ماده مغذی به فرمولاسیون کرم ام سی کازمتیک اضافه می‌شود و نقش مهمی در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد، مرطوب کردن پوست و به طور موثر کاهش روند پیری پوست ایفا می‌کند.

 

اندیکاسیون

این محصول برای استفاده عمومی مناسب بوده و به افرادی با پوست نرمال تا خشک و حساس پیشنهاد می‌شود. اگر با مشکلات پوستی زیر مواجه هستید، مرطوب کننده ام سی کازمتیک بهترین انتخاب برای روتین پوستی شما و برطرف شدن این مشکلات خواهد بود.

  1. خشکی و زبری پوست
  2. دهیدراته شدن پوست
  3. افزایش تحریک و التهابات پوست
  4. پیری زودرس

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کرم مرطوب کننده moisturizing cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 50ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +