کرم ضد چروک Antiaging Cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 50ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

کرم ضد چروک antiaging cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic با هم افزایی ترکیبات لوکس و گرانبها به ستاره روتین پوست شما تبدیل می‌شود و تمامی نیازهای پوست بالغ را برطرف می‌سازد. یک کرم لوکس و مجلل برای فیشال تخصصی یا روتین مراقبت از پوست داخل خانه که به واسطه ترکیبات مغذی چند منظوره و بهره گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، به جلوگیری از ایجاد چین و چروک، افزایش استحکام و همچنین مرطوب کردن و تغذیه پوست می‌پردازد و در نهایت درخشش و طراوت جوانی را دوباره به صورت شما بازمیگرداند!

سری essential برند ام سی کازمتیک mccosmetic شامل چندین محصول ضروری برای پاکسازی عمیق و آماده سازی بافت پوست است و با شعار “تمامی مسیر از اینجا شروع می‌شود”  به‌نوعی اشاره به نقش بسیار مهم  در پاکسازی پوست در فیشال حرفه‌ای و روتین پوستی این برند دارد.

تمامی محصولات ام سی کازمتیک mccosmetic در دسته اسنشیال در 4 لاین زیر قرار داده شده که جزو ملزومات فیشال های حرفه‌ای و کلاسیک و روتین‌های این برند است.

  • صورت face
  • بدن body
  • ماسک masks
  • تاپیک آمپول Topic Ampole

معرفی کرم ضد چروک antiaging cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic

کرم جوانساز و ضد چروک ام سی کازمتیک mccosmetic دارای اثر بازسازی کننده پوست است و به طور تخصصی برای رفع علائم پیری مانند چین و چروک یا از دست دادن استحکام پوست کاربرد دارد. تأثیر ترکیبات گیاهی و آنتی‌اکسیدان این کرم، سبب می‌شود تا چین و چروک‌ها و خطوط ریز در سراسر صورت و گردن صاف شده و همچنین پوست ظاهری جوان‌تر، سالم‌تر و درخشان‌تر به دست آورد. علاوه بر این، به لطف خواص آبرسانی و مغذی این کرم، احساس لطافت و نرمی بیشتری خواهید داشت.

ترکیبات خاص کرم جوانساز و ضد چروک ام سی کازمتیک به‌گونه‌ای انتخاب شده تا این محصول برای انواع پوست و پوست‌های نیازمند مراقبت ضد پیری مناسب باشد؛ به عنوان مثال پروتئوگلیکان‌ها، تولید اسید هیالورونیک و کلاژن را افزایش می‌دهد که به بازسازی و سفت شدن پوست کمک می‌کند. از سوی دیگر، روغن آووکادو با ارائه مواد مغذی فوق العاده غنی، نه تنها به رفع علائم خشکی، بلکه به کاهش عمق چین و چروک و خطوط ریز می‌پردازد. کار کرم ضد چروک ام سی کازمتیک ادامه پیدا می‌کند تا جایی که  درخشندگی طبیعی زیبایی را بر روی پوست نشان دهد! در نهایت آلانتوئین هرگونه احساس ناراحتی و التهاب را تسکین می‌دهد، علاوه بر این، از بهبود زخم محافظت کرده و باعث تسریع بهبودی می‌شود. به این ترتیب، حتی حساس‌ترین پوست‌ها نیز می‌توانند این کرم رویایی را وارد روتین خود کنند.

در مجموع ترکیبات کرم جوانساز اسپانیایی ام سی کازمتیک به طرز مثال زدنی باعث صاف شدن سطح پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک شده و همچنین به سفت شدن پوست نیز کمک می‌کند. یعنی تمام آن چیزی که پوست بالغ و در معرض افزایش سن به آن نیاز دارد.

 

ترکیبات موثر کرم جوانساز و ضد چروک  ام سی کازمتیکس

پروتئوگلیکان proteoglycan : بسیاری از اشکال پروتئوگلیکان‌ها تقریباً در تمام ماتریس‌های خارج سلولی بافت همبند وجود دارند. در طول دهه گذشته، گونه‌های متنوعی از پروتئوگلیکان‌ها در بسیاری از بافت‌های همبند، روی سطوح سلولی و در بخش‌های درون سلولی شناسایی شده اند. این پروتئوگلیکان‌ها در بسیاری از جنبه‌های فعالیت سلولی و بافتی  دارای تأثیر بوده و تولید اسید هیالورونیک و کلاژن را افزایش می‌دهند و به بازسازی و سفت شدن پوست کمک می‌کند؛ همچنین به دلیل توانایی آنها در ترکیب با مولکول‌های دیگر مانند کلاژن یا اسید هیالورونیک از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کنند. همچنین اثرات آنتی اکسیدانی و محافظت در برابر استرس اکسیداتیو ناشی از افزایش رادیکال‌های آزاد را بر عهده دارد.

روغن آووکادو Avocado Oil: روغن آووکادو  که در ترکیبات این کرم به نام Persa Gratíssima ذکر شده است، حاوی تعدادی اسیدهای چرب و همچنین مواد معدنی و ویتامین A، C، D و E است. این روغن به عنوان یک ماده ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی فوق العاده برای مراقبت از پوست عمل می‌کند و همچنین تولید کلاژن را افزایش می‌دهد. روغن آووکادو حتی برای بهبود بیماری‌های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس نیز مناسب است، اما می‌تواند برای انواع پوست استفاده شود. روغن آووکادو مسیرهای شکستن کلاژن در پوست را کاهش می‌دهد تا خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت و حفظ کند. مطالعات نشان داده اند که روغن آووکادو برای پوست باعث بهبودی پوست می‌شود و به گردش سلولی کمک می‌کند

آلانتوئین Alantoin : آلانتوئین یک ماده تسکین دهنده و التیام بخش است که حتی برای حساس‌ترین پوست‌ها نیز مناسب است. یعنی عمل اصلی آن تسکین پوست و پیشگیری از ایجاد خشکی و کشیدگی پوست است؛ علاوه بر این، از بهبود زخم محافظت کرده و باعث بهبودی می‌شود.

پروتئین‌های هیدرولیز شده گندم Hydrolized Wheat Gluten: پروتئین هیدرولیز شده گندم اثر لیفتینگ فوری دارد و به آبرسانی و کاهش چین و چروک کمک می‌کند. همچنین با تشکیل لایه ای برای حفظ رطوبت و ایجاد درخشندگی کمک می‌کند. این ماده به واسطه خاصیت آبرسانی از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند و چین و چروک را کاهش می‌دهد.

 

اندیکاسیون

کرم ضد چروک antiaging cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic برای انواع پوست مناسب بوده و بهتر است در روتین شب اعمال شود. این کرم در مجموع برای درمان موارد زیر کاربرد دارد.

  • بهبود شل شدگی و افتادگی پوست
  • درمان چین و چروک‌های ریز
  • جلوگیری از بروز نشانه‌های افزایش سن
  • افزایش خاصیت آبرسانی و حفظ رطوبت توسط پوست
  • افزایش کلاژن سازی

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کرم ضد چروک Antiaging Cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 50ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +