آمپول پروفشنال مزوتراپی ال کارنیتین Prof. L-Carnitine برند ام سی کازمتیک mccosmetic

ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

آمپول پروفشنال مزوتراپی ال کارنیتین PROF. L-CARNITINE برند ام سی کازمتیک mccosmetic  حاوی ترکیباتی است که برای متابولیسم چربی و چربی سوزی بسیار مهم هستند و به ویژه به عنوان کمکی برای جلوگیری از سلولیت و کنترل وزن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ترکیبات به سوزاندن و از بین بردن چربی و همچنین تقویت بافت عضلانی بدن کمک می‌کنند.

مزوتراپی یک روش درمانی است با تزریق ترکیبی از مواد مغذی، ویتامین‌ها، ضد چروک، آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و سایر مواد مفید در لایه میانی پوست (مزودرم)، فواید درمانی بی‌شماری ارائه می‌دهد. انواع آمپول‌های تخصصی مزوتراپی mesotherapy / professional ampoules برند ام سی کازمتیک با بهره‌گیری از ترکیبات لوکس و گران‌بها در کنار فناوری‌های پیشرفته متخصصان اسپانیایی و همچنین پیشرفته‌ترین خط تولید، ساخته شده‌اند و رسیدن به نتایج قابل مشاهده را تسریع می‌کنند.

این آمپول‌ها در ترکیب با انواع کوکتل ویال مزوتراپی ام سی کازمتیک mesotherapy / cocktail vials ، روند بهبودی پوست را به طرز شگفت انگیزی افزایش داده و درمانی کاملاً تخصصی و حرفه‌ای برای انواع مشکلات و چالش‌های پوستی به شمار می‌روند.

 

معرفی آمپول پروفشنال مزوتراپی ال کارنیتین PROF. L-CARNITINE برند ام سی کازمتیک mccosmetic

آمپول پروفشنال مزوتراپی ال کارنیتین PROF. L-CARNITINE برند ام سی کازمتیک mccosmetic  با افزایش سوخت  و ساز و متابولیسم چربی، یک مکمل عالی برای کاهش وزن و لاغری موضعی است و به ویژه به عنوان کمکی برای جلوگیری از سلولیت و کنترل وزن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فواید استفاده از مزوتراپی ال کارنیتین چیست؟

  • بافت ناهموار پوست را اصلاح می‌کند.
  • استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.
  • آب اضافی زیر پوست و ورم را از بین می‌برد.
  • ظاهر سلولیت را کاهش می‌دهد.
  • سوزاندن چربی‌های موضعی را تسهیل می‌کند.

 

ترکیبات موثر

ال کارنیتین20% L-CARNITINE : ال کارنیتین اسید آمینه ای است که توسط بدن تولید می‌شود که در غذا و مکمل‌ها نیز یافت می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که این ماده دارای مزایایی از جمله کاهش وزن، بهبود عملکرد مغز و موارد دیگر است که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

ال کارنیتین میکروسیرکولاسیون و عملکرد بافت پوست را بهبود می‌بخشد؛ سوزاندن مقدار بیش از حد چربی را تسهیل می‌کند و به بدن در حذف محصولات جانبی (کتون‌های سمی) متابولیسم که پس از فرآیند تجزیه چربی به وجود می‌آیند، کمک می‌کند.

از آنجایی که ال کارنیتین به انتقال اسیدهای چرب بیشتر به سلول‌های شما کمک می‌کند تا برای انرژی سوزانده شوند، به عنوان یک مکمل کاهش وزن استفاده می‌شود و استفاده از این ماده در آمپول‌های مزوتراپی سبب لاغری موضعی در آن ناحیه می‌شود.

یک بررسی از 37 مطالعه نشان داد که مکمل ال-کارنیتین به طور قابل توجهی وزن بدن، شاخص توده بدنی (BMI) و توده چربی را کاهش می‌دهد.

تجزیه و تحلیل دیگری از 9 مطالعه – بیشتر در افراد چاق یا افراد مسن – نشان داد که افراد به طور یا 1.3 کیلوگرم وزن بیشتری را در حین مصرف ال کارنیتین از دست دادند.

 

اندیکاسیون

  • موارد مصرف: کنترل وزن، چربی سوزی، سلولیت
  • طول درمان: هر 2 هفته (تقریباً 10-6 جلسه) | درمان نگهدارنده: 1 جلسه هر 3 ماه
  • ناحیه درمان: صورت و بدن

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آمپول پروفشنال مزوتراپی ال کارنیتین Prof. L-Carnitine برند ام سی کازمتیک mccosmetic

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +