آمپول سرم پروتئوگلیکان proteoglycans ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 10x2ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

آمپول سرم پروتئوگلیکان proteoglycans  ام سی کازمتیک mccosmetic دارای اثر تقویت آبرسانی به پوست، سفت کنندگی و همچنین خاصیت ضد پیری است. این آمپول سرم دارای ترکیب و فرمولاسیونی حرفه‌ای است که به شما امکان می‌دهد مراقبت‌های سفت کننده پوست را به صورت کاملاً حرفه‌ای و اثر بخش مشابه یک فیشال تخصصی در خانه خود داشته باشید.

آمپول‌های مراقبت حرفه‌ای topic ampoules سری essential از برند اسپانیایی ام سی کازمتیک مناسب برای یک فیشال حرفه‌ای و اثربخشی سریع و قوی در خانه شما است. این آمپول‌ها در واقع سرم‌هایی با دوز بیشتری از ترکیبات بوده که به دلیل ایزوله بودن، کاملاً فعال هستند و تأثیر بیشتر و قوی‌تری روی پوست می‌گذارند و برخلاف اسم خود، قابل تزریق نیستند؛ به این معنا که تقریباً مشابه سرم صورت استفاده می‌شوند. آمپول‌ها از طریق ترکیبی از مواد فعال که تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کنند، لایه برداری سطحی روی پوست انجام داده  منجر به نوسازی ملایم پوست می‌شود.

سری essential برند ام سی کازمتیک mccosmetic شامل چندین محصول ضروری برای پاکسازی عمیق و آماده سازی بافت پوست است و با شعار “تمامی مسیر از اینجا شروع می‌شود”  به‌نوعی اشاره به نقش بسیار مهم  در پاکسازی پوست در فیشال حرفه‌ای و روتین پوستی این برند دارد.

تمامی محصولات ام سی کازمتیک mccosmetic در دسته اسنشیال در 4 لاین زیر قرار داده شده که جزو ملزومات فیشال های حرفه‌ای و کلاسیک و روتین‌های این برند است.

  • صورت face
  • بدن body
  • ماسک masks
  • تاپیک آمپول topic ampoules

 

آمپول سرم proteoglycans ام سی کازمتیک

معرفی آمپول سرم پروتئوگلیکان proteoglycans  ام سی کازمتیک mccosmetic

این آمپول‌ها دارای سرمی غنی هستند که به عنوان پلیمریزان گلیکوزامینوگلیکان ها عمل می‌کند. یعنی مستقیماً روی از بین بردن احتباس آب و کاهش چربی‌ها عمل می‌کند. همچنین، یک اثر بازسازی کننده بر روی بافت همبند اعمال می‌کند و پوست آسیب دیده از هیدرولیپودیستروفی را دوباره متعادل می‌کند.

لیپودیستروفی چیست؟

لیپودیستروفی یک اصطلاح کلی برای شرایطی است که با دست دادن کامل یا جزئی بافت چربی در نواحی خاصی از بدن و یا توزیع غیر طبیعی بافت چربی مشخص می‌شود. انواع مختلفی از لیپودیستروفی وجود دارد که ممکن است ژنتیکی یا اکتسابی (ناشی از شرایط دیگر) باشد.

علاوه بر این، با استفاده از آمپول سرم پروتئوگلیکان ام سی کازمتیک، پوست به استحکام، خاصیت ارتجاعی و شفافیت و درخشندگی دست میابد؛ این کرم بر روی چین و چروک‌های زودرس و خطوط ریز عمل می‌کند و با آبرسانی غنی و ماندگار

 

در مجموع، از طریق این آمپول‌ها کل پوست صورت شما کاملاً دگرگون می‌شود. علاوه بر تقویت هیدراتاسیون، کمک به استحکام، افزایش خاصیت ارتجاعی و درمان علائم ضد چروک و پیری زودرس پوست نیز درخشان‌تر و به‌وضوح سالم‌تر می‌شود تا شما تجربه‌ای از یک مراقبت پوست حرفه‌ای و فیشال تخصصی در خانه داشته باشید.

آمپول proteoglycans ام سی کازمتیک

ترکیبات موثر

یکی از اجزای اصلی این فرمول پروتئوگلیکان‌ها است که به طور طبیعی در پوست وجود دارند، می‌تواند آب را در بافت‌ها نگه دارد و آبرسانی موثری به پوست ارائه دهند. از طرفی با پیری زودرس مبارزه کرده و در عین حال خاصیت ارتجاعی و استحکامی قوی به پوست می‌بخشد. به این ترتیب نه‌تنها به طور کامل هیدراته می‌شود بلکه جوان نیز می‌شود. در نهایت، روغن کرچک با افزایش تولید کلاژن، چین و چروک‌های قابل مشاهده را کاهش می‌دهد. همچنین سبب افزایش نرمی و لطفات پوست میشود.

 

اندیکاسیون

  • موارد مصرف: ماساژ صورت، از دست دادن استحکام، کشش ضعیف، علائم پیری زودرس، کم آبی بدن.
  • زمان استفاده: در صورت نیاز، دو بار در هفته
  • سن: 25+
  • نوع پوست: انواع پوست

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آمپول سرم پروتئوگلیکان proteoglycans ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 10x2ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +