آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین بی PROF. Four Vit B برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 5x10ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

با توجه به اجزای فعال آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین بی PROF. FOUR VIT B برند ام سی کازمتیک mccosmetic ، این محصول به بازسازی پوست، ایجاد سلول‌های جدید، کاهش علائم پیری و از بین بردن لک و تیرگی‌های پوستی کمک می‌کند؛ همچنین سبب بهبود ملاسما و پسوریازیس می‌شود و در یک کلام پوست و مو را احیا می‌کند.

مزوتراپی یک روش درمانی است با تزریق ترکیبی از مواد مغذی، ویتامین‌ها، ضد چروک، آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و سایر مواد مفید در لایه میانی پوست (مزودرم)، فواید درمانی بی‌شماری ارائه می‌دهد. انواع آمپول‌های تخصصی مزوتراپی mesotherapy / professional ampoules برند ام سی کازمتیک با بهره‌گیری از ترکیبات لوکس و گران‌بها در کنار فناوری‌های پیشرفته متخصصان اسپانیایی و همچنین پیشرفته‌ترین خط تولید، ساخته شده‌اند و رسیدن به نتایج قابل مشاهده را تسریع می‌کنند.

این آمپول‌ها در ترکیب با انواع کوکتل ویال مزوتراپی ام سی کازمتیک mesotherapy / cocktail vials ، روند بهبودی پوست را به طرز شگفت انگیزی افزایش داده و درمانی کاملاً تخصصی و حرفه‌ای برای انواع مشکلات و چالش‌های پوستی به شمار می‌روند.

معرفی آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین بی PROF. FOUR VIT B برند ام سی کازمتیک mccosmetic

آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین بی PROF. FOUR VIT B برند ام سی کازمتیک مجموعه‌ای از انواع ویتامین B است که در بسیاری از فرآیندهای تنظیم سلولی نقش دارد و به عنوان یک کوآنزیم عمل می‌کند. از ترکیبات این محصول می‌توان به پیریدوکسین (ویتامین B6)، تیامین HCL (ویتامین B1)، اسید فولیک (ویتامین B9)، نیاسینامید (ویتامین B3)، سیانوکوبالامین (ویتامین B12) اشاره کرد که معجزه‌ای برای احیای پوست و مو به شمار می‌روند.

این آمپول مزوتراپی در ترکیب با انواع کوکتل ویال مزوتراپی ام سی کازمتیک، مزایای بسیار زیادی ارائه می‌دهد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بازسازی پوست
  2. ایجاد سلول‌های جدید
  3. کاهش علائم پیری
  4. از بین بردن لک
  5. بهبود ملاسما و پسوریازیس
  6. بهبود ظاهر آکنه و پوست چرب
  7. احیای پوست و مو

 

ترکیبات موثر

  • پیریدوکسین (ویتامین B6): ویتامین B6 که با نام علمی پیریدوکسین شناخته می‌شود، یکی از ویتامین‌های حیاتی در خانواده B کمپلکس است. B6 محلول در آب است و نمی‌تواند برای مدت طولانی در بدن ذخیره شود. ویتامین B6 در بیش از 100 واکنش آنزیمی درگیر در متابولیسم نقش اساسی دارد. این واکنش‌ها عمدتاً متابولیسم پروتئین است. ویتامین B6 همچنین یک قهرمان برای سلامت پوست است. بیایید عمیق‌تر به این موضوع بپردازیم که دقیقاً چگونه ویتامین B6 به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند.

خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد: ویتامین B6 به تولید کلاژن کمک می‌کند، پروتئینی که خاصیت ارتجاعی و جوانی پوست را حفظ می‌کند. کلاژن بخش بزرگی از پوست ما را تشکیل می‌دهد و ساختار و انعطاف‌پذیری آن را فراهم می‌کند. با افزایش سن، تولید کلاژن طبیعی در بدن کاهش می‌یابد و منجر به افتادگی پوست و ایجاد خطوط و چین و چروک می‌شود. ویتامین B6 با تحریک تولید کلاژن به حفظ ظاهری جوان و کند کردن روند پیری کمک می‌کند.

به کاهش التهاب پوست کمک می‌کند: التهاب می‌تواند پاسخی به عوامل مختلفی از جمله اختلالات پوستی، آلرژی‌ها یا جراحات باشد. التهاب مزمن می‌تواند منجر به بیماری‌هایی مانند اگزما و پسوریازیس شود. ویتامین B6 به لطف خواص ضد التهابی خود می‌تواند با کاهش التهاب به کاهش این بیماری‌های پوستی کمک کند.

تولید سبوم را تنظیم می‌کند: سبوم یک ماده روغنی است که توسط غدد چربی بدن تولید می‌شود. در حالی که سبوم برای محافظت از پوست و حفظ رطوبت آن ضروری است، تولید بیش از حد آن می‌تواند منجر به پوست چرب و آکنه شود. ویتامین B6 به تنظیم تولید سبوم، کاهش چربی و جلوگیری از بروز آکنه کمک می‌کند.

 

  • تیامین HCL (ویتامین B1): تیامین برای پوست قرمز، تحریک شده، مستعد آکنه یا خشک مفید است. همچنین ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را بهبود می‌بخشد.
  • اسید فولیک (ویتامین B9): یک ماده موثر برای پاکسازی پوست است.
  • نیاسینامید (ویتامین B3): ویتامین B3 که با عنوان نیاسینامید Niacinamide نیز شناخته می‌شود، دارای مزایای بی‌شماری است که برخی از آنها را در ادامه ذکر می‌کنیم:

سبب بازسازی سد لیپیدی پوست می‌شود: نیاسینامید می‌تواند به پوست شما کمک کند تا سد دفاعی آن تقویت شود و این موضوع سبب افزایش قدرت پوست و افزایش رطوبت آن می‌شود. این ویژگی، به خصوص برای افرادی با مشکل اگزما یا پوست بالغ بسیار مهم است.

ظاهر منافذ را به حداقل می‌رساند: نرم و مرطوب نگه داشتن پوست توسط نیاسینامید سبب کاهش طبیعی اندازه منافذ در طول زمان خواهد شد.

در برابر آسیب خورشید از پوست محافظت می‌کند: نیاسینامید می‌تواند همزمان سلول‌های سالم پوست را بازسازی کند و در عین حال از آسیب‌های ناشی از اشعه ماوراء بنفش از پوست محافظت کند.

هایپرپیگمانتاسیون را درمان می‌کند: برخی تحقیقات نشان داده‌اند که غلظت 5 درصد نیاسینامید می‌تواند برای روشن کردن لکه‌های تیره مفید باشد که نتیجه این فرایند پس از چهار هفته مشاهده می‌شود.

خطوط ریز و چین و چروک را به حداقل می‌رساند: تحقیقات همچنین نشان داده است که همین غلظت در کاهش برخی از علائم پیری مانند خطوط ظریف و چین و چروک بسیار مفید است.

در برابر استرس اکسیداتیو از پوست محافظت می‌کند: نیاسینامید به ساخت سلول‌ها در پوست کمک می‌کند و در عین حال از آنها در برابر استرس‌های محیطی مانند نور خورشید، آلودگی و سموم محافظت می‌کند.

 

  • سیانوکوبالامین (ویتامین B12): B12 سبب درخشندگی پوست کدر و بالغ می‌شود. این ویتامین B همچنین به از بین بردن لکه‌های تیره و رنگ ناهموار پوست کمک می‌کند.

موارد مصرف آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین بی PROF. Four Vit B برند ام سی کازمتیک mccosmetic

اندیکاسیون

  • طول درمان: هر 2-3 هفته (تقریباً 5-10 جلسه) | درمان نگهدارنده: 1 جلسه هر 1-2 ماه
  • ناحیه درمان: صورت و بدن
  • موارد مصرف: احیای پوست، بازسازی پوست، ملاسما، آکنه

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین بی PROF. Four Vit B برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 5x10ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +