ادوتویلت مردانه اکستریم استوری لاریو 75 میلی لیتر

La Rive Extreme Story Eau De Toilette 75 ml
ادوتویلت مردانه اکستریم استوری لاریو محصولی از یک برند لهستانی است که کیفیت مطلوب و ماندگاری مناسبی داشته و علاوه بر استفاده شخصی آقایان شیک پوش و خوش سلیقه، می‌توانید از این عطر برای هدیه دادن استفاده کنید.
ضمانت اصالت
محصول اورجینال
در صورت عدم موجودی کالا تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط سامانه آنلاین داروباکس | Darobox
تماس بگیرید
شناسه محصول: 1121972

توضیحات

نقد و بررسی ادوتویلت مردانه اکستریم استوری لاریو

وقتی ادوتویلت مردانه اکستریم استوری لاریو را باز می‌کنید، عطر ترنج و نارنج در مشام شما می‌پیچد. رایحه میانی این محصول ترکیبی از بوی هل و شمعدانی را به همراه دارد. در نت پایانی عطر کهربا و نعنا هندی را حس خواهید کرد که رایحه‌های نشاط‌بخش و دلپذیری هستند. این محصول برای آقایان سخت پسند و شیک پوش مناسب بوده و در کنار ماندگاری مطلوب، قیمت مناسبی هم دارد. عطر Extreme Story از برند La Rive یک محصول لهستانی است که در کل جهان محبوبیت داشته و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

ادوتویلت بهتر است یا ادو پرفیوم ؟

در ادوتویلت نسبت به ادوپرفیوم ترکیبات سبک‌تری استفاده می‌شود. در حالی‌که ادوپرفیوم غنی‌تر بوده و بنابراین ماندگاری بیشتری هم دارد. روغن‌های معطر بیشتری در ادوپرفیوم مورد استفاده قرار گرفته و الکل در آن کمتر است. معمولا ادوپرفیوم نسبت به ادوتویلت قیمت بیشتری دارد. بهتر است برای استفاده روزمره بیشتر از ادوتویلت استفاده کنید زیرا از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر به نظر می‌رسد. ادوپرفیوم را بیشتر برای شرکت در مهمانی‌ها و جلسات کاری مهم استفاده نمایید تا دیرتر تمام شود. وقتی می‌خواهید ادوتویلت بزنید 3 تا 4 اسپری مطلوب است اما برای زدن ادوپرفیوم 1 یا 2 اسپری کفایت می‌کند. هرچه غلظت روغن‌های معطر موجود در یک محصول خوشبوکننده بیشتر باشد، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. در آخر نیز ممکن است شما هم متوجه تفاوت انواع نت های عطر با ادوپرفیوم‌ها شده باشید.

انواع عطر، ادکلن و اسپری خوشبو کننده را به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین و با تخفیف‌های بسیار عالی از داروخانه آنلاین داروباکس تهیه کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.


ویژگی های ادوتویلت مردانه اکستریم استوری لاریو

  • نت پایانی: وتیور، کهربا، چرم و نعنا هندی
  • نت میانی: هل و شمعدانی
  • دارای رایحه تلخ و خنک
  • نت آغازین: ترنج و لامی
  • دارای روایح نشاط‌بخش
  • مناسب برای آقایان
  • ماندگاری مطلوب

چطور مصرف کنیم

عطر را در فاصله ۱۵ سانتی متری بدن نگه دارید و سپس اسپری کنید. اجازه دهید محصول کاملا خشک شود.


لطفا دقت کنید

در محصول را محکم ببندید تا از بخار شدن آن جلوگیری شود.

در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید قرار دهید.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

ادوتویلت مردانه اکستریم استوری لاریو 75 میلی لیتر

در انبار موجود نمی باشد

تماس بگیرید
- +