پک اسید تراپی سالیسیلیک اسید Salicylic Acid Pack برند ام سی کازمتیک mccosmetic

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

پک اسید تراپی سالیسیلیک اسید ام سی کازمتیک حاوی تمام محصولات مورد نیاز برای بهبود همه جانبه پوست‌های چرب و مستعد آکنه است. با این پکیج کامل که از یک لایه بردار اسیدی بسیار موثر و یک اسپری تسکین دهنده و خنثی کننده پوست پس از لایه برداری تشکیل شده است، می‌توانید شاهد کاهش جوش و آکنه، تنظیم چربی پوست و شفاف شدن آن باشید!

سری  Peelings Line از برند تخصصی اسپانیایی ام سی کازمتیک Mccosmetic شامل انواع پک لایه بردار و محصولات تکی لایه بردار از انواع اسیدهای مختلف شیمیایی است که برای نیاز پوست هرشخص طراحی شده است. انتخاب و استفاده هرکدام از لایه بردارها را به متخصص و اسکین تراپ پوست خود بسپارید و از پوست تازه، شاداب و جوان خود لذت ببرید!

پک اسید تراپی سالیسیلیک اسید ام سی کازمتیک

معرفی پک اسید تراپی سالیسیلیک اسید SALICYLIC ACID PACK برند ام سی کازمتیک mccosmetic

پک اسید تراپی سالیسیلیک اسید SALICYLIC ACID PACK برند ام سی کازمتیک بر پایه اسید سالیسیلیک بسیار موثر برند ام سی کازمتیک ساخته شده است. علاوه بر این لایه برداری اسیدی در این پک شاهد اسپری بعد از لایه برداری Post Peeling نیز هستید که، یک اسپری موثر برای خنک کردن و خنثی سازی پوست پس از انجام لایه برداری است.

غلظت بالای سالیسیلیک اسید در این محصول نه تنها بازسازی پوست را آغاز می‌کند، بلکه از آن در برابر آلودگی‌ها و چین و چروک محافظت می‌کند، از لحاظ علمی ثابت شده که مقادیر بالای سالیسیلیک اسید برخلاف تصور عموم، سبب افزایش محافظت از پوست در برابر پرتوهای UV نیز می‌شود؛ البته این جمله به این معنی نیست که از ضد آفتاب چشم پوشی کنید!

بتا هیدروکسی اسید یا به اختصار BHA که هسته اسید سالیسیلیک را تشکیل می‌دهد، یک ماده فعال محلول در چربی است که مستقیماً در لایه درم عمیق پوست عمل می‌کند و از آنجا پوست را به وضوح انعطاف پذیر، جوان و شاداب می‌کند. تمیز. علاوه بر این، دارای اثرات ضد التهابی، صاف کننده چین و چروک و به طور کلی بهبود پوست است. از آنجایی که غلظت بالایی دارد و بنابراین بسیار قدرتمند است، سطح پوست را با سرعتی خاص بهبود می‌بخشد و در مجموع تنها 4 تا 8 جلسه برای زیباسازی و جوان سازی دائمی پوست لازم است.

یکی دیگر از محصولات موثر برند ام سی کازمتیک از سری پیلینگ Peeling برای افرادی با پوست مستعد جوش، پک 25% Azelaic Acid Pack است که علاوه بر درمان جوش، سبب روشن شدن پوست و درمان لک‌های تیره می‌شود. با این حال، اگر به دنبال محصولی ایده‌آل برای درمان موثر پوست‌های چرب و مستعد آکنه هستید، پک اسید تراپی سالیسیلیک اسید SALICYLIC ACID PACK برند ام سی کازمتیک را همین امروز خریداری کنید!

 

پک اسید تراپی سالیسیلیک اسید ام سی کازمتیک حاوی چه محصولاتی است؟

این پک حاوی محلول لایه بردار به حجم 30 میلی لیتر و یک اسپری تسکین دهنده و خنثی کننده پوست پس از لایه برداری در حجم 50 میلی لیتر است.

 

ترکیبات محصولات موجود در بسته سالیسیلیک اسید ام سی کازمتیک چیست؟

محلول اسید سالیسیلیک از 20٪ اسید سالیسیلیک تشکیل شده است و اسپری پس از درمان از جمله موارد زیر تشکیل شده است: آب، بی کربنات سدیم یا جوش شیرین، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین.

پک اسید تراپی سالیسیلیک اسید mccosmetic

هنگام استفاده از پک سالیسیلیک اسید چه چیزی را باید در نظر داشته باشم؟

این محصول یک اسید است که فقط برای استفاده موضعی تایید شده است. بنابراین فقط باید به صورت سطحی روی پوست اعمال شود.

 

ترکیبات موثر

سالیسیلیک اسید SALICYLIC ACID: یک اسید از دسته بتا هیدروکسی اسیدها BHA است که خاصیت ضد التهابی دارد و در عین حال پوست را به صورت بسیار عمیق از سطح تا داخل منافذ لایه برداری و سم زدایی می‌کند. برای پوست‌های چرب، مستعد آکنه، مسدود شدن فولیکول‌ها و کاهش چین و چروک مناسب است. ترکیبات فعال اسید سالیسیلیک ظاهر پوست جوش دار و مستعد آکنه را بهبود می‌بخشد. با خاصیت لایه برداری، ضد آکنه و ضد پیری، حذف سلول‌های مرده را تسریع می‌بخشد و پوست را بازسازی می‌کند و در نتیجه جوان سازی قابل مشاهده پوست است.

 

اندیکاسیون

  • موارد مصرف: این محصول برای درمان آکنه، فولیکول‌ها و منافذ مسدود شده و همچنین خطوط ریز و چین و چروک‌های ریز ایده آل است. علاوه بر این، اثر ضد التهابی و تصفیه کنندگی دارد.
  • نوع پوست: اگرچه اصولاً مشتریان با انواع پوست را می‌توان با این محصول مؤثر درمان کرد، اما پوست‌های بسیار چرب و مستعد آکنه به ویژه از درمان با اسید سالیسیلیک سود می‌برند.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پک اسید تراپی سالیسیلیک اسید Salicylic Acid Pack برند ام سی کازمتیک mccosmetic

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +