پک اسید تراپی جسنر اسید Jessner Acid Pack برند ام سی کازمتیک mccosmetic

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

پک اسید تراپی جسنر اسید JESSNER ACID PACK برند ام سی کازمتیک لایه برداری قدرتمندی برای بهبود جامع و احیای پوست صورت ارائه می‌دهد. این پک از دو محصول موثر تشکیل شده است که یکی از آنها Jessner Acid است، یک لایه بردار بسیار قوی برای صورت که عملکردی همه جانبه شامل درمان چین و چروک، خطوط بیانی، اسکار، آکنه و حتی پسوریازیس، اگزما و هایپرپیگمانتاسیون ارائه می‌دهد.

هر بسته از این مجموعه از یک طرف حاوی محلول جسنر اسیددر حجم 30 میلی لیتر و اسپری بعد از لایه برداری 50 میلی لیتر است.

سری  Peelings Line از برند تخصصی اسپانیایی ام سی کازمتیک Mccosmetic شامل انواع پک لایه بردار و محصولات تکی لایه بردار از انواع اسیدهای مختلف شیمیایی است که برای نیاز پوست هرشخص طراحی شده است. انتخاب و استفاده هرکدام از لایه بردارها را به متخصص و اسکین تراپ پوست خود بسپارید و از پوست تازه، شاداب و جوان خود لذت ببرید!

 

معرفی پک اسید تراپی جسنر اسید JESSNER ACID PACK برند ام سی کازمتیک mccosmetic

اسید MC Jessner که از 10 درصد رزورسینول مؤثر تشکیل شده است، از چندین جهت مؤثر است. از یک طرف دارای اثر آنتی اکسیدانی، احیا کننده و بازسازی کننده پوست است که به طور کلی تاثیر مثبتی بر ظاهر پوست دارد. از طرف دیگر، دارای عملکرد روشن کننده و صاف کننده پوست است که به طور موثر انواع مشکلات پوستی را بهبود می‌بخشد. چروک‌ها، خطوط بیان و اسکارهای آکنه، و همچنین مشکلات جدی‌تر مانند پسوریازیس، اگزما و همچنین لکه‌های رنگدانه به خوبی با  پک اسید تراپی جسنر اسید بهبود میبابند. علاوه بر این، این محصول تاثیر مثبتی بر روند ترمیم پوست دارد و در نتیجه پوست بالغ و آسیب دیده را بازسازی می‌کند و تولید بیش از حد سبوم و آکنه را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، اسید رزورسینول موجود در این محصول منافذ را باز می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و پس از درمان با Jessner، پوست نرم‌تر، صاف‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

 

ترکیبات موجود در این اسید نه تنها بسیار موثر و سریع عمل می‌کنند، بلکه آنتی اکسیدان، احیا کننده، روشن کننده و تجدید سلول‌های پوست هستند. علاوه بر این، پک اسید تراپی جسنر اسید حاوی اسپری تسکین دهنده و خنک کننده پس از درمان است که پوست را به روشی ملایم خنثی می‌کند. بنابراین، این پک هرگونه مشکل پوستی را برطرف کرده و پوست را انعطاف پذیرتر و جوان‌تر می‌کند. در ادامه بیشتر با جسنر اسید آشنا می‌شوید:

 

ترکیبات موثر

لایه برداری جسنر نوعی لایه برداری شیمیایی برای بهبود ظاهر پوست شما است. مانند سایر لایه بردارهای شیمیایی، لایه بردار جسنر لایه سطحی پوست را تجزیه می‌کند. سلول‌ها پس از لایه برداری می‌میرند و از بین می‌روند. سپس بدن شما یک واکنش شفابخش را آغاز می‌کند و پوستی جدید و شاداب‌تر را به سطح می‌آورد.

محلول Jessner نزدیک به 100 سال پیش اختراع شد. دکتری به نام مکس جسنر این فرمول را به عنوان راهی برای درمان بیماری‌های پوستی خوش خیم ابداع کرد. فرمول اصلی او حاوی چندین ماده اسیدی بود که به طور موثر لایه‌های سطحی پوست را می‌شکند و پوست روشن‌تر جدیدی را تشویق می‌کند تا جای آن را بگیرد.

مواد تشکیل دهنده محلول اصلی جسنر اسید شامل مقادیر مساوی اسید سالیسیلیک، رزورسینول و اسید لاکتیک بود که با یک پایه اتانول مخلوط شده بود. اخیراً، پزشکان نسخه اصلاح شده ای را ایجاد کرده اند که حاوی غلظت‌های بالاتر اسید لاکتیک و اسید سالیسیلیک، با مقدار کمتری اسید سیتریک است.

محلول جسنر به تنهایی می‌تواند لایه برداری سطحی پوست با اثرات ملایم ایجاد کند. متخصصان پوست اغلب محلول جسنر را با اسید تری کلرواستیک (TCA) یا گلیکولیک برای لایه برداری شدیدتر ترکیب می‌کنند. محلول جسنر با برداشتن لایه‌های بالایی اپیدرم پوست را آماده می‌کند تا سایر مواد بتوانند عمیق‌تر نفوذ کنند.

لایه برداری با استفاده از محلول جسنر می‌تواند تعدادی از مشکلات پوستی را درمان کند، از جمله:

  • آکنه یا اسکار آکنه
  • لکه‌های پیری یا سایر تغییر رنگ‌ها، از جمله ملاسما
  • کدری پوست
  • خطوط ظریف
  • کک و مک یا آسیب آفتاب
  • پوست کدر

 

محصولات موجود در پک اسید تراپی جسنر اسید JESSNER ACID PACK  از چه موادی تشکیل شده است؟

محلول جسنر اسید عمدتاً حاوی 10٪ رزورسینول است و اسپری بعد از لایه برداری از مواد اصلی زیر تشکیل شده است: آب، بی کربنات سدیم یا جوش شیرین، فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسیرین.

 

اندیکاسیون

  • موارد مصرف: این محصول لایه بردار را می‌توان برای درمان مشکلات پوستی صورت زیر استفاده کرد: چین و چروک‌های ریز، اسکار، آکنه، پسوریازیس، اگزما، هایپرپیگمانتاسیون. علاوه بر این، اسید جسنر تأثیر مثبتی بر روند بهبودی پوست دارد و همچنین دارای اثر آنتی اکسیدانی و ضد عفونی کننده است.
  • نوع پوست: اسید جسنر برای هر نوع پوستی قابل استفاده است.
  • دوران درمان: توصیه می‌شود که درمان در مجموع 4 تا 6 جلسه به فاصله 2 تا 3 هفته انجام شود. این تضمین کننده نتایج رضایت بخش و گسترده است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پک اسید تراپی جسنر اسید Jessner Acid Pack برند ام سی کازمتیک mccosmetic

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +