کرم لیفتینگ ابسولوت ایج پرفکت ادورامکس 50 میلی لیتر

Eudora Max Age Perfect Absolute Lift Cream 50 ml
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید

توضیحات

نقد و بررسی کرم لیفتینگ ابسولوت ایج پرفکت ادورا مکس

کرم لیفتینگ ابسولوت ایج پرفکت ادورا مکس دارای ماده‌ا‌ی اثربخش است که با عملکردی منحصر به فرد مانع افتادگی پوست صورت و گردن می‌شود. majestem اولین ماده‌ی آرایشی فعال است که از کشت سلولی Leontopodium به دست آمده است. این ماده با لیفت کردن پوست صورت و گردن، باعث اصلاح و بازگرداندن حجم پوست می‌شود. همچنین کرم لیفت ادورامکس دارای خواص قوی آنتی اکسیدانی است که به طور موثر رادیکال‌های آزاد شده توسط عوامل محیطی را خنثی نموده و با محافظت و حمایت از فعالیت ویتامین c، فرایند سنتز کلاژن و الاستین را تسریع می‌کند. این فرایند سبب افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و استحکام ساختار پوست می‌شود.

کرم لیفتینگ ابسولوت ادورا مکس برای چه کسانی مناسب است؟

به صورت کلی کرم ضد چروک با ترکیبی از ویژگی‌های منحصر به فرد، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که به دنبال بهبود ظاهر خود هستند به ویژه گروه افراد زیر:

  • کسانی که می‌خواهند قابلیت ارتجاعی و استحکام پوست خود را افزایش دهند: این محصول به افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست کمک می‌نماید و برای کسانی که به دنبال تقویت ساختار پوست خود هستند، مفید است.
  • افرادی که به دنبال افزایش سنتز کلاژن و الاستین هستند: تسریع فرایند سنتز کلاژن و الاستین توسط کرم لیفتینگ ایج پرفکت ادورامکس به بهبود کیفیت و جوانسازی پوست کمک می‌نماید.
  • کسانی که به دنبال فرم دهی پوست هستند: این محصول می‌تواند به کسانی که به دنبال داشتن پوستی خوش فرم هستند کمک کند تا پوستشان فرم دهی و حجم مناسبی پیدا نماید.
  • افرادی که با افتادگی و شل شدن پوست مواجه هستند: کرم لیفتینگ ادورامکس با خاصیت سفت کنندگی پوست خود، می‌تواند به صورت موثری افتادگی پوست را برطرف نماید.

قیمت کرم لیفتیگ ابسولوت ایج پرفکت ادورامکس

کرم لیفتینگ ادورامکس که در داروخانه آنلاین مثبت سبز عرضه می‌شود، دارای مزیت‌های قیمتی متعددی است که آن را به انتخابی مقرون به صرفه برای مشتریان تبدیل می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این محصول در مثبت سبز، تخفیف‌های ویژه و پیشنهادات دوره‌ای است که هزینه کلی را برای خریداران کاهش می‌دهد. همچنین با خرید کرم لیفتینگ ابسولوت ایج پرفکت ادورا مکس از مثبت سبز، مشتریان می‌توانند از امکان ارسال رایگان برای خریدها استفاده نمایند که این خود به کاهش هزینه‌های اضافی کمک می‌کند.


ویژگی های کرم لیفتینگ ابسولوت ایج پرفکت ادورا مکس

  • افزایش قابلیت ارتجاعی و استحکام ساختار پوست
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  • تسریع فرایند سنتز کلاژن و الاستین
  • لیفت کننده و رفع افتادگی پوست
  • فرم دهنده و حجم دهنده
  • با خاصیت آنتی اکسیدانی
  • مناسب برای انواع پوست
  • مرطوب کننده پوست

ترکیبات

آب دیونیزه، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، آب و پنتیلن گلیکول و کاپریلیل گلیکول و ان پروپیل پالمیتویل تری پپتید 56 استات، دینالیفت (پلی استایرن سولفونات سدیم آبی، آب ساقه دو رنگ سورگوم، گلیسیرین)، گلیسرین، عصاره لیکوپودیوم کلاواتوموم و عصاره ریشه ایمپراتا سیلیندریکا، گلیسرین و عصاره لونتوپودیوم آلپینوم کالوس کالچر و زانتانگام، آب، فسفاتیدیل کولین هیدروژنه، کلسترول و منیزیم اسکوربیل فسفات، پلی آکریلامید و ایزوپارافین و لورث 7، فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسرین، اتیلن دی آمین تترااستیک اسید، آلانتویین، نیاسینامید، توکوفریل استات، دکسپانتنول، پودر آلوئه ورا، سدیم هیالورونات، ویتامین A (رتینول پالمیتات)، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی


چطور مصرف کنیم

روزانه 2 بار (صبح و شب) ابتدا پوست خود را تمیز نموده و به آرامی با نوک انگشت از مرکز صورت به سمت خارج روی پوست خود ماساژ دهید.


لطفا دقت کنید

کرم ابسولوت لیفت ادورامکس دور از تابش نور مستقیم آفتاب و در دمای 4 تا 28 درجه نگهداری شود.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

کرم لیفتینگ ابسولوت ایج پرفکت ادورامکس 50 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +