پک اسید تراپی تی پی ار ایکس TPRX ACID برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 5x10ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

پک اسید تراپی تی پی ار ایکس TPRX ACID سبک جدیدی از لایه برداری بر پایه اسید تارتاریک، اسید کوجیک، آربوتین و پراکسید هیدروژن است که یک درمان غیر تحریک کننده برای صاف و یکنواخت شدن پوست ارائه می‌دهد.

این اسید لایه بردار برای بهبود اسکارها و همچنین ترک‌های ناشی از تغییر وزن (استرچ مارک) توصیه می‌شود.

پوست شما چندین لایه دارد. لایه بالایی اپیدرم لایه شاخی نامیده می‌شود که از 10 تا 30 لایه سلول‌های مرده پوست تشکیل شده است. این سلول‌های مرده پوست به طور مداوم با سلول‌های جدید جایگزین می‌شوند. چرخه کامل گردش سلولی حدود 28 روز طول می‌کشد. این روند طبیعی ریزش با افزایش سن کند شده و تا حدود 45 روز طول می‌کشد. اما اسید تراپی و استفاده از لایه‌بردارها به طرز شگفت انگیزی این زمان را کوتاه‌تر کرده و در نتیجه روند نوسازی سلولی را سریع‌تر پیش می‌برند!

سری  Peelings Line از برند تخصصی اسپانیایی ام سی کازمتیک Mccosmetic شامل انواع پک لایه بردار و محصولات تکی لایه بردار از انواع اسیدهای مختلف شیمیایی است که برای نیاز پوست هر شخص طراحی شده است. انتخاب و استفاده هرکدام از لایه‌بردارها را به متخصص و اسکین تراپ پوست خود بسپارید و از پوست تازه، شاداب و جوان خود لذت ببرید!

 

معرفی پک اسید تراپی تی پی ار ایکس TPRX  ACID برند ام سی کازمتیک

پک اسید تراپی تی پی ار ایکس TPRX  ACID برند ام سی کازمتیک mccosmetic را می‌توان به عنوان درمان غیر تحریک کننده برای پوست داراین چین و چروک، اسکار آکنه و ترک‌های پوستی استفاده کرد. مجموعه ای از ترکیبات موثر که در ترکیب با یکدیگر به گونه ای معجزه آسا عمل می‌کنند، پوست را صاف‌تر و شاداب‌تر و رنگ چهره را یکدست‌تر می‌کند. علاوه بر این، این لایه بردار سبب تحریک و حساسیت پوست نمی‌شود و در نتیجه برای انواع پوست بی ضرر است؛ همچنین تنها پس از چند هفته نتایج امیدوارکننده و قابل مشاهده ای را در کاهش چین و چروک، بهبود ظاهر آکنه و ترک‌های پوستی به همراه دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص اسید ام سی تی پی آر ایکس این است که مشتریان با هر نوع پوست اعم از نرمال یا خشک، چرب یا بالغ می‌توانند از مزایای این لایه بردار موثر بهره مند شوند.

 

لایه بردار  TPRX ام سی کازمتیک بر پایه چندین اسید موثر ساخته شده است که در ترکیب با یکدیگر می‌توانند اثر برجسته و احیا کننده ای بر روی پوست صورت و همچنین کل بدن داشته باشند. علاوه بر اسید تارتاریک و اسید کوجیک، اسید TPRX همچنین حاوی آلفا آربوتین است، یک ماده روشن کننده پوست که برای کاهش لک، اسکارها و ترک‌های پوستی ناشی از تغییر وزن مفید است.  اگرچه این محصول لایه بردار را می‌توان برای انواع پوست استفاده کرد، اما به ویژه بر روی پوست‌های بالغ و افراد بالای 40 سال کاربرد دارد و روشی جامع برای احیا و جوانسازی پوست است. پس از درمان با پک اسید تراپی تی پی ار ایکس TPRX  ACID برند ام سی کازمتیک پوست صاف‌تر و رنگ چهره یکدست‌تر می‌شود و ناهمواری‌های آن کاهش می‌باید.

 

هر چند وقت یکبار و در چه فاصله ای باید درمان با اسید TPRX انجام شود؟

به ترتیب برای به دست آوردن نتایج مشخص و رضایت بخش، توصیه می‌شود که یک درمان را در مجموع 4 تا 6 جلسه انجام دهید. اینها نباید کمتر از 2 هفته فاصله داشته باشند.

 

ترکیبات موثر

  1. اسید تارتاریک 35 درصد: اسید تارتاریک یک آلفا هیدروکسی اسید (AHA) دارای خواص آنتی اکسیدانی است. این ماده به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و لایه برداری آن، اغلب برای کاهش خطوط و چین و چروک، هایپرپیگمانتاسیون، آکنه، منافذ بزرگ و رنگ پوست کدر/ناهموار استفاده می‌شود.
  2. اسید کوجیک 5 درصد: Kojic Acid با داشتن خواص روشن کننده، آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی، اثر قوی در کاهش لکه‌های پوستی دارد. علاوه بر این ترشح تیروزیناز (آنزیمی‌که در تولید ملانین نقش دارد) را مهار کرده و ترشح سبوم (چربی) پوست را تنظیم می‌کند.
  3. آلفا آربوتین 5 درصد: Alpha arbutin مسئول تنظیم تولید ملانین و روشن کردن پوست با مشکلات هایپرپیگمنتاسیون (لکه‌های تیره) است. بنابراین به محو شدن لکه‌های تیره کمک کرده و در عین حال با رادیکال‌های آزاد مضر مبارزه می‌کند. اگر مشتاقید که بیشتر درباره عملکرد این ماده بدانید باید بگوییم که آربوتین به طور موثری آنزیم مسئول تبدیل تیروزین به ملانین را که به نام تیروزیناز شناخته می‌شود، مسدود می‌کند. ملانین نیز در واقع همان رنگدانه پوست است تولید بیش از حد آن می‌تواند منجر به لکه‌های تیره و هایپرپیگمانتاسیون، رنگ ناهموار پوست و سایر مشکلات مرتبط با تغییر رنگ پوست شود.
  4. پراکسید هیدروژن: یک ماده سفید کننده، انتی باکتریال و ضدجوش است.

 

اندیکاسیون

این محصول برای درمان پوست  در این نواحی پیشنهاد می‌شود: پیشانی، ناحیه چشم، بینی، گونه‌ها، چانه، گردن. علاوه بر این، اسید TPRX همچنین اسکارها و ترک‌های پوستی را در هر ناحیه دیگری از بدن درمان می‌کند.

  • نوع پوست: همه انواع پوست
  • ناحیه درمان: صورت
  • موارد مصرف: درمان جوانساز، ملاسما، اسکار آکنه
  • تعداد دفعات: 1 جلسه هر 2 هفته | 4-6 جلسه به صورت کلی

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پک اسید تراپی تی پی ار ایکس TPRX ACID برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 5x10ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +