سرم مرطوب کننده و آبرسان هیالورونیک سرم Hyaluronic Serum برند ام سی کازمتیک Mccosmetic حجم 50ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

سرم مرطوب کننده و آبرسان هیالورونیک سرم hyaluronic serum برند ام سی کازمتیک mccosmetic یک سرم آبرسان معمولی نیست! این سرم در عین حال که انواع پوست را آبرسانی می‌کند، باعث ترمیم، جوانسازی، لیفتینگ و درخشندگی طبیعی کل صورت می‌شود. این سرم برای فیشال تخصصی سفت کننده و جوانساز پوست و همچنین روتین مراقبت از پوست داخل خانه کاربرد دارد.

سری essential برند ام سی کازمتیک mccosmetic شامل چندین محصول ضروری برای پاکسازی عمیق و آماده سازی بافت پوست است و با شعار “تمامی مسیر از اینجا شروع می‌شود”  به‌نوعی اشاره به نقش بسیار مهم  در پاکسازی پوست در فیشال حرفه‌ای و روتین پوستی این برند دارد.

تمامی محصولات ام سی کازمتیک mccosmetic در دسته اسنشیال در 4 لاین زیر قرار داده شده که جزو ملزومات فیشال های حرفه‌ای و کلاسیک و روتین‌های این برند است.

  • صورت face
  • بدن body
  • ماسک masks
  • تاپیک آمپول topic ampoules

سرم مرطوب کننده و آبرسان هیالورونیک سرم Hyaluronic Serum برند ام سی کازمتیک Mccosmetic

معرفی سرم مرطوب کننده و آبرسان هیالورونیک سرم hyaluronic serum برند ام سی کازمتیک mccosmetic

سرم هیالورونیک mccosmetics  دارای بافتی سبک، زودجذب و روان است که بدون دردسر جذب پوست شده و یک اثر مرطوب‌کنندگی، ضد پیری و سفت‌کنندگی قوی بر روی آن اعمال می‌کند؛ بنابراین شما با استفاده از این سرم شاهد درمان کم آبی پوست، افزایش شفافیت پوست، کاهش چین و چروک‌ها و سفت شدن پوست خود خواهید بود.

سرم مرطوب کننده و آبرسان هیالورونیک سرم hyaluronic serum برند ام سی کازمتیک با اسید هیالورونیک به غنی شده و به کاهش عمق چین و چروک‌های پویا (داینامیک) صورت منجر شده و روند پیری ناشی از حرکات مکرر صورت مثل اخم و خنده کمک می‌کند. این ماده، لایه‌های مختلف اپیدرم را عمیقاً آبرسانی می‌کند و آنها را کاملاً هیدراته و احیا می‌کند. استفاده از سرم هیالورونیک ام سی کازمتیک در مواردی که پوست در معرض پروسه‌های درمانی تهاجمی مثل لایه برداری پوست، لیزر درمانی و یا حتی آفتاب سوختگی می‌شود، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

این سرم همچنین دارای مواد فعال متعددی است که برای نیازهای مختلف پوست مناسب است. به عنوان مثال وجود سیلیکون ارگانیک پوست را از داخل بازسازی می‌کند، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و احساس صافی و نرمی به پوست می‌بخشد. از سوی دیگر، DMAE به عنوان یک ماده طبیعی، به تقویت سنتز استیل کولین (مسئول انقباض عضلانی) کمک می‌کند و استحکام پوست را افزایش می‌دهد. این فرایند منجر به یک اثر لیفتینگ فوری و بازیابی تون عضلانی در طول زمان می‌شود.

تون عضلانی صورت muscle tone چیست و چرا برای جوانسازی مهم است؟

تون عضلانی میزان تنش (یا مقاومت در برابر حرکت) در عضلات است. تون عضلانی به ما کمک می‌کند وقتی نشسته و ایستاده‌ایم بدن خود را صاف نگه داریم. تون عضلانی صورت نیز در واقع سبب پیشگیری از کاهش حجم عضلات به دلیل افزایش سن و ایجاد خطوط صورت چین و چروک می‌شود. تونینگ صورت و ورزش تا حدی تکنیکی برای دستیابی به جوانسازی صورت با کاهش چین و چروک و سفت کردن پوست است و سرم مرطوب کننده و آبرسان هیالورونیک سرم hyaluronic serum برند ام سی کازمتیک نقش موثری در بازیابی تون عضلانی ایفا می‌کند.

هیالورونیک اسید ام سی کازمتیک حاوی روغن دانه گل گاوزبان است که سرشار از GLA بوده و دارای مزایای ضد پیری مانند کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک، سفت شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست است.

آخرین ترکیب مشهور و پرطرفدار این سرم، ویتامین C است که به پیشگیری و اصلاح علائم پیری مانند از دست دادن خاصیت ارتجاعی، لک صورت، چین و چروک و خطوط ریز کمک می‌کند. این ماده معجزه‌گر نقش مهمی در حفظ رطوبت و افزایش درخشندگی پوست دارد.

در مجموع، این سرم نه تنها انواع پوست را عمیقاً آبرسانی می‌کند، بلکه باعث ترمیم، جوانسازی و حتی سفت شدن پوست و صاف شدن آن می‌شود.

 

ترکیبات مؤثر سرم مرطوب کننده و آبرسان هیالورونیک سرم hyaluronic serum برند ام سی کازمتیک

  • اسید هیالورونیک Hyaluronic acid : هیالورونیک اسید بخشی طبیعی از بافت همبند پوست است و ظرفیت نگهداری آب را دارد. این توانایی نه تنها پوست را عمیقاً مرطوب می‌کند، بلکه پوست را حجیم نگه می‌دارد و در عین حال به کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می‌کند.

اسید هیالورونیک به کشش و انعطاف پوست کمک می‌کند و چین و چروک و خطوط پوست را کاهش می‌دهد. همچنین ثابت شده است که اسید هیالورونیک به بهبود سریع‌تر زخم‌ها کمک می‌کند و می‌تواند جای زخم را کمرنگ تر کند.

یک مطالعه در سال 2016 نشان داد که استفاده از اسید هیالورونیک روی پوست برای بهبود زخم‌ها می‌تواند به تسکین التهاب و تنظیم ترمیم بافت کمک کند.

حدود 50% از کل اسید هیالورونیک بدن در پوست وجود دارد. کاهش این مقدار می‌تواند منجر به ایجاد چین و چروک شود.

اسید هیالورونیک می‌تواند به طور قابل توجهی عمق چین و چروک‌ها را کاهش دهد و استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد. یک مطالعه در سال 2014 شامل زنانی بود که هیالورونیک اسید را به صورت موضعی، دو بار در روز، به مدت 8 هفته استفاده می‌کردند. این مطالعه کاهش 40 درصدی در عمق چین و چروک و افزایش 55 درصدی در استحکام و کشسانی پوست را در مقایسه با شرکت‌کنندگانی که از این ماده استفاده نکردند گزارش کرد.

 

  • سیلیکون ارگانیک Organic Silicon : این ماده پوست را از داخل بازسازی می‌کند، خاصیت ارتجاعی و صافی پوست را افزایش می‌دهد و به تولید کلاژن کمک می‌کند. سیلیکون ارگانیک همچنین اپیدرم را هیدراته نگه می‌دارد، پوست را سفت و تقویت می‌کند و به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند تا به طور فعال از پیری زودرس جلوگیری کند. این ماده محرک و تنظیم کننده فیبروبلاست‌ها است و در پیشگیری از پیری، از بین بردن رادیکال‌های آزاد و هیدراتاسیون مؤثر است.

 

  • روغن دانه گل گاوزبان Borage Officinalis Extract: سرشار از اسیدهای چرب ضروری امگا 6 است که سطح بالایی از رطوبت را به پوست رسانده و از خشکی، آشکار شدن خطوط ریز یا شکستگی پوست جلوگیری می‌کند. این عنصر ارزشمند به کاهش التهاب و قرمزی پوست کمک می‌کند می‌تواند به تحریک تولید کلاژن کمک کند که برای حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست ضروری است.
  • DMAE یک ماده طبیعی است که به تقویت سنتز استیل کولین، مسئول انقباض عضلانی کمک می‌کند. بنابراین به دلیل توانایی در بهبود تونوس عضلانی، استحکام را افزایش می‌دهد و در نتیجه اثر سفت شدن پوست را در طول زمان ایجاد می‌کند.
  • ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به پیشگیری و اصلاح علائم پیری مانند از دست دادن خاصیت ارتجاعی، لک شدن پوست، چین و چروک و خطوط ریز کمک می‌کند. این ماده معجزه‌گر نقش مهمی در حفظ رطوبت پوست و افزایش درخشندگی پوست دارد. ویتامین C یکی از محرک‌های اصلی کلاژن سازی است

اندیکاسیون

هیالورونیک سرم برای انواع پوست مناسب بوده و برای موارد زیر کاربرد دارد.

  • کاهش خطوط بیانی صورت (ناشی از خنده و اخم)
  • اثر لیفتینگ
  • آبرسانی پوست
  • افزایش ساخت کلاژن

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سرم مرطوب کننده و آبرسان هیالورونیک سرم Hyaluronic Serum برند ام سی کازمتیک Mccosmetic حجم 50ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +