پک 3 عددی تیغ ابرو جیول

Jewel Eyebrow Razor 3 Pack
پک 3 عددی تیغ ابرو جیول با دارا بودن 3 تیغ در رنگ بندی متنوع و با کیفیت می‌تواند نیاز شما نسبت به آراستن ابروهای خود را برطرف سازد. این محصول دارای محافظ مناسب جهت حالت دادن به ابرو نیز هست.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید
شناسه محصول: 639562

توضیحات

نقد و بررسی پک 3 عددی تیغ ابرو جیول

پک 3 عددی تیغ ابرو جیول یک محصول پر کاربرد برای خانم‌هایی است که فرصت کافی برای برداشتن ابروها ندارند. با توجه به اهمیت لوازم آرایشی لازم است محصولی را انتخاب کنید که به پوست و زیبایی شما صدمه‌ای وارد نکند. تیغ ابرو جیول یکی از این محصولات شمرده می‌شود که کاربرد آن بسیار آسان است و به راحتی با استفاده از آن می‌توانید فرم و حالت دلخواه را برای ابرو ایجاد کنید. این تیغ ابرو بسیار تیز بوده و جهت از بین بردن موهای بسیار ریز و کرکی زیر ابرو نیز مناسب است. دسته این تیغ ابرو بلند در نظر گرفته شده و کار با آن را برای مصرف کننده آسان‌تر می‌کند. اندازه این محصول به گونه‌ای است که در هر نوع کیفی جای داده می‌شود و فضای کمی را اشغال می‌کند. بسیاری از آرایشگران از تیغ‌هایی استفاده می‌کنند که تیزی آن در حدی است که نه تنها امکان دارد دستشان را بخراشد، بلکه در زمان استفاده از آن پوست نازک مشتری را می‌خراشند. اما این محصول به دلیل دارا بودن محافظ و دسته بلند از این امر تا حد ممکن جلوگیری کرده است.

علت استفاده از تیغ ابرو

داشتن ظاهری زیبا و آراسته برای هر خانمی در اولویت قرار دارد و یکی از مسائلی است که همیشه به آن اهمیت می‌دهد. این آراستگی در صورت به وضوح دیده می‌شود. داشتن ابروهایی منظم و مرتب که در زیبایی تاثیر چشمگیری دارد، توسط ابزارهایی نظیر قیچی، موچین و تیغ ابرو میسر می‌شود. کمپانی جیول یکی از ابزارهای مورد نیاز به نام تیغ ابرو را تولید کرده است که تیغه آن قابلیت تعویض شدن را دارد. این شرکت یکی از برندهایی است که در زمینه تجهیزات آرایشی مرغوب فعالیت کرده و تا این لحظه توانسته ابزارهایی را متناسب با نیاز مشتریان به بازار عرضه کند.


ویژگی های پک 3 عددی تیغ ابرو جیول

  • مناسب برای فرم‌دهی به ابرو
  • دارای 3 تیغ در یک بسته
  • کاربرد راحت و آسان
  • دارای دسته بلند
  • تیغ بسیار تیز

چطور مصرف کنیم

با دست غیر غالب ابروی مورد نظر را بالا ببرید. خط زیر ابرو را در جهت رویش موهای ابرو بردارید.


لطفا دقت کنید

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پک 3 عددی تیغ ابرو جیول

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +