آمپول پروفشنال مزوتراپی سنتلا آسیاتیکا prof. asian centella برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 5x10ml

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

ترکیبات آمپول پروفشنال مزوتراپی سنتلا آسیاتیکا PROF. ASIAN CENTELLA برند ام سی کازمتیک گردش خون را بهبود می‌بخشد (به ویژه در مناطق سلولیت)، پوست را تقویت می‌کند و بافت همبند را به منظور نوسازی سلولی تحریک می‌کند. این آمپول برای سلولیت، جوانسازی پوست، ریزش مو و استرچ مارک موثر است.

آمپول پروفشنال مزوتراپی سنتلا آسیاتیکا prof. asian centella برند ام سی کازمتیک mccosmetic

معرفی آمپول پروفشنال مزوتراپی سنتلا آسیاتیکا PROF. ASIAN CENTELLA برند ام سی کازمتیک mccosmetic

سنتلا آسیاتیکا برای هزاران سال یکی از اصلی‌ترین بخش‌های طب آیورودا و سنتی چینی بوده است. از آنجایی که این گیاه، برای درمان طیف وسیعی از درمان‌های زیبایی و سلامتی استفاده می‌شود. در واقع، گاهی اوقات به آن “گیاه طول عمر” نیز می‌گویند.

 

وجود 4 ترکیب فعال در سنتلا آسیایی ام سی کازمتیک سبب افزایش گردش خون شده و این محصول را برای درمان سلولیت، لاغری موضعی، جوانسازی پوست، ریزش مو و … موثر می‌سازد.

  • آسیاتیکوزید.
  • اسید آسیایی.
  • اسید مادکاسیک
  • مادکاسوساید.

ما برای کمک به مبارزه با رادیکال‌های آزاد، که به DNA و سد پوستی آسیب می‌رسانند، به آنتی‌اکسیدان‌ها نیاز داریم. سنتلا سطح آنتی اکسیدان را افزایش می‌دهد تا به مبارزه با این رادیکال‌های آزاد کمک کند.

 

آمپول پروفشنال مزوتراپی سنتلا آسیاتیکا PROF. ASIAN CENTELLA برند ام سی کازمتیک mccosmetic حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که برای کاهش استرس اکسیداتیو روی سلول‌هایی که بافت همبند ما را می‌سازند، موثر است.

چهار ترکیب فعال موجود در آن، تولید کلاژن را تحریک می‌کند که می‌تواند پوست شما را هیدراته‌تر، حجیم‌تر و سالم‌تر نشان دهد. تحریک بیوسنتز کلاژن و الاستین، به بهبود ترمیم زخم کمک می‌کند، بافت همبند اطراف عروقی را متعادل می‌کند و باعث بهبود خاصیت ارتجاعی دیواره وریدی می‌شود.

 

ترکیبات موثر

سنتلا آسیاتیکا

 

اندیکاسیون

سلولیت، چین و چروک، علائم کشش، اسکار آکنه، ریزش مو

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آمپول پروفشنال مزوتراپی سنتلا آسیاتیکا prof. asian centella برند ام سی کازمتیک mccosmetic حجم 5x10ml

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +