کرم بازسازی کننده فیشال رینیو facial renew برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 50ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

کرم بازسازی کننده فیشال رینیو یک محصول کاملاً تخصصی و قابل استفاده در فیشال حرفه‌ای یا روتین مراقبت از پوست داخل خانه است که سبب بازسازی و ترمیم پوست می‌شود. این کرم برای التیام و ترمیم پوست بعد از لایه برداری peeling و یا آفتاب سوختگی توصیه می‌شود؛ اما به طور کلی اندیکاسیون‌های متفاوتی از جمله آماده سازی پوست دارد.

سری essential برند ام سی کازمتیک mccosmetic شامل چندین محصول ضروری برای پاکسازی عمیق و آماده سازی بافت پوست است و با شعار “تمامی مسیر از اینجا شروع می‌شود”  به‌نوعی اشاره به نقش بسیار مهم  در پاکسازی پوست در فیشال حرفه‌ای و روتین پوستی این برند دارد.

تمامی محصولات ام سی کازمتیک mccosmetic در دسته اسنشیال در 4 لاین زیر قرار داده شده که جزو ملزومات فیشال های حرفه‌ای و کلاسیک و روتین‌های این برند است.

  • صورت face
  • بدن body
  • ماسک masks

معرفی کرم بازسازی کننده فیشال رینیو facial renew برند ام سی کازمتیک

کرم بازسازی کننده فیشال رینیو facial renew برند ام سی کازمتیک حاوی ترکیباتی مغذی و التیام برای بوده که پوست آسیب دیده و حساس را عمیقاً ترمیم می‌کند و به طور همزمان پوست را آبرسانی، تسکین و صاف می‌کند.

این کرم ترمیم کننده دارای ترکیبی غنی برای بازسازی، آبرسانی و ترمیم پوست حساس، خشک و/یا آسیب دیده بوده و برای استفاده به عنوان مکمل کرم‌های روزانه شما فوق‌العاده است. کرم فیشال رینیو برای انواع پوست مناسب بوده و به جز کاربردهای خود، به‌ویژه در مواردی مانند آفتاب سوختگی یا حتی بعد از لایه برداری مفید است. علاوه بر این، این کرم دارای فعالیت آنزیمی بالایی است و به عنوان یک حامل یا پخش‌کننده برای جذب بهتر سایر ترکیبات عمل می‌کند. همچنین، یک اثر بازسازی کننده بر روی بافت همبند اعمال می‌کند و پوست آسیب دیده از هیدرولیپودیستروفی را دوباره متعادل می‌کند.

 

لیپودیستروفی چیست؟

لیپودیستروفی یک اصطلاح کلی برای شرایطی است که با دست دادن کامل یا جزئی بافت چربی در نواحی خاصی از بدن و یا توزیع غیر طبیعی بافت چربی مشخص می‌شود. انواع مختلفی از لیپودیستروفی وجود دارد که ممکن است ژنتیکی یا اکتسابی (ناشی از شرایط دیگر) باشد.

 

یکی از اجزای اصلی این کرم آلوئه‌ورا است که اساساً دارای خواص متعددی از جمله آبرسانی، ضد التهاب، آنتی‌اکسیدان، بازسازی کننده، تسکین‌دهنده و ضد خارش است، از این رو این کرم را برای پوست‌های حساس یا آسیب دیده عالی می‌کند. علاوه بر این، برای تقویت این اثر ضد التهاب و تسکین‌دهنده، روغن هسته زردآلو و آلانتوئین بهترین احساس و آرامش را به پوست هدیه می‌دهند؛ چرا که هر دو اثر ضد التهابی دارند و باعث بهبود زخم می‌شوند. شما می‌توانید از فیشال رینیو ام سی کازمتیک پس از آفتاب گرفتن استفاده کنید تا التهابات پوست بلافاصله کاهش یابد و اثر آنتی‌اکسیدانی این محصول به مبارزه با رادیکال‌های آزاد ناشی از قرار گرفتن در معرض تابش خورشید بپردازد!

ترکیبات مؤثر

روغن هسته زردآلو Apricot Kernel Oil: روغن هسته زردآلو، ستاره ترکیبات کرم ترمیم کننده اسپانیایی ام سی کازمتیک است. روغن هسته زردآلو بافت سبکی داشته و روی پوست خارش‌دار، ترک‌خورده، زخمی یا نیازمند ترمیم اعمال می‌شود؛ چرا که بدون برجای گذاشتن اثر چربی، بهبودی پوست را تسریع می‌کند. کرم بازسازی کننده پوست ام سی کازمتیک با بهره‌مندی از این ماده، برای پوست‌های مستعد آکنه یا پوست‌های مبتلا به اگزما ایده‌آل است و هیچ‌گونه عارضه‌ای ایجاد نمی‌کند.

  1. ترکیبات اصلی روغن هسته زردآلو که در ادامه با مزایای آن‌ها آشنا می‌شوید، عبارت‌اند از: اولئیک اسید، اسید لینولئیک، اسید آلفا لینولنیک، ویتامین A و ویتامین E

 

اسیدهای اولئیک (امگا 9):

  • افزایش نرمی، لطافت و درخشندگی پوست
  • کاهش ظاهر پیری مانند چین و چروک‌های زودرس و خطوط ریز
  • خواص آنتی‌اکسیدان

 

اسیدهای لینولئیک (امگا 6):

  • تسهیل بهبود زخم
  • خواص ضد التهابی
  • حفظ رطوبت در پوست

 

اسید آلفا – لینولنیک (امگا-3):

  • کاهش التهاب
  • کنترل کبودی و لخته شدن خون روی پوست

 

ویتامین A:

  • محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه UV
  • بهبود چین و چروک‌ها و خطوط ریز
  • تحریک تولید کلاژن
  • تحریک بازسازی سلول‌ها برای حفظ پوست سالم، قوی و محکم
  • تسهیل بهبود زخم‌ها
  • افزایش چرخه بازسازی پوست

 

ویتامین E:

  • دارای خواص آنتی‌اکسیدانی
  • افزایش گردش خون پوست
  • ترمیم پوست اسکار و لکه دار
  • تسکین بخش برای پوستی که دچار سوختگی شده است

 

  1. عصاره میموزا (درخت گل ابریشم)  Mimosa Tenuiflora گیاهی است که در آمریکای مرکزی می‌روید و به نام Tepezcohuite (به معنی درخت پوست) شناخته می‌شود. مطالعات اخیر روی این گیاه، وجود مواد فعال مانند فلاونوئیدها، تانن‌ها و عناصر کمیاب متعدد را نشان داده است. عصاره میموزا به دلیل خواص تسکین‌دهنده محافظتی خود در صنعت محصولات پوستی استفاده می‌شود. Mimosa Tenuiflora یک ترکیب قوی عالی برای بازسازی اپیدرم آسیب دیده است که از زمان مایاها شناخته شده بود و از پودر پوست آن برای بهبود ضایعات پوستی، سوختگی‌ها و زخم‌ها استفاده می‌شد. این عصاره در ترمیم آسیب‌های پوستی بسیار مؤثر است و همچنین به محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند.

عصاره Mimosa Tenuiflora همچنین دارای یک اثر ضد میکروبی شبیه به آنتی‌بیوتیک‌ها است و از پوست آسیب دیده در برابر عفونت محافظت می‌کند. این ویژگی سبب شده تا برای درمان پوست  در موارد زخم و سوختگی، واریس و زخم دیابت مؤثر باشد، همچنین انتخابی ایمن برای پوست مبتلا به پسوریازیس، پوست‌های خشک، زبر و ترک خورد، با مشکل پوسته پوسته شدن یا خارش است.

  1. آلوئه‌ورا Aloe Vera : وجود آلوئه‌ورا در فیشال رینیو ام سی کازمتیک خواص متعددی دارد. بر اساس تحقیق انجام شده در سایت موسسه ملی بهداشت NIH ثابت شده که عصاره آلوئه‌ورا دارای خواص آبرسانی، ضد التهاب، آنتی‌اکسیدان، بازسازی کننده، تسکین‌دهنده و ضد خارش، از این رو این تونر برای پوست‌های حساس عالی عمل می‌کند.

تاکنون 75 ترکیب شناخته شده در آلوئه‌ورا شامل 20 ماده معدنی، 20 اسید آمینه، ویتامین‌ها و آب شناسایی شده است. لاکتات منیزیم موجود در ژل می‌تواند از تولید هیستامین که باعث خارش و تحریک پوست می‌شود، جلوگیری کند و این تونر را به محصولی تسکین بخش تبدیل کند. موکوپلی ساکاریدها به همراه اسیدهای آمینه و روی موجود در آلوئه‌ورا می‌توانند منجر به یکپارچگی پوست، حفظ رطوبت، کاهش اریتم و جلوگیری از زخم‌های پوستی شوند. این ماده همچنین دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد عفونی کننده است.

  1. آلانتوئینAlantoin : آلانتوئین یک ماده تسکین‌دهنده است که سبب شده تا این کرم برای حساس‌ترین پوست‌ها نیز مناسب باشد و هیچگونه حساسیت و تحریکی برای پوست ایجاد نکند. آلانتوئین سبب بهبود خارش و زخم‌های پوست نیز می‌شود و به مرور زمان ظاهر کلی بافت پوست را یکدست می‌کند.

 

اندیکاسیون

این کرم به‌ویژه برای پوست نرمال تا خشک مناسب بوده و حتی افرادی با پوست حساس نیز می‌توانند از این محصول بدون نگرانی درباره حساسیت و تحریک پوست استفاده کنند. در مجموع، این کرم برای تقویت اثر سایر کرم‌ها در روتین پوستی یا فیشال تخصصی استفاده می‌شود یک عمل بازسازی کننده بر روی بافت همبند اعمال می‌کند تا کل سطح پوست، ترمیم و متعادل شود.

مزایای کرم بازسازی کننده فیشال رینیو facial renew برند ام سی کازمتیک در ادامه ذکر می‌شود:

  • ترمیم کننده پوست
  • بازسازی پوست بعد از پیلینگ یا آفتاب گرفتن
  • ایجاد تعادل سطح چربی و آب پوست در لایه همبند

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کرم بازسازی کننده فیشال رینیو facial renew برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 50ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +