کرم روشن کننده نواحی حساس اینتیمیت whitening intimate cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 15gr

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

کرم روشن کننده نواحی حساس اینتیمیت ام سی کازمتیک یک کرم برای نواحی خاص و ظریف بدن است که به روشن شدن رنگ پوست بدون هیچ عارضه ای کمک می‌کند. این کرم با بهره‌گیری از مواد کاملاً طبیعی ساخته شده است و به همین دلیل می‌توان بدون هیچ‌گونه نگرانی خاصی از آن استفاده کرد. فرمول منحصر به فرد این محصول که در آن از آلانتوئین کمک گرفته شده است، شما را به نتیجه دلخواهتان می‌رساند.

 

کرم روشن کننده نواحی حساس اینتیمیت whitening intimate cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic

 

معرفی کرم روشن کننده نواحی حساس اینتیمیت whitening intimate cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic

کرم روشن کننده مخصوص نواحی حساس ام سی کازمتیک برای روشن کردن پوست بدن در نواحی خاص طراحی شده است و با وجود ترکیبات تسکین بخش و ضد حساسیت، احتمال هرگونه عارضه  و حساسیت را به صفر رسانده است.

روغن معدنی و گلیسیرین به کار رفته در این محصول تضمین می‌کنند که علاوه بر افزایش میزان روشنایی، پوست نواحی حساس به بهترین شکل ممکن آبرسانی خواهد شد تا حتی پس از پایان مصرف کرم نیز شاهد بازگشت دیگری نباشید. جالب است بدانید که این کرم رنگ پوست نواحی حساس را دقیقاً شبیه به سایر نقاط بدن می‌کند تا شاهد تضاد رنگی نباشیم.

اگر به تازگی لیزر کرده‌اید و به همین دلیل پوستتان تیره شده است، می‌توانید از این کرم کمک بگیرید. از جمله قسمت‌های مهمی که امکان استفاده از این محصول بر روی آن وجود دارد باید به مواردی همچون: زیر بغل، اطراف مقعد، ناحیه ژنیال و… اشاره کنیم. شایان ذکر است که کرم روشن کننده نواحی حساس اینتیمیت ام سی کازمتیک هم برای آقایان و هم برای بانوان عزیز کاربرد دارد و هیچ محدودیتی در این زمینه تعیین نشده است.

فرمول این کرم سفید کننده از برند ام سی کازمتیک حاوی موادی مانند گلیسیرین، روغن معدنی، آلانتوئین و مواد فعالی است که روشن شدن پوست به صورت طبیعی کمک می‌کند. در نتیجه استفاده روزانه از این کرم تیرگی‌هایی ناشی از تغییرات هورمونی، برنزه شدن و روش‌های رفع موهای زائد باشد، برطرف می‌شود.

 

ترکیبات موثر

آلانتوئین Alantoin: آلانتوئین را می‌توان مهم‌ترین ماده موجود در این کرم دانست. چنین ماده بی‌نظیری به آرام شدن پوست کمک می‌کند و آن را تسکین می‌دهد. آلانتوئین یک ماده تسکین دهنده است که سبب شده تا این کرم برای حساس‌ترین پوست‌ها  و نواحی بدن نیز مناسب باشد و هیچگونه حساسیت و تحریکی برای پوست ایجاد نکند. آلانتوئین سبب بهبود خارش و زخم‌های پوست نیز می‌شود و به مرور زمان ظاهر کلی بافت پوست را یکدست می‌کند.

 

روغن‌های معدنی Mineral Oils: روغن‌های معدنی به منظور ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست شما در ترکیبات کرم روشن کننده نواحی حساس ام سی کازمتیک قرار گرفته اند. در واقع این لایه‌ها وظیفه اصلی مرطوب کردن پوست پس از روشن‌تر شدن آن را بر عهده دارند. همین امر به ظاهر ساده از حساس شدن پوست و ایجاد التهابات جلوگیری خواهد کرد.

گلیسیرین Glycerin: گلیسیرین به کار رفته در این کرم خود یک نوع ماده مرطوب‌کننده عالی در نظر گرفته می‌شود که در محصولات بهداشتی مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلیسیرین آب را جذب می‌کند و آن را به پوست متصل می‌کند و سبب آبرسانی پوست می‌شود. این ماده همچنین از پوست در برابر منابع تحریک کننده محیطی محافظت کرده و به بازیابی سد پوستی کمک می‌کند.

قرارگیری چنین موادی در کنار هم موجب شده است تا با یک کرم عالی روبرو باشیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن اثرات خود را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند نتایجی خارق‌العاده را به شما ارائه کند.

 

ویژگی های معرفی کرم روشن کننده نواحی حساس اینتیمیت ام سی کازمتیک mccosmetic

موارد مصرف یا اندیکاسیون

موارد مصرف: روشن کردن و سفید کردن نواحی حساس بدن

نوع پوست: انواع پوست

سن: بالای 18 سال

این کرم به عنوان یک روشن‌کننده بی‌نظیر برای نواحی حساس مثل زیربغل، اطراف مقعد، نواحی ژنیتال و … کاربرد دارد و استفاده از آن برای خانم‌ها و آقایان توصیه می‌شود. این کرم محدودیت سنی بالای 18 سال دارد و حتی برای پوست‌های حساس نیز عارضه یا حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کرم روشن کننده نواحی حساس اینتیمیت whitening intimate cream برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 15gr

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +