آمپول سرم آنتی ایجینگ فلش antiaging flash ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 10x2ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

آمپول سرم آنتی ایجینگ فلش antiaging flash  ام سی کازمتیک mccosmetic راه حلی حرفه ای برای کاهش و جلوگیری از علائم پیری مانند چین و چروک و خطوط ریز روی صورت ارائه می‌دهد. این آمپول‌ها به آبرسانی، احیا و ترمیم پوست کمک می‌کنند.

طیف وسیعی از مراقبت‌های حرفه‌ای به کار رفته در آمپول‌های Antiaging Flash ام سی کازمتیک که به شما این امکان را می‌دهد تا یک درمان ضد چروک و جوانسازی قوی همانند یک جلسه فیشال تخصصی را در خانه خود داشته باشید

آمپول‌های مراقبت حرفه‌ای topic ampoules سری essential از برند اسپانیایی ام سی کازمتیک مناسب برای یک فیشال حرفه‌ای و اثربخشی سریع و قوی در خانه شما است. این آمپول‌ها در واقع سرم‌هایی با دوز بیشتری از ترکیبات بوده که به دلیل ایزوله بودن، کاملاً فعال هستند و تاثیر بیشتر و قوی‌تری روی پوست می‌گذارند و برخلاف اسم خود، قابل تزریق نیستند؛ به این معنا که تقریباً مشابه سرم صورت استفاده می‌شوند. آمپول‌ها از طریق ترکیبی از مواد فعال که تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کنند، لایه برداری سطحی روی پوست انجام داده  منجر به نوسازی ملایم پوست می‌شود.

سری essential برند ام سی کازمتیک mccosmetic شامل چندین محصول ضروری برای پاکسازی عمیق و آماده سازی بافت پوست است و با شعار “تمامی مسیر از اینجا شروع می‌شود”  به‌نوعی اشاره به نقش بسیار مهم  در پاکسازی پوست در فیشال حرفه‌ای و روتین پوستی این برند دارد.

تمامی محصولات ام سی کازمتیک mccosmetic در دسته اسنشیال در 4 لاین زیر قرار داده شده که جزو ملزومات فیشال های حرفه‌ای و کلاسیک و روتین‌های این برند است.

  • صورت face
  • بدن body
  • ماسک masks
  • تاپیک آمپول topic ampoules

آمپول سرم  antiaging flash ام سی کازمتیک

معرفی آمپول سرم آنتی ایجینگ فلش antiaging flash  ام سی کازمتیک mccosmetic

آمپول‌های موضعی ضد چروک و جوانساز آنتی ایجینگ فلش ام سی کازمتیک برای بهبود و کاهش چین و چروک و خطوط‌های بیانی صورت طراحی شده اند؛ خطوط بیانی، چین و چروک‌های پویا و داینامیک هستند که به واسطه اخم، خنده و سایر حالات صورت شکل می‌گیرند. ترکیبات فعال این آمپول سرم‌ها با خاصیت بازسازی کننده خود، چین و چروک‌های کوچک صورت را کاهش داده و صافی و درخشندگی پوست را بهبود می‌بخشد. از سوی دیگر، پوست را به خوبی مرطوب نگه می‌دارد و ظاهری جوان هیدراته، سفت و شاداب به صورت می‌بخشد.

 

یکی از اجزای فعال اصلی این آمپول‌ها ویتامین C است که به فرم اسید اسکوربیک و آسکوربیل پالمیتات وجود دارد. یعنی یک آنتی اکسیدان قوی که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و به افزایش تولید کلاژن کمک می‌کند. همچنین به مبارزه با علائم پیری و خستگی کمک می‌کند، رنگ چهره را روشن می‌کند و ظاهر کلی پوست را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، کلاژن هیدرولیز شده و کلاژن محلول نیز در این ترکیب وجود دارد. بنابراین استفاده از آمپول سرم آنتی ایجینگ فلش ام سی کازمتیک قابلیت ارتجاعی پوست را حفظ و تقویت می‌کنند، ظاهر چین و چروک را به حداقل می‌رسانند و نواحی خشک صورت را عمیقاً مرطوب می‌کنند. علاوه بر این، بلوک‌هایی تولید می‌کنند که از الیاف کلاژن انعطاف پذیر پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب پوست شما ظاهری سفت‌تر و لطیف‌تر به دست می‌آورد.

 

در مجموع، این آمپول‌های حرفه ای به پوست بالغ اجازه می‌دهد تا به راحتی ظاهری مرطوب، درخشان و جوان‌تر به دست آورد. با سفت کردن پوست، اثر شل شدگی را کاهش داده و همچنین چین و چروک، خطوط ریز خطوط پنجه کلاغی صورت را کاهش می‌دهد.

 

 

ترکیبات موثر

  1. ویتامین C: ویتامین سی موجود در این آمپول جوانساز به فرم اسید اسکوربیک و آسکوربیل پالمیتات Ascorbic Acid Ascorbyl Palmitate، یک آنتی اکسیدان قوی است که نه تنها از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند، بلکه به تقویت تولید کلاژن نیز کمک می‌کند. به مبارزه با علائم پیری و خستگی کمک می‌کند، رنگ چهره را روشن می‌کند و ظاهر کلی پوست را بهبود می‌بخشد.
  2. الاستین هیدرولیز شده Hydrolyzed Elastin: الاستین به طور طبیعی در پوست وجود دارد و در واقع دومین پروتئین رایج در بدن انسان بوده و به پوست حالت فنری و کشسانی می‌دهد. الاستین هیدرولیز شده، همچنین به عنوان کلاژن دریایی شناخته می‌شود، یک پروتئین طبیعی است که از ماهی و منابع دیگر استخراج می‌شود و می‌توان از آن برای بازسازی پوست استفاده کرد.

 

  1. کلاژن محلول: کلاژن محلول نه تنها مانند یک پرکننده عمل می‌کند و اندازه خطوط و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند با تقویت میکروسیرکولاسیون به بهبود زخم نیز کمک کند.

کلاژن مانند الاستین یکی از پروتئین‌های اولیه پوست است. این همان چیزی است که به پوست ساختار و استحکام می‌بخشد، تولید کلاژن می‌تواند با افزایش سن کاهش یابد و کلاژن  موجودشروع به تجزیه شدن کند. کلاژن محلول مکملی است که در این شرایط به کمک پوست می‌آید به سفت شدن پوست کمک می‌کند. کلاژن محلول، با حل شدن در رطوبت طبیعی پوست، آنرا صاف و نرم می‌کند و به پوست بافتی سالم‌تر و جوان‌تر می‌دهد. کلاژن‌ها به اتصال آب به پوست کمک می‌کنند، بنابراین وجود این ماده در مرطوب کننده‌ها ضروری است.

  1. عصاره میموزا (درخت گل ابریشم) Mimosa Tenuiflora : Mimosa Tenuiflora گیاهی است که در آمریکای مرکزی می‌روید و به نام Tepezcohuite (به معنی درخت پوست) شناخته می‌شود. مطالعات اخیر روی این گیاه، وجود مواد فعال مانند فلاونوئیدها، تانن‌ها و عناصر کمیاب متعدد را نشان داده است. عصاره میموزا به دلیل خواص تسکین دهنده محافظتی خود در صنعت محصولات پوستی استفاده می‌شود. Mimosa Tenuiflora یک ترکیب قوی عالی برای بازسازی اپیدرم آسیب دیده است که از زمان مایاها شناخته شده بود و از پودر پوست آن برای بهبود ضایعات پوستی، سوختگی‌ها و زخم‌ها استفاده می‌شد. این عصاره در ترمیم آسیب‌های پوستی بسیار موثر است و همچنین به محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند.

عصاره Mimosa Tenuiflora همچنین دارای یک اثر ضد میکروبی شبیه به آنتی بیوتیک ها است و از پوست آسیب دیده در برابر عفونت محافظت می‌کند. این ویژگی سبب شده تا برای درمان پوست  در موارد زخم و سوختگی، واریس و زخم دیابت موثر باشد، همچنین انتخابی ایمن برای پوست مبتلا به پسوریازیس، پوست‌های خشک، زبر و ترک خورد، با مشکل پوسته پوسته شدن یا خارش است.

 

اندیکاسیون

موارد مصرف: ماساژ صورت در فیشال، درمان پوست بالغ، درمان کم آبی، چین و چروک، خطوط ریز، پنجه کلاغی، از دست دادن استحکام، عدم قابلیت ارتجاعی.

زمان استفاده: در صورت نیاز، دو بار در هفته

سن: 40+

نوع پوست: انواع پوست

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آمپول سرم آنتی ایجینگ فلش antiaging flash ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 10x2ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +