پک اسید تراپی گلوتاتیون اسید GSH ACID PACK برند ام سی کازمتیک mccosmetic

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

پک اسید تراپی گلوتاتیون اسید GSH ACID PACK برند ام سی کازمتیک mccosmetic حاوی تمام محصولات مورد نیاز برای بهبود همه جانبه مشکلات پوستی مختلف از جمله لکه‌های تیره، اسکار آکنه و چین و چروک بیانی است.

پوست شما چندین لایه دارد. لایه بالایی اپیدرم لایه شاخی نامیده می‌شود که از 10 تا 30 لایه سلول‌های مرده پوست تشکیل شده است. این سلول‌های مرده پوست به طور مداوم با سلول‌های جدید جایگزین می‌شوند. چرخه کامل گردش سلولی حدود 28 روز طول می‌کشد. این روند طبیعی ریزش با افزایش سن کند شده و تا حدود 45 روز طول می‌کشد. اما اسید تراپی و استفاده از لایه‌بردارها به طرز شگفت انگیزی این زمان را کوتاه‌تر کرده و در نتیجه روند نوسازی سلولی را سریع‌تر پیش می‌برند!

سری  Peelings Line از برند تخصصی اسپانیایی ام سی کازمتیک Mccosmetic شامل انواع پک لایه بردار و محصولات تکی لایه بردار از انواع اسیدهای مختلف شیمیایی است که برای نیاز پوست هرشخص طراحی شده است. انتخاب و استفاده هرکدام از لایه بردارها را به متخصص و اسکین تراپ پوست خود بسپارید و از پوست تازه، شاداب و جوان خود لذت ببرید!

 

معرفی پک اسید تراپی گلوتاتیون اسید GSH ACID PACK برند ام سی کازمتیک

پک اسید تراپی GSH ام سی کازمتیک حاوی دو محصول ضروری برای لایه برداری موفق و رضایت بخش صورت است. ماده موثره این پک همان‌تری پپتید گلوتاتیون است که از یک سو آکنه، اسکار، چین و چروک و حتی خطوط بیانی صورت را کاهش می‌دهد و از طرف دیگر رنگ پوست را اصلاح کرده و هایپرپیگمانتاسیون و ملاسما را درمان میکنئ. همه اینها با کمک این پپتید سه بخشی انجام می‌شود که از آنتی اکسیدان قوی و اسیدهای آمینه احیا کننده سیستئین، گلیسین و گلوتامات تشکیل شده است. این ترکیبات در کنار هم نقش مهمی در بازیابی و حفظ عملکرد مناسب سلولی و کاهش تولید ملانین دارند. در نهایت، پک اسید تراپی گلوتاتیون اسید ام سی کازمتیک به پوست درخشندگی سالمی می‌بخشد و علاوه بر مزایای ذکر شده، اندازه منافذ باز را نیز کاهش می‌دهد.

 

تفاوت پک اسید تراپی گلوتاتیون اسید با پک اسید تراپی جنسر اسید در چیست؟

از این محصول می‌توان برای کاهش مشکلات پوستی مانند هایپرپیگمانتاسیون، ملاسما، آکنه، اسکار، چین و چروک و خطوط بیانی و سفید شدن پوست استفاده کرد؛ در حالی که جنسر اسید بیشتر سبب یکنواخت شدن رنگ پوست می‌شود.

 

ترکیبات پک اسید تراپی گلوتاتیون اسید GSH ACID PACK برند ام سی کازمتیک mccosmetic  چیست؟

گلوتاتیون اسید از 20٪ گلوتاتیون تشکیل شده است که یک تری پپتید متشکل از سه اسید آمینه  سیستئین، گلیسین و گلوتامات است. از طرف دیگر اسپری خنثی کننده که شامل این مواد اصلی است: آب، بی کربنات سدیم یا جوش شیرین، فنوکسی اتانول. اتیل هگزیل گلیسیرین.

 

هنگام استفاده از پک اسید تراپی گلوتاتیون اسید GSH ACID PACK برند ام سی کازمتیک mccosmetic چه چیزی را باید در نظر داشته باشم؟

از آنجایی که این محصول فقط برای استفاده موضعی نشان داده شده است، همیشه باید به صورت سطحی روی پوست صورت استفاده شود

این پک لایه برداری کامل صورت حاوی تمام محصولات مورد نیاز برای از بین بردن موثر عیوب پوست است. آکنه، اسکار و چین و چروک، هیپرپیگمانتاسیون یا ملاسما و… همه این مشکلات پوستی را می‌توان با محصول موثر کمپانی اسپانیایی ام سی کازمتیک کاهش داد. همچنین خطوط بیانی که در اثر تغییر حالات صورت و بیان احساسات به مرور زمان روی صورت مشخص می‌شوند و پوست را بالغ‌تر و پیرتر نشان می‌دهند، نیز با پک اسید تراپی گلوتاتیون اسید بهبود میبایند.

این پک همچنین حاوی یک اسپری خنثی کننده به نام Post Peeling است که به طور موثر پوست را پس از درمان با اسید تسکین داده و در تحریک و قرمزی را کاهش می‌دهد. این اسپری بعد از هر لایه برداری استفاده می‌شود و حس خنکی، تسکین دهنده و آرامش بخشی به پوست صورت می‌دهد.

 

پک اسید تراپی برند ام سی کازمتیک حاوی چه محصولاتی است؟

این پک حاوی محلول لایه بردار به حجم 30 میلی لیتر و یک اسپری تسکین دهنده و خنثی کننده پوست پس از لایه برداری در حجم 50 میلی لیتر است.

 

ترکیبات موثر

گلوتاتیون Glutathatione: گلوتاتیون یکی از قوی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌های موجود است که با وجود اثربخشی بالای خود، هنوز برای اکثریت مردم ناشناخته است. این ترکیب با کاهش سطح ملانین به سفید شدن پوست کمک می‌کند. گلوتاتیون به طور گسترده توسط متخصصان پوست در سراسر جهان در طول درمان‌های مختلف پوست از محصولات پوستی تا محصولات فیشال استفاده می‌شود.

گلوتاتیون از سه اسید آمینه به نام‌های سیستئین، گلیسین و اسید گلوتامیک ساخته شده است و از فعالیت رادیکال‌های آزاد که باعث ایجاد رنگدانه، لک و لکه‌های تیره پوست می‌شوند، جلوگیری می‌کند. گلوتاتیون همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند که می‌تواند تأثیر مثبتی بر سلامت پوست داشته باشد. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده نتایج قابل مشاهده سفید و روشن کردن پوست توسط این ترکیب به ترتیب زیر است:

  • پوست قهوه‌ای روشن-متوسط: 1-3 ماه
  • پوست قهوه‌ای تیره: 3-6 ماه
  • پوست خیلی تیره: 6-12 ماه
  • پوست سیاه: حداقل 18 ماه و بالاتر

سایز مزایا نیز در ادامه ذکر شده است:

  • کوچک کردن اندازه منافذ
  • بهبود هیپرپیگمانتاسیون
  • کاهش دهنده ملاسما، خطوط بیان و چین و چروک
  • از بین بردن و جلوگیری از ایجاد اسکار آکنه

 

اندیکاسیون

  • موارد مصرف: هایپرپیگمانتاسیون، ملاسما، چین و چروک و خطوط بیان
  • نوع پوست: انواع پوست
  • دوران درمان: برای دستیابی به نتیجه لایه برداری جامع و رضایت بخش، توصیه می‌شود که درمان در مجموع 4 تا 6 جلسه انجام شود. این جلسات باید با فاصله 2 تا 3 هفته از یکدیگر برگزار شود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پک اسید تراپی گلوتاتیون اسید GSH ACID PACK برند ام سی کازمتیک mccosmetic

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +