این روزها مدام راجع به روشهای مراقبت از پوست و جلوگیری از چین و چروک می شنویم اما آیا از تاثیر استفاده از کرم آبرسان پوست در این مورد آگاهی دارید؟ یکی از مهم ترین روش هایی است که در جلوگیری از چین و چروک توسط متخصصین پوست خصوصا بعد از بیست و پنج سالگی توصیه می شود، استفاده از کرم های آبرسان پوست است. در این بخش از مجله اینترنتی داروباکس رو به معرفی آبرسان و مرطوب کننده های مخصوص هر نوع پوست می پردازیم. در مقالات قبل راجع به معرفی و نحوه انتخاب بهترین کرم های ضدآفتاب پرداختیم، در این مقاله با توجه به اینکه بسیاری از خوانندگان و خریداران فروشگاه اینترنتی داروباکس رو سوالات بسیاری در خصوص خرید آبرسان مناسب پوست داشتند به معرفی بهترین برند های مرطوب کننده و آبرسان مناسب هرنوع پوست پرداختیم.

چرا از کرم آبرسان پوست باید استفاده کرد؟

با افزایش سن عموما میزان رطوبت پوست کاهش می یابد و این موضوع به خصوص در افرادی که بطور ذاتی پوستی خشک دارند بیشتر احساس می شود. لذا لازم است که از شروع سن بیست و پنج سالگی استفاده از آبرسان ها را شروع کنیم تا با افزایش سن دچار خشکی پوست نشویم. هم چنین در افرادی که دچار خشکی پوست شدید هستند از سنین پایینتر اقدام به استفاده از آبرسان پوست کنند. لذا برای جلوگیری از چین و چروک صورت بهتر است از سنین پایینتر اقدام به خرید آبرسان و مرطوب کننده های مناسب پوست کنید.

ویژگی های کرم آبرسان پوست

یک آبرسان خوب دارای مقادیر مناسب ویسکوزیته و رنگ و بوی مناسب و ظاهری کاملا یکنواخت است و موجب ایجاد جوش در صورت نخواهد شد. كرمهای آبرسان با خاصیت رطوبت رسانی بالا باعث ایجاد كلاژن در پوست صورت می شوند و از ایجاد چین و چروك در سنین بالاتر جلوگیری می كنند. دقت کنید که آبرسان پوست صورت را بایستی متناسب با نوع پوستتان انتخاب کنید و حتما به این موضوع روی جلد محصول دقت کنید. در ادامه به معرفی بهترین برندهای آبرسان و مرطوب کننده پوست می پردازیم.

کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست نرمال تا خشک ویشی

با شروع فصل سرما و افزایش خشکی پوست توصیه ما به شما استفاده از کرم های آبرسان ویشی برای جلوگیری از بروز این مشکل است. خواص آرام‌بخش در این کرم، کمک می‌کند تا پوست خشک را ترمیم و متعادل سازد.

اون کرم مرطوب کننده قوی هیدرانس ریچ

خرید اون کرم مرطوب کننده قوی هیدرانس ریچ

اریکه کرم مرطوب کننده

خرید اریکه کرم مرطوب کننده