پک اسید تراپی رنیو (بازسازی کننده) Renew Acid Pack برند ام سی کازمتیک mccosmetic

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

پک اسید تراپی رنیو (بازسازی کننده) RENEW ACID PACK برند ام سی کازمتیک mccosmetic دارای یک محلول اسید تراپی شامل اسید پیروویک 20٪، اسید فیتیک 5٪ به همراه یک اسپری تسکین بخش پوست بعد از لایه برداری است. از اصلی‌ترین اهداف این پک جوانسازی، بهبود فتو ایجینگ photo aging و ترمیم پوست است.

پوست شما چندین لایه دارد. لایه بالایی اپیدرم لایه شاخی نامیده می‌شود که از 10 تا 30 لایه سلول‌های مرده پوست تشکیل شده است. این سلول‌های مرده پوست به طور مداوم با سلول‌های جدید جایگزین می‌شوند. چرخه کامل گردش سلولی حدود 28 روز طول می‌کشد. این روند طبیعی ریزش با افزایش سن کند شده و تا حدود 45 روز طول می‌کشد. اما اسید تراپی و استفاده از لایه‌بردارها به طرز شگفت انگیزی این زمان را کوتاه‌تر کرده و در نتیجه روند نوسازی سلولی را سریع‌تر پیش می‌برند!

سری  Peelings Line از برند تخصصی اسپانیایی ام سی کازمتیک Mccosmetic شامل انواع پک لایه بردار و محصولات تکی لایه بردار از انواع اسیدهای مختلف شیمیایی است که برای نیاز پوست هرشخص طراحی شده است. انتخاب و استفاده هرکدام از لایه بردارها را به متخصص و اسکین تراپ پوست خود بسپارید و از پوست تازه، شاداب و جوان خود لذت ببرید!

پک اسید تراپی بازسازی کننده Renew Acid Pack برند ام سی کازمتیک mccosmetic

معرفی پک اسید تراپی رنیو (بازسازی کننده) RENEW ACID PACK برند ام سی کازمتیک mccosmetic

پک اسید تراپی رنیو (بازسازی کننده) RENEW ACID PACK برند ام سی کازمتیک mccosmetic دارای یک محلول اسید تراپی شامل اسید پیروویک 20٪، اسید فیتیک 5٪ به همراه یک اسپری تسکین بخش پوست بعد از لایه برداری است. از اصلی‌ترین اهداف این پک جوانسازی، بهبود فتو ایجینگ photo aging و ترمیم پوست است.

این پک اسید تراپی برای افرادی با پوست حساس توصیه می‌شود و مجموعه ای از ترکیباتی است که به آرامی باعث تجدید سلول‌های پوست شده و در عین حال تولید کلاژن و جوانسازی پوست را تقویت می‌کند.

این پک همچنین حاوی یک اسپری خنثی‌کننده به نام Post Peeling است که به طور موثر پوست را پس از درمان با اسید تسکین داده و در تحریک و قرمزی را کاهش می‌دهد. این اسپری بعد از هر لایه برداری استفاده می‌شود و حس خنکی، تسکین‌دهنده و آرامش بخشی به پوست صورت می‌دهد.

 

پک اسید تراپی برند ام سی کازمتیک حاوی چه محصولاتی است؟

این پک حاوی محلول لایه بردار به حجم 50 میلی لیتر و یک اسپری تسکین‌دهنده و خنثی‌کننده پوست پس از لایه برداری در حجم 50 میلی لیتر است.

 

ترکیبات

اسید پیروویک Pyruvic Acid 20٪:  اسید پیروویک یک آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است و به طور طبیعی در سلول‌های شما یافت می‌شود و تحت شرایط خاصی به اسید لاکتیک تبدیل می‌شود. این می‌تواند پیامدهای بزرگی برای پوست شما داشته باشد. تبدیل (کاملاً طبیعی) از اسید پیروویک به اسید لاکتیک مانند یک سرعت گیر برای پوست عمل می‌کند، جذب را کاهش می‌دهد و بنابراین لایه برداری ملایم‌تری نسبت به اسید لاکتیک به تنهایی ارائه می‌دهد. از این جهت برای پوست حساس مشکلی ایجاد نمی‌کند. پک اسید تراپی رنیو (بازسازی کننده) از این جهت انتخاب ایده آلی برای پوست حساس و لایه برداری بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب به شمار می‌رود.

اسید پیروویک به همه افراد، حتی افرادی که پوست بسیار حساسی دارند، اجازه می‌دهد تا از مزایای (بسیار) AHA بهره ببرند؛ چرا که به صاف شدن و بهبود بافت پوست کمک می‌کند، بازسازی سلولی و تولید کلاژن را تشویق می‌کند، پوست را هیدراته می‌کند و حتی تولید سبوم را متعادل می‌کند. یک مطالعه نشان داد که اسید پیروویک یک درمان ایمن و موثر برای آکنه خفیف تا متوسط است.

 

اسید فیتیک phytic acid 5٪:  اسید فیتیک یک آلفا هیدروکسی اسید (AHA) با خواص آنتی اکسیدانی و لایه برداری است که از غلات، دانه‌ها، حبوبات و مغزها به دست می‌آید. این یک ماده ایمن و موثر برای مراقبت از پوست، به ویژه به دلیل خواص تسکین دهنده، لایه برداری و آنتی اکسیدانی آن شناخته شده است.

برخلاف سایر AHA ها، اسید فیتیک بیشتر به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می‌کند تا یک لایه بردار، و آن را به گزینه ای عالی برای افرادی که آکنه یا پوست حساس دارند و به طور منظم لایه برداری می‌کنند، تبدیل می‌کند.

 

در اینجا برخی از مزایای اسید فیتیک ذکر شده است:

  1. بهبود جوش و تسکین التهابات آکنه

از آنجایی که اسید فیتیک به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل می‌کند، به کنترل آکنه و از بین بردن لک و ناهمواری سطح پوست کمک می‌کند.

 

  1. کاهش لک و تیرگی

اسید فیتیک برای پوست یک ماده همه کاره است که می‌تواند به کاهش ظاهر نگرانی‌های پوستی مختلف مانند ترک‌های پوستی، چین و چروک، لکه‌های تیره و اسکار کمک کند.

 

  1. خنثی کننده رادیکال‌های آزاد

رادیکال‌های آزاد مولکول‌های ناپایداری هستند که از عوامل استرس‌زای محیطی، سیگار کشیدن، اشعه ماوراء بنفش و عوامل دیگر ناشی می‌شوند و در صورت واکنش با پوست، مشکلات جبران ناپذیری مانند سرطان پوست را ایجاد می‌کنند.

اسید فیتیک در محصولات مراقبت از پوست حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که الکترون را در اختیار رادیکال‌های آزاد قرار می‌دهد و آن را روی سطح پوست خنثی می‌کند و در نتیجه از ایجاد مشکلات پوستی پیشگیری می‌کند.

بدون مزایای مراقبت از پوست غنی از آنتی اکسیدان، رادیکال‌های آزاد می‌توانند منجر به استرس اکسیداتیو شوند و باعث علائم پیری زودرس مانند چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست شوند. بنابراین استفاده از محصولات حاوی آنتی اکسیدان مانند اسید فیتیک برای حفظ جوانی و درخشندگی پوست ضروری است.

 

  1. روشن شدن رنگ پوست

اسید فیتیک لک‌های پوست را کاهش می‌دهد و سطح ملانین را تنظیم می‌کند. خواص آنتی اکسیدانی آن برای بیماری‌های پوستی مانند ملاسما مفید است، زیرا می‌تواند به شما کمک کند تا پوستی روشن‌تر و یکدست‌تر داشته باشید.

 

  1. تحریک تولید کلاژن

مطالعات نشان می‌دهند که اسید فیتیک موجود در محصولات مراقبت از پوست مثل پک اسید تراپی رنیو (بازسازی کننده)  ام سی کازمتیک می‌تواند به تحریک تولید کلاژن کمک کند، در حالی که سلول‌های مرده پوست را پاک می‌کند، ظاهری جوان‌تر به پوست بخشیده و عمق چین و چروک‌ها و خطوط ریز را کاهش دهد.

 

6. عدم افزایش حساسیت پوست به نور

بسیاری از AHA ها برای استفاده در زیر نور خورشید ایمن نیستند زیرا می‌توانند پوست را نازک و حساس کنند و خطر آسیب اشعه ماوراء بنفش و لک شدن پوست را افزایش دهند. با این حال، اسید فیتیک حساسیت به نور را افزایش نمی‌دهد.

 

اندیکاسیون

  • موارد مصرف: جوانسازی، ترمیم پوست و بازسازی سلول‌ها
  • نوع پوست: پوست حساس
  • دوران درمان: برای دستیابی به نتیجه لایه برداری جامع و رضایت بخش، توصیه می‌شود که درمان در مجموع 4 تا 6 جلسه انجام شود. این جلسات باید با فاصله 2 تا 3 هفته از یکدیگر برگزار شود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پک اسید تراپی رنیو (بازسازی کننده) Renew Acid Pack برند ام سی کازمتیک mccosmetic

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +