قرص اکسفورج 5/80 میلی گرم | EXFORGE Tablet 5/80 mg

بروز شده در تیر 30, 1403

قرص اکسفورج 5/80

       در صورت نیاز به خرید  با شماره تماس 09334445543 تیم پشتیبانی داروباکس تماس بگیرید.

قرص والزومیکس® ۵/۱۶۰ میلی‌گرم که با نام‌های ژنریک والسارتان یا آملودیپین نیز شناخته می‌شود، برای  کاهش فشار خون و درمان پرفشاری خون (فشار خون بالا) کاربرد دارد. این دارو در بلیستر ۳۰ عددی، توسط شرکت های پخش دارو برای داروخانه‌های معتبر سراسر کشور ارسال می‌شود.

قرص والزومیکس® ۵/۱۶۰ میلی‌گرم برای چیست؟ درمان پرفشاری خون

در پاسخ به سوال قرص VALZOMIX ۵/۱۶۰ و قرص والزومیکس۵/۸۰ برای چیست، باید بگوییم، این دارو برای درمان و کاهش فشار خون بالا تجویز و مصرف می‌شود. با مصرف این دارو، خطر سکته‌های قلبی و مشکلات کلیوی کاهش پیدا می‌کند. آملودیپین، به‌عنوان یک مسدود‌کننده کانال کلسیمی، باعث انبساط عروق خونی می‌شود و والسارتان، که یک مسدود کننده گیرنده آنژیوتانسین II است، از تنگ شدن عروق خونی جلوگیری می‌کند؛ این دو ماده، از مواد اصلی تشکیل دهنده این دارو هستند.

بررسی نحوه مصرف و بهترین زمان مصرف قرص والزومیکس® ۵/۱۶۰ میلی‌گرم

قرص VALZOMIX ۵/۱۶۰ میلی‌گرم که توسط داروسازی عبیدی، تولید شده است، باید مطابق با تجویز پزشک معالج همراه با غذا یا با معده خالی مصرف شود. در طول مصرف این دارو به منظور بررسی اثربخشی آن و کنترل عوارض ناخواسته، به طور منظم به پزشک مراجعه نمایید. از مصرف مقادير يا دفعات بيشتر از دستور پزشک خودداری کنید.

آشنایی با عوارض مصرف قرص والزومیکس® ۵/۱۶۰ میلی‌گرم

احساس خواب آلودگی، سرگیجه، خستگی، ورم صورت، ورم پا، درد عضلانی و افزایش سطح کراتینین از جمله مهم‌ترین عوارض قرص والزودک ۸۰ یا قرص VALZOMIX ۵/۱۶۰ است. در صورت مشاهده هرگونه عوارض و تغییرات غیرعادی، باید پزشک خود را در جریان قرار دهید. همچنین مصرف این دارو برای زنان باردار یا شیرده نیز تجویز نمی‌شود.

معرفی موارد احتیاط و هشدارهای مصرف قرص والزومیکس® ۵/۱۶۰ میلی‌گرم

افرادی که شرایط زیر را دارند، بهتر است قبل از مصرف این دارو، با پزشک مشورت کنند:

  • سابقه حساسیت به هریک از اجزاء تشکیل دهنده این دارو
  • بیماری‌های شدید کبدی یا صفراوی مانند سیروز صفراوی یا کلستاز
  • بیماری‌های شدید کلیوی و یا در بیماران تحت دیالیز
  • بارداری
  • کاهش شدید فشار خون
  • تنگی آئورت یا شوک کاردیوژنیک
  • نارسایی قلب پس از یک حمله قلبی
  • مصرف همزمان با داروی آلیسکیرن در بیماران دیابتی

بیماران با اختلال کبدی شدید یا نارسایی کلیوی شدید باید از مصرف والزومیکس اجتناب کنند. بیماران با استنوز شریان کلیوی و بیماران پس از پیوند کلیه باید با احتیاط و تحت نظارت دقیق درمان شوند. همچنین، باید از مصرف همزمان والزومیکس با داروهایی که سطح پتاسیم خون را افزایش می‌دهند.

قیمت قرص والزومیکس® ۵/۱۶۰ میلی‌گرم؛ استعلام قیمت از داروخانه‌های سطح کشور

برای استعلام قیمت قرص والزومیکس® ۵/۱۶۰ میلی‌گرم یا سایر داروها مانند انواع قرص قلب درد، به داروخانه‌های معتبر سراسر کشور مراجعه کنید. بهترین منبع برای استعلام قیمت، داروخانه‌ها هستند؛ همچنین با‌توجه‌به تغییرات قیمت در بازار دارویی، داروخانه‌ها اطلاعات به‌روز و دقیقی را در مورد داروهای ایرانی در اختیار شما قرار می‌دهند.

دیدگاه‌های نوشته
دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.