آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین اِی PROF. Vit A برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 10x2ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین اِی PROF. VIT.A برند ام سی کازمتیک mccosmetic یک آمپول مزوتراپی با خواص افزایش رطوبت و الاستیسیته پوست است؛ همچنین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان پوستی عمل می کند و رادیکال‌های آزاد را که باعث آسیب به بافت‌ها و سلول‌ها می شود، از بین می‌برد.

مزوتراپی یک روش درمانی است با تزریق ترکیبی از مواد مغذی، ویتامین‌ها، ضد چروک، آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و سایر مواد مفید در لایه میانی پوست (مزودرم)، فواید درمانی بی‌شماری ارائه می‌دهد. انواع آمپول‌های تخصصی مزوتراپی mesotherapy / professional ampoules برند ام سی کازمتیک با بهره‌گیری از ترکیبات لوکس و گران‌بها در کنار فناوری‌های پیشرفته متخصصان اسپانیایی و همچنین پیشرفته‌ترین خط تولید، ساخته شده‌اند و رسیدن به نتایج قابل مشاهده را تسریع می‌کنند.

این آمپول‌ها در ترکیب با انواع کوکتل ویال مزوتراپی ام سی کازمتیک mesotherapy / cocktail vials ، روند بهبودی پوست را به طرز شگفت انگیزی افزایش داده و درمانی کاملاً تخصصی و حرفه‌ای برای انواع مشکلات و چالش‌های پوستی به شمار می‌روند.

آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین اِی PROF. Vit A برند ام سی کازمتیک mccosmetic

معرفی آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین اِی PROF. VIT.A برند ام سی کازمتیک mccosmetic

آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین اِی PROF. VIT.A برند ام سی کازمتیک mccosmetic دارای نوعی از ویتامین A به نام رتینیل پالمیتات با غلظت 0.1% است که به عنوان یک آنتی‌اکسیدان، سنتز RNA را تقویت می‌کند؛ به عبارت دیگر سلول‌های جدید و سالم در پوست تولید می‌کند. می‌تواند به درمان و پیشگیری از ضایعات التهابی آکنه کمک کند، رشد سلول‌های پوست را افزایش دهد تا جای زخم، مشکلات پوستی و اسکارها را بهبود بخشد و تولید سبوم را کاهش دهد.

این آمپول مزوتراپی به طور اختصاصی در درمان جوش و آکنه، پیری پوست و استرچ مارک کاربرد دارد و ظاهری کاملاً یکنواخت به پوست صورت و بدن می‌بخشد.

برای دستیابی به نتایج جامع و رضایت‌بخش، درمان باید در مجموع 5 تا 10 جلسه، بسته به وضعیت و نیازهای مراجعه کننده انجام شود. علاوه بر این، این جلسات باید در فواصل 2 هفته ای انجام شود، به طوری که پس از پایان یک چرخه درمانی، نیازی به درمان گسترده دیگری نیست. برای حفظ نتایج  دردرازمدت، تنها جلسات تک جلسه ای هر 2 ماه یکبار توصیه می‌شود.

 

ترکیبات موثر

ترکیبات اصلی: رتینیل پالمیتات 0.1٪

رتینیل پالمیتات که به نام رتینول پالمیتات نیز شناخته می‌شود، شکل مصنوعی رتینیل استات است که از چربی‌های حیوانی، روغن ماهی و مکمل‌های ویتامین A مشتق می‌شود. رتینیل پالمیتات پیش‌ساز خفیف‌تر و پایدارتر رتینول است. هنگامی که رتینیل پالمیتات به صورت موضعی روی پوست استفاده می‌شود، می‌تواند به رتینول تبدیل شود و پس از آن با آنزیم‌های پوست واکنش داده و جزء فعال‌تر رتینوئیک اسید را تشکیل دهد. با توجه به پتانسیل تشکیل اسید رتینوئیک، مزایای خواص ضد پیری و محافظت آنتی‌اکسیدانی این ماده تقویت می‌شود.

 

به طور خاص‌تر، ترکیب رتینیل پالمیتات در مراقبت از پوست می‌تواند با خواص آنتی‌اکسیدانی، در ضمن خنثی کردن رادیکال‌های آزاد موجود در محیط، به محافظت از پوست کمک می‌کند. رتینیل پالمیتات به حفظ کیفیت و ظاهر کلی پوست کمک می‌کند و سبب تسریع روند نوسازی سلولی می‌شود تا مزایای زیر را برای پوست صورت و بدن فراهم سازد:

  • درمان سریع‌تر زخم و اسکار پوستی
  • یکنواخت کردن رنگ و بافت پوست
  • درمان و کاهش ظاهر استرچ مارک و ترک پوستی
  • بهبود جوش، آکنه و تنظیم چربی پوست
  • جوانسازی پوست و بهبود ظاهر چین و چروک‌ها
  • درمان لک و تیرگی‌های پوست
  • کاهش اندازه منافذ باز پوست

 

اندیکاسیون

  • ناحیه درمان: صورت و بدن
  • دفعات تکرار: هر 2 هفته (تقریباً 5-10 جلسه) درمان نگهدارنده: 1 جلسه هر 1-2 ماه
  • موارد مصرف: آکنه، پیری پوست، استرچ مارک

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آمپول پروفشنال مزوتراپی ویتامین اِی PROF. Vit A برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 10x2ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +