پک تخصصی روشن کننده نواحی حساس Whitening Intimate Treatment برند ام سی کازمتیک mccosmetic

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

پکیج درمان تخصصی روشن کننده نواحی حساس ام سی کازمتیک شامل 4 محصول کاملاً تخصصی و حرفه ای برای درمان تیرگی نواحی حساس مثل ناحیه ژنیتال، اطراف مقعد، کشاله ران و … است که در سری محصولات aesthetical treatments  این برند قرار دارد. این محصول را می‌توانید در خانه نیز استفاده کنید، اما باید اصول و پروتوکل های برند ام سی کازمتیک را به دقت رعایت کنید.

پک  تخصصی روشن کننده نواحی حساس WHITENING INTIMATE TREATMENT

معرفی پک  تخصصی روشن کننده نواحی حساس WHITENING INTIMATE TREATMENT برند ام سی کازمتیک

این پک که برای روشن کردن نواحی حساس بدن طراحی شده، دارای 4 محصول از برند اسپانیایی ام سی کازمتیک است که در کنار هم بهترین و سریع‌ترین نتیجه ممکن را برای شما رقم می‌زنند. این کیت برای استفاده برای 5 جلسه طراحی شده است و به عنوان یک راه حل ایده آل و غیر تهاجمی برای جوانسازی و روشن کردن واژن توصیه می‌شود.

اگر به تازگی لیزر کرده‌اید و به همین دلیل پوستتان تیره شده است، می‌توانید از این پک کمک بگیرید. از جمله قسمت‌های مهمی که امکان استفاده از این محصول بر روی آن وجود دارد باید به مواردی همچون: زیر بغل، اطراف مقعد، ناحیه ژنیال و… اشاره کنیم. شایان ذکر است که پک روشن کننده نواحی حساس اینتیمیت ام سی کازمتیک هم برای آقایان و هم برای بانوان کاربرد دارد و هیچ محدودیتی در این زمینه تعیین نشده است.

 

محتویات پک تخصصی روشن کننده نواحی حساس ام سی کازمتیک:

کرم روشن کننده نواحی حساس اینتیمیت ام سی کازمتیک: یک کرم برای نواحی ژنیتال است که به روشن شدن رنگ پوست بدون هیچ عارضه ای کمک می‌کند. این کرم با بهره‌گیری از مواد کاملاً طبیعی ساخته شده است و به همین دلیل می‌توان بدون هیچ‌گونه نگرانی خاصی از آن استفاده کرد. فرمول منحصر به فرد این محصول که در آن از آلانتوئین کمک گرفته شده است، شما را به نتیجه دلخواهتان می‌رساند.

اسپری خنثی کننده: از آنجایی که لایه بردارهای شیمیایی دارای خاصیت اسیدی هستند، می‌توانند در زمان استفاده PH طبیعی پوست را تغییر دهند و سبب عدم تعادل پوست شوند؛ اسپری خنثی کننده پوست بعد از لایه برداری به رفع این مشکل می‌پردازد و سطح پوست را کاملاً خنثی می‌کند.  اسپری بعد از لایه برداری ام سی کازمتیک محلولی فرموله شده با ترکیبات فعالی مانند بی کربنات سدیم و عصاره آلوئه ورا که به طور موثر عمل لایه برداری شیمیایی را خنثی می‌کند، سبب تعادل مجدد  پوست شده و همچنین از ملتهب شدن پوست نیز جلوگیری می‌کند.

مزو ماندلیک اسید: درمان با اسید ماندلیک با غلظت‌های بین 10 تا 50 درصد می‌تواند لکه‌های تیره روی پوست شما را محو کند.

گلوتاتیون اسید: گلوتاتیون یکی از قوی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌های موجود است که با وجود اثربخشی بالای خود، هنوز برای اکثریت مردم ناشناخته است. این ترکیب با کاهش سطح ملانین به سفید شدن پوست کمک می‌کند. گلوتاتیون به طور گسترده توسط متخصصان پوست در سراسر جهان در طول درمان‌های مختلف پوست از محصولات پوستی تا محصولات فیشال استفاده می‌شود.

 

موارد مصرف یا اندیکاسیون

  • موارد مصرف: روشن کردن و سفید کردن نواحی حساس بدن
  • نوع پوست: انواع پوست
  • سن: بالای 18 سال

این کرم به عنوان یک روشن‌کننده بی‌نظیر برای نواحی حساس مثل زیربغل، اطراف مقعد، نواحی ژنیتال و … کاربرد دارد و استفاده از آن برای خانم‌ها و آقایان توصیه می‌شود. این کرم محدودیت سنی بالای 18 سال دارد و حتی برای پوست‌های حساس نیز عارضه یا حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پک تخصصی روشن کننده نواحی حساس Whitening Intimate Treatment برند ام سی کازمتیک mccosmetic

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +